جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



چرا اساتید روش تحیقق از دانشجویان می خواهند یک نمونه پروپوزال برای نمره آماده کنند؟

چرا اساتید روش تحیقق از دانشجویان می خواهند یک نمونه پروپوزال برای نمره آماده کنند؟

قصه تکراری:

از قدیم هم در دانشگاه ها به همین شکل بوده و بسیاری از کارهای کلاسی می توانست نمره های خوبی برای دانشجو به همراه داشته باشد و به نمره نهایی وی در درس روش تحقیق کمک کند. اما آماده کرده یک نمونه پروپوزال کار آسانی نیست. باید از مشاوره کسانی که در امر تهیه و نگارش طرح پیشنهادی در رشته های مختلف دانشگاهی فعالیت می کنند، کمک گرفت. با این حال بعضی دانشجویان سعی خودشان را می کنند تا بتوانند قسمتی از کار را انجام دهند، در برخی موارد کاملا بی فایده است. سرانجام فکری به ذهنشان می رسد. یک پروپوزال آماده را دانلود کنند! هورا! مشکل حل شد. آیا واقعا حل شد؟ با گرفتن یک نمونه آماده از طرح پیشنهادی برای روش تحقیق چه اتفاقی برای دانشجو می افتد؟ آیا متضرر می شود؟ همراه این نوشته باشید تا جواب را دریابید.

جنبه مثبت و منفی داستان:

بیشتر دانشجویان و حتی اساتید زیاد چوب لای چرخ نمی گذارند و نمره دانشجو را با کارهای آماده ای که تهیه می کند می دهند. برای برخی مهم این است که دانشجو دنبال پژوهش برود حتی اگر نمونه پروپوزال آماده بیاورد کمی هم یاد بگیرد و مطالعه ای داشته باشد. به نظرم این بهترین روش است. حال روش برخی ها فرق می کند و باید بخش به بخش کار را ببینند که توسط خود دانشجو انجام شده و از سایت ها خریداری نشده. یه کار مثبتی که همه می توانند انجام بدهند این است که تغییرات لازم برای به روز شدن پروپوزال های نمونه را انجام و آن را طوری آماده کنند که گویی از ابتدا خودشان نوشته اند! با این کار دانشجو کمی هم به قسمت های مختلف کار آشنا می شود و طریقه نوشتن تا اندازه ای که هدف استاد بوده دستش می آید.

پایان خوش:

اگر اساتید بتوانند همراه با تکالیفی که به دانشجویان ارائه می دهند برخی نکات مهم را به آنها یاد داده و در انجام آن برای تهیه یک نمونه پروپوزال آنها را همراهی کنند، قصه شکل جالب تری به خود می گیرد و دانشجو هم علاقه بیشتری به دروس پژوهشی مثل روش تحقیق نشان می دهد.

2018-12-14
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss