جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



انتشار در دوره دکتری

انتشار در دوره دکتری

انتشار در دوره دکترا می تواند تجربه بسیار مفیدی باشد و به شما این امکان را می دهد که مخاطبان بیشتری را برای تحقیقات خود به همراه تجربه ارزشمندی از فرآیند بررسی همتایان به دست آورید. در حالی که معمولاً یک الزام سختگیرانه دکترا نیست، ارسال موفقیت آمیز کار خود به یک مجله دانشگاهی می تواند به شما کمک کند تا برای فرصت های پسادکتری یا سایر نقش های اولیه شغلی آماده شوید.

این صفحه به شما معرفی می‌کند که گزینه‌های انتشار در طول دوره دکترا را توضیح می‌دهد و نحوه عملکرد متفاوت آن در رشته‌های هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و STEM را توضیح می‌دهد.

چرا باید در دوره دکترا منتشر کنید؟

انتشار مقالات و مقالات در دوره دکتری می تواند راهی عالی برای تقویت رزومه علمی شما و افزایش مشخصات شما باشد. اگر قصد دارید شغلی در دانشگاه ایجاد کنید یا برای موقعیت های فوق دکترا درخواست دهید، انتشار مقالات متعدد در طول دوره دکتری می تواند شما را از رقبا متمایز کند.

همچنین می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده ارزشمند باشد، زیرا جامعه دانشگاهی تحقیقات شما را شایسته انتشار و توجه سایر محققان می‌داند. در نهایت، انتشار فرصتی عالی برای تعامل با جامعه دانشگاهی در رشته خود و ارتباط کار خود با سایر تحقیقات در زمینه خود است.

در طول دوره دکتری چند مقاله باید منتشر کنید؟

لزوماً تعداد متوسطی از انتشارات وجود ندارد که شما باید به عنوان یک دانشجوی دکترا به دنبال آن باشید. در بریتانیا الزامی برای انتشار دانشجویان پژوهشی در حین تکمیل دکترا نیست. با این حال، در برخی از کشورها – به ویژه آمریکای شمالی و آسیا – انتشار ممکن است شرطی برای پایان دوره دکترا باشد.

در موضوعات STEM مبتنی بر کار آزمایشگاهی، بیشتر رایج است که دانشجویان دکترا تحقیقات خود را به عنوان بخشی از تلاش مشترک با سرپرست و/یا سایر همکاران در گروه تحقیقاتی خود منتشر کنند. در AHSS، اکثر مقالات توسط یک نویسنده انحصاری نوشته می‌شوند و رقابت مجلات می‌تواند انتشار آن را در طول دوره دکترا نسبتاً غیرعادی کند.

آیا می توان بدون دکترا در مجلات دانشگاهی منتشر کرد؟

بله، اگر دکترا ندارید می توانید در یک مجله دانشگاهی منتشر کنید. کار شما مطابق با استانداردهای دقیق بررسی همتایان مانند فردی با مدرک دکترا خواهد بود.

انتشار در دوره دکتری هنر، علوم انسانی یا علوم اجتماعی

در حالی که ماهیت تحقیقات STEM به این معنی است که دانشجویان دکترا به احتمال زیاد به عنوان یک نویسنده مشترک یا بخشی از یک تیم مشترک، انتشاراتی را پیدا می‌کنند، محققان AHSS معمولا مقالاتی را به عنوان نویسنده تنها منتشر می‌کنند که می‌تواند انتشارات را سخت‌تر کند.

با این حال، هنوز راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید به‌عنوان یک دانشجوی AHSS، نشریاتی را به دست آورید، که هر کدام مزایای خاص خود را برای حرفه دانشگاهی شما دارند. ما مسیرهای اصلی انتشار را در زیر فهرست کرده ایم.

انتشار با داوری در یک مجله

پذیرش مقاله توسط یک مجله دانشگاهی یکی از معتبرترین انواع انتشاراتی است که می توانید به عنوان دانشجوی دکترا به دست آورید. این به دلیل فرآیند دقیق بررسی همتایان است، که شامل دو یا چند متخصص می‌شود که کار شما را از نزدیک بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا ارزش انتشار دارد یا خیر. بررسی همتایان معمولاً «کور» انجام می‌شود، به این معنی که شما نمی‌دانید داوران منصوب شما چه کسانی هستند، و همچنین نمی‌دانند نویسنده مقاله کیست. این تضمین می‌کند که همه مقالات – از جمله مقالات دانشجویان دکترا – کاملاً بر اساس شایستگی‌های علمی آنها مورد قضاوت قرار می‌گیرند، نه مشخصات نویسنده آنها. اگرچه این روند می تواند طولانی باشد، گاهی اوقات چندین ماه طول می کشد.

اگر در یک مجله معتبر منتشر شده اید، این نشانه مربوط بودن، اعتبار و کیفیت کار شما است و به حق باید به خود افتخار کنید. این همچنین چیزی است که می توانید در رزومه تحصیلی خود هنگام درخواست فرصت ها و موقعیت های شغلی پست دکتری به آن اشاره کنید.

سرپرست شما معمولاً می تواند به شما در مورد اینکه آیا کار شما برای ارسال به یک مجله دانشگاهی مناسب است یا خیر راهنمایی می کند. مقالات معمولاً در منطقه ۵۰۰۰ کلمه هستند، بنابراین ممکن است شامل بازنگری پیش نویس یک فصل پایان نامه یا حتی بخشی از پایان نامه کارشناسی ارشد شما باشد.

فصل کتاب

یکی دیگر از گزینه های انتشار این است که یک فصل برای یک کتاب ویرایش شده در مورد تخصص تحقیق خود بنویسید. فصل‌های کتاب معمولاً به اندازه یک مقاله ژورنال از فرآیند بررسی همتایان سخت‌گیرانه عبور نمی‌کنند (در عوض، انتخاب معمولاً به ویراستاران جلد بستگی دارد)، اما همچنان یک افزوده چشمگیر به CV شما ایجاد می‌کند.

داشتن یک شبکه آکادمیک خوب می تواند برای دعوت به ارسال به جلدهای ویرایش شده مفید باشد. به عنوان مثال، اگر از سرپرست شما یا یکی از مخاطبین/همکاران آنها خواسته شده است که مجموعه ای از مقالات را در زمینه ای که با تخصص تحقیقاتی شما تداخل دارد ویرایش کند، ممکن است از شما بخواهند که فصلی را در کتاب مشارکت دهید. به طور کلی، این مفید است که گوش خود را برای فرصت‌های بالقوه‌ای که ممکن است در نتیجه برنامه زمان‌بندی انتشار بخش شما به وجود بیاید، حفظ کنید.

نقد کتاب

علاوه بر مقالات پژوهشی اصلی، اکثر مجلات دانشگاهی همچنین مروری بر کارهای اخیر در زمینه خود دارند (مانند تک نگاری ها، مجموعه های ویرایش شده و غیره). نوشتن این نقدهای کتاب ممکن است یکی از ساده ترین راه ها برای انتشار به عنوان یک دانشجوی دکترا باشد. اگر با سردبیر بررسی یک مجله دانشگاهی تماس بگیرید و خود را معرفی کنید / تخصص تحقیقاتی خود را معرفی کنید، ممکن است از شما بخواهند که یک بررسی کوتاه (معمولاً ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر) درباره کتابی که توسط یک ناشر ارسال شده است بنویسید.

سپس یک نسخه از کتاب مورد نظر، برخی دستورالعمل های بررسی و یک مهلت برای شما ارسال می شود. برای درک لحن صدا و سبک، ایده خوبی است که نظرات قبلی را در مجله بخوانید. اگرچه بررسی کتاب لزوماً مطابق با استانداردهای یک مقاله بررسی همتا نیست، اما می‌تواند راهی عالی برای درک آنچه در رشته شما اتفاق می‌افتد و شروع به معرفی نام خود به عنوان یک دانشگاهی باشد. شما (به طور معمول) می توانید کتاب/ها را نیز نگه دارید، که خوب است.

انتشار در دوره دکترای STEM

اگر در حال تحصیل در مقطع دکتری در علوم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات (STEM) هستید، احتمال اینکه به عنوان نویسنده تنها مقاله منتشر شوید، کمتر است.

در عوض، ممکن است به عنوان یک نویسنده یا چند نویسنده یک نشریه، همراه با سرپرست خود یا تیم آزمایشگاهی که به طور مشترک در آن کار می کنید، نام ببرید.

همانطور که در مورد مجلات آکادمیک AHSS وجود دارد، هر چیزی که برای یک مجله STEM ارسال می کنید، برای اطمینان از کیفیت آن، تحت یک فرآیند بررسی دقیق همتایان قرار می گیرد.

انتشارات به ماهیت تحقیق شما و اینکه آیا با یک مجموعه داده / روش جدید یا موجود کار می کنید بستگی دارد. اگر در حال ابداع چیز جدیدی هستید، می توانید انتظار داشته باشید که انتشار آن بیشتر طول بکشد. اگر در یک آزمایشگاه بزرگ‌تر کار می‌کنید، احتمال اینکه به‌عنوان چند نویسنده در یک پروژه تحقیقاتی خاص منتشر شوید، بیشتر است. همکاری نزدیک با سرپرست شما اغلب منجر به انتشار یک نشریه به عنوان یک نویسنده مشترک می شود.

یکی دیگر از مسیرهای انتشار برای دانشجویان دکترای STEM از طریق مجموعه مقالات کنفرانس است (دانشجویان AHSS نیز می توانند با استفاده از این روش منتشر شوند). مجموعه مقالات کنفرانس یک رکورد از آنچه در یک رویداد دانشگاهی رخ داده است، با جزئیات مقالات و تحقیقات ارائه شده تشکیل می دهد. اگر در طول دوره دکتری خود در یک کنفرانس دانشگاهی ارائه می کنید، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که می تواند فرصت خوبی برای انتشار در این راه باشد.

2022-05-19
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss