جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



انجام معجزه یا دانلود نمونه پروپوزال حسابداری برای کارشناسی ارشد و درس روش تحقیق

انجام معجزه یا دانلود نمونه پروپوزال حسابداری برای کارشناسی ارشد و درس روش تحقیق

صورت مسئله چیست؟

خیلی سخت می توان دانشگاهی را پیدا کرد که در گروه حسابداری یا دانشکده آن و در درس روش تحقیق استاد از دانشجویان نمونه پروپوزال آماده نخواهد تا به عنوان تکلیف کلاسی بیاورند. تکاپوها از آنجا شروع می شود که هیچگونه تجربه قبلی در این باره وجود ندارد و دانشجو باید خودش به تنهایی و با روش ها و مفاهیم تئوریکی که آشناست یک معجزه خلق کند. اما برخی ترجیح می دهند بجای معجزه یک دانلود راحت داشته باشند. بله نمونه پروپوزال آماده خود را برای کارشناسی ارشد یا دکتری حسابداری از سایت ها به راحتی خریداری می کنند و به دردسرهای خود پایان می دهند.

نقد کار:

از آنجا که اساتید آن هم در درسی مثل روش تحقیق و رشته حسابداری سخت گیر بوده و همیشه دنبال ایراد گرفتن هستند به مزیت های این کار دقت ندارند آنها فقط می خواهند تا دانشجو حتی اگر چیزی هم از روش تحقیق نمی داند خودش یه چیزی سر هم کرده و انجام دهد و پروپوزال را به صورت آماده دانلود نکند. حتی اگر رایگان یا با قیمت کم خریده باشد. به عنوان نمونه دانشجویانی که خودشان با کیفیت بد کار را انجام می دهند هم شاید نمره خوبی نگیرند و این یعنی اذیت دانشجو به هر قیمتی. کل ساختار کار ما غلط است یعنی چیزی که فردی یاد نگرفته را نمی توان از وی خواست. رشته حسابداری از رشته های نسبتا سخت است و اگر کسی بخواهد کار پژوهشی مانند نوشتن پروپوزال انجام دهد باید چند نمونه ببیند و با روش کار آشنا باشد نه اینکه به یکباره شروع به نوشتن مسئله تحقیق بکند.

راه حل:

باید کاری کرد و نباید دست روی دست گذاشت. نیاز برای آموزش بیشتر کارهای پژوهشی مانند پروپوزال و پایان نامه و آماده کردن دانشجویان رشته حسابداری در درس روش تحقیق کاملا مشهود است. اساتید باید بیشتر بر روی کار عملی تأکید کرده و مرحله به مرحله طرح پیشنهادی را به دانشجویان در هر جلسه یاد داده و همان قسمت را تکلیف بدهند. یاد گرفتن حتی چند بخش از پروپوزال می تواند به دانشجو کمک بزرگی بکند و از برخی دانلودها و دادن هزینه خلاص شود.

2018-12-13
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss