جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده روانشناسی و مدیریت

دانلود پروپوزال آماده روانشناسی و مدیریت

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هر رشته ای که باشند پروپوزال آماده بخشی از نیاز تحصیلی آنهاست. پایان نامه دکتری مدیریت یا روانشناسی باید با یک پروپوزال آماده دقیق همراه باشد.  اصولا هر دانشجو، به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، برای خاتمه کار خود لازم است یک اثر تحقیقی را تهیه و تحویل نماید. این اثر در واقع عصاره و چکیده فعالیت های آموزشی پژوهشی او محسوب می شود. پایان نامه به معنای تایید پایان کار تحصیل یک دانشجو است و بیانگر فعالیت های منسجم او به حساب می آید که با راهنمایی و ارشاد استادان راهنما و مشاور، آن را به پایان می رساند. نباید چنین تصور شودکه پایان نامه همانند درسهای دیگر جنبه تمرینی دارد.

دانلود پروپوزال آماده روانشناسی و مدیریت و حسابداری در سایت آسان داک می تواند نیازهای دانشجویان را پوشش دهد. انجام پایان نامه دکتری مدیریت، روانشناسی و حسابداری با انتخاب موضوع پایان نامه خوب بسیار راحت تر صورت خواهد گرفت. برای تهیه پایان نامه و یا رساله مدت قایل توجهی وقت صرف می شود و بر حسب اینکه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد، ارزش آن بیش از یک یا چند واحد درسی است؛ در ایران در کارشناسی ارشد تعداد واحد پایان نامه بین چهار تا شش واحد است در حالی که، در بعضی از کشورها تا ۱۲ واحد نیز برای پایان نامه کارشناسی ارشد منظور می شود. در ایران برای رساله دکتری بین ۲۰ تا ۲۴ واحد در نظر می گیرند. اگرچه در بسیاری از موارد دو واژه پایان نامه و رساله مترادف گرفته شده اند، اما بعضی بین این دو تفاوت قائل شده اند و گفته اند که اولی برای پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و دومی برای پایان نامه های دوره دکتری است.

پایان نامه کارشناسی ارشد دارای ویژگی هایی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پایان نامه، اولین تجزیه رسمی در تحقیقات دانشگاهی (آکادمیک) به شمار می آید. دانشجو از طریق آن می تواند با یک نوع تلاش پژوهشی و کلیت مورد نیاز در تحقیق آشنا شود تا مقدمه ای برای کار تحقیقی دوره دکتری باشد.
  2. پایان نامه می تواند دانشجو را دست کم در یک جنبه از موضوعات حرفه ای ماهر سازد.
  3. پایان نامه می تواند به عنوان یک واحد مهم تحقیق پیشرفته مطرح باشد.

پایان نامه نوشته ای است که دانشجویان برای دریافت مدرک تحصیلی باید درمورد رشته تحصیلی خود در موضوعی خاص ارایه دهند. پایان نامه نباید موضوعی تکراری داشته باشد و هر دانشجو می بایست موضوع جدید مورد نظر خود را نگارش کند. به عبارتی این پژوهش باید نتیجه درسهای آموخته شده و واحدهای گذرانده شده باشد. پایان نامه بخش های مختلفی دارد که باید رعایت شوند مانند تعاریف، کلید واژه ها، تبیین اهمیت مساله مورد پژوهش، فرضیات، پیشینه تحقیق و منابع. نگارش پایان نامه ماهها طول می کشد و دانشجو موظف است که مرحله به مرحله برنامه ریزی داشته باشد.

2016-11-02
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss