جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



آنالیز آماری پایان نامه رشته اقتصاد با ایویوز

آنالیز آماری پایان نامه رشته اقتصاد با ایویوز

یکی دیگر از نرم افزارهایی که به صورت رایج برای انجام آنالیز آماری پایان نامه به ویژه برای آنالیز رشته اقتصاد مورد استفاده قرار می گیرد ایویوز می باشد. ایویوز یکی از نرم افزارهای تخصصی جهت استفاده از روش های جدید اقتصاد سنجی می باشد. اگر یکی از دانشجویان رشته اقتصاد قصد آنالیز پایان نامه رشته اقتصاد را داشته باشد و یا قصد استفاده از روش های جدید اقتصاد سنجی را داشته باشد آموزش روش های جدید اقتصاد سنجی با استفاده از نرم افزار eviews برای او امری ضروری می باشد. از آنجا که علم اقتصاد و مدل های اقتصادی به طور پیوسته در حال گسترش هستند و روابط بین متغیرهای اقتصادی پیچیده تر شده است امکان آنالیز سیستم ها و مدل های اقتصادی بدون استفاده از نرم افزار ایویوز به امری محال تبدیل شده است.

آشنایی با ویژگی های نرم افزار ایویوز جهت انجام آنالیز آماری

  • تولید سری های ضمنی و محاسبه آن ها
  • تخمین سیستم معادله های ساده و معادله های همزمان به صورت خطی و غیر خطی
  • امکان رسم نمودار های کاربردی از جمله پراکنش دایره ای، میله ای و نقطه ای
  • تولید بانک اطلاعاتی
  • امکان استفاده از تابع ها و ماتریس های موجود در نرم افزار
  • امکان تخمین مدل های اقتصادی با استفاده از روش های VAR,CECM
  • تبادل اطلاعات با دیگر نرم افزارهای موجود در ویندوز
  • انجام آزمون های مختلف برای بررسی دقت تخمین ها و وجود خطاهایی همچون همبستگی و شکست ساختاری
  • امکان برنامه نویسی جهت تحلیل سیستم های کلان اقتصادی در نرم افزار ایویوز

کاربردهای نرم افزار eviews

  • امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات اقتصادی با استفاده از نرم افزار eviews
  • امکان استفاده از نرم افزار ایویوز در محاسبه های مانا، ریشه واحد، رگرسیون، متغیرهای مجازی، اطلاعات ترکیبی پنل دیتا، سیستم معادله های همزمان، مدل های تغییرپذیر
  • پر کاربردترین آزمون در نرم افزار ایویوز Unit Root می باشد.

یکی از مهمترین بخش های نگارش هر پایان نامه انجام آنالیز آماری و یا تجزیه و تحلیل فصل چهارم پایان نامه می باشد. اگر دانشجوی رشته اقتصاد می باشید نرم افزار ایویوز می تواند بهترین گزینه برای انجام آنالیز آماری پایان نامه شما باشد. علاوه بر دانشجویان که از نرم افزار eviews جهت انجام آنالیز آماری پایان نامه خود استفاده می کنند اقتصاددانان نیز برای انجام آنالیز رشته اقتصاد از این نرم افزار استفاده کنند. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و با استفاده از این راهنما بتوانید از نرم افزار eviews جهت رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

2019-02-10
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss