جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بهترین پاورپوینت آماده کدام است ؟

در مورد درست کردن پاورپوینت آماده برای طرح های مختلف سازمانی و برای کارهای دانشجویی داشتن ایده های مختلف و ایده های خلاقانه حرف اول را می زند . درست کردن اسلایدهای آمادهای که میتوانیم از قالب های خیلی آماده و رنگهای متنوع و افکت های خیلی مختلفی استفاده کنیم ، طول پاورپوینت یعنی تعداد اسلایدها نباید از آن وقتی که به ما برای ارائه اش داده شده خیلی تجاوز بکند ، متن پاورپوینت باید کاملا گویا باشد ، اسلایدها باید طوری باشند که توضیحات خیلی زیادی برای هر اسلاید ارائه ندهیم و از فونت هایی استفاده کنیم که کاملا برای حضار مفهوم باشد . حروف نه خیلی کوچک باشند نه خیلی بزرگ ، می توانیم در قسمت Custom Animation افکت های خوبی طراحی کنیم و برای هر اسلایدمان دیزاین خوبی داشته باشیم . متن هایی که قرار می دهیم باید با فونت های مناسب باشد . تمایز بین رنگها در اسلایدها در پاورپوینت خیلی مهم است و حتما باید این تمایز را موردنظر قرار بدهیم و یک کنتراست خوبی نوشته ها با صفحه داشته باشد واز رنگهای متنوع استفاده کنیم . همیشه دادن افکت ها ، افکتهای خیلی مختلف و عجیب و غریب نمی تواند تضمینی باشد برای کیفیت بالای پاورپوینت ما ، به این معنی که در بعضی مواقع می بینیم که با سادگی یک پاورپوینت بسیار قشنگ می شود و میتواند پیغام موردنظر را بدهد . استفاده از تصاویر مختلف در پاورپوینت خیلی کار خوبی میتواند باشد ؛ امروزه دیده میشود که در پاورپوینت فیلم های مختلفی هم ، البته فیلم های کوتاه جا میدهند و در سخنرانی های خود به این نکته هم اضافه می کنند که این فیلم ها میتواند تاثیر خیلی خوبی روی حاضرین داشته باشد و منظور ارائه دهنده را بسیار خوب می تواند برساند .
برای همین در پاورپوینت میتوانیم از برنامه های دیگر آفیس مثل ورد کمک بگیریم و بسیاری از متن ها را داخل پاورپوینت کپی کنیم . هر سربرگ و هر اسلاید در پاورپوینت های آماده باید ببینیم که آیا می توانیم از اسلاید هاش استفاده بکنیم ؟ آیا به موضوع ما میخورد ؟ ممکن است در یک پاورپوینت آماده در مورد موضوع خاصی که برای سازمان خاصی تهیه کردیم فقط چند اسلاید به درد ما بخورد و آن هم با فونت هایی که خیلی برای ما سازگار نیستند و میتوانیم آن را تغییر بدهیم .
محتوایی که در پاورپوینت ها استفاده میکنیم در لایه های مختلف ، چینش ها و لایه های مختلف نباید اشتباهی در آن رخ بدهد ، افکت هایی که برای هر قسمت در هراسلاید می زنیم باید جدا باشد و این اسلایدها به ترتیب بیایند . در خیلی از مواقع انتخاب های رنگی در پاورپوینت توصیه می شود که با هارمونی خاصی استفاده بشود ، فونت ها حتما باید تقریبا یکسان باشند ، به جز فونت هایی که برای تیتر ها به کار میرود ، می توان از تمپلت های پاورپوینت های فارسی استفاده کنیم و جلوه های خاصی به کارهای پاورپوینت خودمان بدهیم . می توانیم از گزینه هایی مثل Slide Show ، Custom Animation و قسمت دیزاین برای طراحی بهتر اسلایدها استفاده بکنیم . متن اسلاید باید باعنوان اسلاید سازگاری داشته باشد ، اگر چه از نظر نوع فونت و بزرگی و کوچکی آن و درج عنوان ها کمی با هم متفاوت هستند ولی در نرم افزار پاورپوینت ، ورد و سایر نرم افزارهای گروه آفیس این واژه ها برای دانشجویان خیلی آشنا هستند ، همیشه باید از مدیریت اسلایدها و پیشفرض آن و حالت اولیه شان در هر زمان ساخت پاورپوینت و یا گرفتن پاورپوینت آماده آگاهی کافی داشته باشیم .

بهترین پاورپوینت آماده کدام است ؟

بهترین پاورپوینت آماده کدام است ؟

2017-09-05
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss