جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پروپوزال آماده برای رشته های مدیریت،حسابداری،روانشناسی و …

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین کسانی که می خواهند پایان نامه خود را در رشته های مختلف تکمیل نمایند احتیاج دارند تا پروپوزال آماده در موضوع مورد نظر خود و یا نزدیک به آن را مطالعه کرده تا با بخش های مختلف آن آشنا شوند. در بسیاری از موارد برای درس هایی مثل اصول روش تحقیق هم پروپوزال آماده کاربرد دارد. در این رابطه بسیاری از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد با بخش های پروپوزال آشنا نبوده و چگونگی نوشتن آن را نمی دانند. داشتن مقاله بیس برای پروپوزال هایی که برای پایان نامه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مطلوب است. مقاله بیس با تاریخ جدید و به روز و دارای مدل و حتی در برخی موارد پرسشنامه و کاربردی در کشورمان می تواند راه را برای نوشتن پروپوزال در رشته های مدیریت، روانشناسی، حسابداری و سایر رشته ها باز کند.

در برخی سایت ها مشاهده شده که پروپوزال هایی در دسترس دانشجویان قرار می گیرد که به هیچ عنوان با اصول روش تحقیق نمی باشد و هیچگونه بار علمی در پروپوزال آماده ای که برای فروش گذاشته شده مشاهده نمی شود و مشخص است که فقط کار کپی انجام شده که نمی تواند الگوی خوبی برای دانشجویان رشته های مختلف باشد.

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) با بهره گیری از اساتید روش تحقیق از دانشگاه های مختلف و دانشجویان دکتری از بهترین دانشگاه های کشور پروپوزال های آماده ای تهیه کردند که دانشجویان با مطالعه آنها می توانند با اصول نوشتن بخش های مختلف پروپوزال آشنا شوند. این پروپوزال های آماده در رشته های مختلف و با کمترین قیمت ممکن در اختیار دانشجویان در سایت قرار گرفته ودانشجویان می توانند آنها را دانلود و مطالعه کنند.

همچنین مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران در سایت www.Asandoc.com پرسشنامه های رشته های مدیریت ، روانشناسی و سایر رشته ها را به صورت کامل جمع آوری و همچنین تمامی متغیرهای فصل دوم پایان نامه را برای کلیه رشته ها جمع آوری کرده است. دانشجویانی که مقاله با ترجمه آماده می خواهند هم می توانند ترجمه های آماده خود را از این سایت دانلود کنند. مقاله بیس جدید در کلیه رشته ها نیز در این سایت قابل دسترسی می باشد.

پروپوزال آماده برای رشته های مدیریت،حسابداری،روانشناسی و ...

پروپوزال آماده برای رشته های مدیریت،حسابداری،روانشناسی و …

2015-12-27
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss