جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



آیا دانشجویان دانشگاه های معتبر مثل هاروارد و کمبریج هم برای نوشتن پروپوزال چیزی دانلود می کنند؟!

آیا دانشجویان دانشگاه های معتبر مثل هاروارد و کمبریج هم برای نوشتن پروپوزال چیزی دانلود می کنند؟!

توضیح اولیه:

اگر در جواب عنوان بگوییم نه که اشتباه است. ولی چیزهایی دانلود می کنند که لازمه آماده کردن نمونه پروپوزال (proposal) نهایی خودشان در کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. دانشجویان دانشگاه های خوبی مثل هاروارد و کمبریج (Harward and Cambridge University) معمولا با راهنمایی های خوبی که با استاد راهنما و مشاور خود دارند کاملا با کار پژوهشی آشنا شده و آن چیزی که عرف برای دانلود هست را مانند مقاله های خوب، کتاب های جدید مرتبط با موضوع و مطالب آموزنده را جمع آوری می کنند تا در پروپوزال و پایان نامه خود استفاده کنند. کاش دانشگاه های کشورمان ایران هم بتوانند با الگوبرداری از روش های پژوهشی آنها در مسیر همین دانشگاه ها قدم بردارند.

امکانات دانشگاه های ایران:

دیده شده که در رشته های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه و هنر امکانات لازم برای کار تحقیقاتی و نوشتن پروپوزال هایی که بعدا به طرح های خوب تبدیل شود و امکانات زیاد می خواهد، وجود دارد ولی انگیزه و همکاری های تیمی معمولا دیده نمی شود. اساتید وقت کافی برای دانشجو نمی گذارند و معمولا بیزینس خود را دارند. بعضی از اساتید هم که دارای پست های دولتی در امور مختلف دانشگاهی هستند و بیشتر اوقات در اتاق خود حضور ندارند و دانشجوی بیچاره باید فقط به دنبال پیدا کردن اساتید باشد. چیزی که کمتر در دانشگاه های بزرگ دنیا دیده می شود. که اگر دیده می شد آنها اکنون در این رتبه بندی نبودند.

جمع بندی:

اکثر دانشجویان به دنبال دانلود پروپوزال های آماده در سایت های مختلف هستند که این می تواند برای کسب اصول اولیه روش تحقیق برای آنها مثبت باشد ولی به طور کلی باید از دانشگاه های خوب و روش پژوهشی آنها جهت پروپوزال و پایان نامه نویسی الگوبرداری شود تا پیشرفت های بیشتری در این زمینه کسب شود.

2018-12-13
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss