جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت





آنالیز آماری پایان نامه

آنالیز آماری پایان نامه با استفاده از نرم افزار ssps,eviews

آنالیز آماری پایان نامه یکی از مهمترین بخش های نگارش پایان نامه می باشد و این فرآیند به طور کلی به چندین مرحله تقسیم می شود. در آنالیز آماری پایان نامه اطلاعات مهم که با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف جمع آوری شده اند و در نمونه آماری ارائه شده اند ابتدا خلاصه بندی شده، کد بندی و دسته بندی می شوند و در نهایت مورد پردازش قرار می گیرند. در آنالیز آماری پایان نامه اطلاعات از جنبه های مختلف نظری و تجربی پالایش شده و با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و ایویوز نتیجه گیری های منطقی به دست می آیند و در آخر این نتیجه گیری ها تعمیم داده می شوند. در این مقاله روش های آنالیز آماری با اس پی اس اس و ایویوز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
آنالیز آماری پایان نامه با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و ایویوز
آنالیز آماری پایان نامه به ماهیت سؤالاتی بستگی دارند که تحقیق جهت پاسخ دادن به آن سؤالات آغاز شده است. ماهیت اطلاعات تحقیق به نرم افزارهای آماری مختلف از جمله eviews و اس پی اس اس نیز بستگی دارد. هر یک از نرم افزارهای آماری برای اطلاعاتی مناسب می باشند که در سطح معین اندازه گیری شده اند. پژوهشگر یک پایان نامه باید روش مناسب جهت آنالیز آماری پایان نامه را برگزیند و مشخص کند که اطلاعات جمع آورش شده در پایان نامه از چه نوعی هستند.
کارآیی های نرم افزار eviews برای آنالیز آماری پایان نامه
ایجاد سری های زمانی و محاسبه آن ها
تخمین سیستم معادلات ساده به صورت خطی و غیر خطی و سیستم معادله های همزمان
رسم نمودار پراکنش دایره ای، میله ای، نقطه ای و نمودارهای کاربردی دیگر
ایجاد بانک اطلاعاتی
استفاده از تابع های خطی و ماتریس های موجود در نرم افزار
تخمین مدل اقتصادی با استفاده از روش های VAR, VECM
تبادل اطلاعات با نرم افزارهای تحت ویندوز
آنالیز آماری پایان نامه با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس
برای آنالیز آماری با اس پی اس اس ابتدا باید داده های خام وارد نرم افزار شده و در یک پرونده ذخیره شوند. در مرحله بعد آزمون های آماری مورد نیاز از منوی نرم افزار انتخاب شده و اجرا می شوند. در مرحله نهایی باید خروجی نرم افزار اس پی اس اس مورد بررسی قرار گیرند. همین نتایج است که نشان می دهد ممکن است فرضیه های شما پذیرش شده یا رد شوند.
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss