جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



اهمیت پروپوزال آماده دکتری مدیریت

اهمیت پروپوزال آماده دکتری مدیریت

سال ها گذش از زمانی که فقط برخی دانشگاه ها تو کشور دانشجوی دکتری می گرفتند و بقیه دانشجوها باحسرت به اونا نگاه می کردن. اون وقتا یعنی زمانی که خبر قبولی توی دکتری یه خبر بسیار هیجان انگیز بود، کمتر سایتی به مشاوره پروپوزال و پایان نامه مشغول بود. اون زمانا اصلا اینترنت اینقدر توسعه پیدا نکرده بود که دانشجوها بخوان برن توی سایت ها و دنبال این موسسات بگردن. شاید کسی تصور نمی کرد که زمانی برسه که هرچیزی که فکرش رو بکنیم رو می تونیم از فضای مجازی پیدا کنیم. آره با نشستن توی اتاق خودمون و یه جستجوی ساده الان همه کارا حل می شه.

یه کم که جلوتر بریم می بینیم که در آغاز راه توسعه اینترنت و شبکه های مجازی هم می شد هنوز به دانشجویان دکتری در رشته های مختلف مانند مدیریت هم جور دیگه ای نگاه کرد. موقعی که هنوز قبول شدن سخت بود و فقط بعضی ها که زحمت کشیدن می تونستن واردش بشن. اما ادامه راه از وارد شدنش هم سخت تر بود. برای دانشجویان دکتری که با رساله سروکار دارن امروزه دیگه کار زیادی از بابت پیدا نکردن مقاله و منبع وجود نداره. شاید در کنار بدبینی به اینگونه سایت هایی که به دانشجوهای ارشد و دکتری کمک می کنند یه کم هم باید حق داد به اونا چون از اساتید راهنما خیلی بخاری بلند نمی شه و سرشون شلوغ تر از این حرفاست که بخوان دانشجوی خودشون رو راهنمایی کنند. اونا فقط به دنبال این هستند که دانشجو خودش از اول تا آخر کار رو انجام بده و تصحیح کنن و بیاد دفاع کنه. البته از حق نگذریم بعضی از اساتید هم واقعا به دنبال کارای دانشجو هستند که تعدادشون توی کشور سه چهار نفری می شن.

بنابراین پروپوزال آماده دکتری برای رشته مدیریت یا رشته های دیگر مثل روانشناسی برای حداقل کسب تجربه این دانشجویان لازمه و اگه اونم نباشه که اینا باید با روش آزمون و خطا پروپوزال های خودشون که معلوم نیست چه جوری می نویسن رو پیش استاد بیارن تا بالاخره معلوم نیست چندمین بار تأیید بشه و استاد ازشون بپذیره. به این ترتیب می تونیم خوشبینانه به قضیه نگاه کرده و اینکه دعای خیر دانشجو هم دنبال این سایت ها هست.

2016-11-07
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss