جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



باید و نبایدهای پایان نامه آماده روانشناسی (psychology) و معماری (Architecture) و مدیریت (management) و طرح پیشنهادیه یا پروپوزال(Proposal)!

باید و نبایدهای پایان نامه آماده روانشناسی (psychology) و معماری (Architecture) و مدیریت (management) و طرح پیشنهادیه یا پروپوزال(Proposal)!

پایان نامه طرحی است که دغدغه خیلی از دانشجویان در رشته های مختلف در کشور می باشد. در این بین روابط استاد با دانشجو و راهنمایی های مشاوران می تواند نقش تعیین کننده در ارائه طرحی با کیفیت داشته باشد. هر چه نمره کسب شده برای پایان نامه و تعداد مقالاتی که از آن استخراج می گردد بیشتر باشد، می توان امیدوار بود که برای ادامه تحصیل راه ها باز خواهد بود، زیرا این نمره نقش تعیین کننده دارد. برای برخی رشته ها که آماده کردن طرح و انتخاب موضوع و دادن پروپوزال حساس تر است، قضیه جدی تر هم می شود. دانشجوی روانشناسی، مدیریت و معماری از آن جمله می باشد.

شاید به جرأت بتوان گفت که کمتر شاگردی می تواند راهنمایی گسترده و خوبی از استاد راهنمای خود در مورد پروژه های تحصیلات تکمیلی بگیرد. چرایی آن هنوز معلوم نشده است. گرفتن اشکال خیلی معمول می باشد ولی راهنمایی و نشان دادن راه کمی برای راهنماها سخت است و نباید انتظار زیاد داشت و خود باید دنبال کار رفت. کمی سخت به نظر می رسد ولی با اراده شدنی است. اولین قدم خواستن است. انتخاب موضوع می تواند کمی خیال دانشجو را راحت کند. کاری به ظاهر ساده ولی در عین حال بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد. انتخاب غلط می تواند تا پایان کار شما را اذیت کند. بنابراین در همین اول کار سعی کنید درست و با دقت انتخاب کنید.

در بسیاری از دانشگاه های ایران و کشورهای مختلف تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه و صنعت های مختلف برقرار می باشد و موضوعات معمولا از گپ ها و مشکلات آن صنعت بیرون کشیده می شود و با توجه به موضوع در رشته های مختلف کار تحقیقاتی بر روی آن انجام می گیرد و به این ترتیب پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری کاملا کاربردی می شود. دیدن چند نمونه پروپوزال و آماده کردن بخشی از آن برای دروس روش تحقیق در رشته ای مانند روانشناسی یا مدیریت یا معماری هم می تواند مفید باشد.

2017-02-01
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss