جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



از حالا به فکر پروپوزال و آماده کردن پایان نامه خود باشید! دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، روانشناسی و معماری

 

از حالا به فکر پروپوزال و آماده کردن پایان نامه خود باشید! دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت ، روانشناسی و معماری

چه بسیارند دانشجویانی که هیچوقت خودشان و به طور رایگان به فکر نوشتن پروپوزال خود و آماده کردن پایان نامه و مقاله  نیستند، کاری که می تواند در عین پیچیده بودن بسیار راحت باشد، به شرطی که ابزار لازم فراهم باشد. وقتی این گونه افراد بدانند و بفهمند که چقدر این کار می تواند جذاب باشد، حتما دلشان می خواهد یکبار هم که شده آن را امتحان کنند. شاید بهتر است اینگونه بگوییم که برای مثلا رشته مدیریت انجام پایان نامه به شرط خواستن دانشجو خیلی اذیت کننده نمی باشد و همچنین برای رشته معماری و روانشناسی هم به همین ترتیب است. پروپوزال و پایان نامه آماده یکی از ابزارهای لازم می باشد. جالب اینجاست که حتی برخی نمی خواهند امتحان کنند. آقا و خانم امتحان کن ببین شاید تونستی. ضرر نمی کنی که. می کنی؟

اینجاست که برای شروع باید مطالعه کرد. آن هم چه مطالعه ای. از نوع روش تحقیق و این روش تحقیق تا آخر عمر با دانشجویان خواهد بود. همچنین باید نمونه فرم تکمیل شده پروپوزال و پایان نامه آماده از سایت های مورد اعتماد همچون آسان داک دانلود شود. در رشته ای مانند معماری یا مدیریت و روانشناسی این فرم ها موجود است و می توان از روی آن مطالب خوبی بدست آورد.  همینجاست که باید گفت که سایت خوب نعمت است. باید دانشجو برای تک تک قسمت های طرح پیشنهادیه برنامه داشته و آن را به دقت مطالعه و پر کند. انتخاب موضوع یکی از موارد مهمی است که باید با کمک اساتید در این زمینه انجام شود. دانشجو باید بداند که نمی تواند کسی را گول بزند و این خودش است که نهایت باید دفاع را انجام دهد و نمره بگیرد. به قول معروف باید گفت که کار آن کرد که تمام کرد. البته برخی فقط این آخری یعنی کار دفاع را خودشان انجام می دهند. ولی از ما گفتن، اینکه حالا کی گوش کنه دیگه با خود شما.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، روانشناسی و معماری

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، روانشناسی و معماری

2017-01-23
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss