جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



انجام پایان نامه ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام پایان نامه مدیریت: (منبع نویسی)

انجام پایان نامه ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام پایان نامه مدیریت: (منبع نویسی)

یکی از نکات مهم در نوشتن کارهای تحقیقاتی ارشد و دکتری منبع نویسی می باشد. در برخی موارد مشاهده شده که سرقت هایی ادبی خواسته یا ناخواسته در پروژه های پایانی مشاهده می شود. امروزه برخی نرم افزارهای مانند End Note توانسته اند تا حدی در کم کردن اشتباهات در رفرنس نویسی کمک کنند و کار را برای دانشجویان ساده تر کنند. خیلی از مشاوره هایی که امروزه برای کارهای تحقیقاتی فعالیت می کنند هم از اهمیت رفرنس نویسی صحیح و اصولی به روش های مختلف مانند APA غافل هستند و یا آشنایی با آن ندارند. در این رابطه انجام پایان نامه ارشد محلی است برای یادگیری دانشجو با اینچنین کارهای پژوهشی و می توان تجربه ای بزرگ در این زمینه کسب کرد. در پروژه های کارشناسی ارشد چه کلاسی و یا پروژه پایانی حساسیت ها کمتر می باشد و کسب تجربه بسیار مهم می باشد.

برعکس در انجام پایان نامه دکتری یا انجام رساله دکتری کار کمی مشکل تر است و جای اشتباه وجود ندارد. در بسیاری از موارد دیده شده که انجام پروپوزال دکتری با رفرنس ناصحیح زیر سوال برده شده است. به همین جهت دقت اساتید راهنما و مشاور و استاد داور بر روی رساله بیشتر است. مشکلات منبع دهی در واقع می تواند از چند علت نشأت بگیرد. در برخی موارد دانشجو متنی را از یک منبع خاص برمی دارد ولی در آنجا رفرنس به آن متن داده نشده و بنابراین دانشجو سردرگم می شود که چه رفرنسی به ان بدهد. در اینگونه موارد دانشجویان می توانند رفرنس همان متن را از جای دیگر گیر آورده و در انتهای پاراگراف مورد نظر بنویسند و یا مطلب را خوانده و استدلال خود را از آن متن بیاورند که لازم به دادن رفرنس مستقیم نباشد. در برخی قسمت ها هم دیده شده که دانشجویان سهوا مطالب و رفرنس ها را جابجا نوشته اند که بررسی نهایی و استفاده از نرم افزارهای جدید می تواند این اشتباهات را کاهش دهد.

بنابراین در انجام پایان نامه مدیریت یا هر رشته دیگری باید توجه خاص به منابع داخل متنی و پایانی پروژه صورت گیرد تا مطالب با رعایت امانت به متن پایان نامه انتقال یابد. فقط در این صورت است که صاحب اثر می تواند با وجدان و خیال راحت از آن پایان نامه یا رساله دفاع کرده و از خود یادگاری باارزشی برجا بگذارد. موسسه همیار دانشجو در این راه این اطمینان را به دانشجویان و افرادی که پروژه پایانی خود را با این موسسه می گذرانند می دهد که تمامی متون داخل پایان نامه ها با رعایت اصول رفرنس نویسی و منبع دهی بوده و رعایت امانت در همه جا شده است. به این ترتیب و با گذشت سال های زیاد و کسب تجربه از طرف دانشجویان در این موسسه اساتید این مرکز امروزه با استفاده از نرم افزارهای جدید رفرنس نویسی به روز شده تا خیال دانشجویان از این بابت راحت باشد.

انجام پایان نامه ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام پایان نامه مدیریت: (منبع نویسی)

انجام پایان نامه ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام پایان نامه مدیریت: (منبع نویسی)

2016-10-17
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss