جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مروری بر نگارش طرح های توجیهی کسب و کار و دانلود طرح توجیهی آماده

طرح های توجیهی، نوشته هایی هستند که طبق اصول خاص نگارشی و با هدف ارتقا و توسعه کسب و کارها تهیه می شوند. نوشتن یک طرح توجیهی کامل، بدون نقص و متناسب با مدل کسب و کار، مهم ترین عامل برای موفقیت شرکت ها و سازمان ها است. استفاده از انواع مدل های طرح های توجیهی نه تنها برای کسب و کارهای در حال فعالیت کاربرد دارد بلکه به عنوان پایه و اساس استارت آپ ها و راه اندازی مشاغل نوین – چیزی که در جامعه امروزی با نام کارآفرینی می شناسیم – شناخته می شوند.

طرح های توجیهی، دامنه بسیار وسیعی از فعالیت ها را تحت پوشش قرار می دهند. یک طرح توجیهی برای یک شرکت بازرگانی می تواند تحت عنوان طرح توجیهی بازاریابی در کشورهای خارجی، طرح توجیهی برای صادرات کالا و … ارائه شود. نمونه دیگری از طرح های توجیهی، ارائه طرح مدیریت سازمانی برای توسعه نیروهای انسانی و ارتقای شغلی سازمان های بزرگ می باشد.

سایر طرح های توجیهی که با اهداف کارآفرینی نگارش می شوند، دقیقاً نیازهای بازار را هدف قرار می دهند؛ به طور مثال، طرح توجیهی کشت محصولات گلخانه ای، طرح راه اندازی واحد سنتز کاتالیست های صنایع و …، نمونه هایی هستند که حتماً به بررسی های دقیق نیاز دارند و در حوزه کارآفرینی به جامعه ارائه می شوند.

نکات مهم برای نوشتن طرح های توجیهی چیست؟

برای تهیه طرح توجیهی دقیق و اصولی توجه به نکات زیر، ضروری است:

  • طرح توجیهی باید کامل بوده و همه جوانب را در نظر داشته باشد.
  • اهداف طرح های توجیهی باید به دقت و با جزئیات کامل، همراه با چشم انداز ۵ ساله تعیین شوند.
  • برنامه ریزی و مدیریت مالی و مقدار بودجه ای که در هر یک از قسمت های طرح های توجیهی مورد نیاز است باید دقیقاً بیان شود.
  • تعداد افراد شرکت، کارکنان، اعضای تیم و … باید مشخص شود.
  • مکان یا فضای مورد نیاز برای راه اندازی طرح توجیهی باید معین شوند.
  • توجه به برنامه زمان بندی برای اجرای طرح توجیهی اهمیت زیادی دارد.

نکاتی که در فوق، ذکر شدند تنها بخش های کلی این نمونه طرح ها هستند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع طرح های توجیهی آماده، دانلود طرح توجیهی و مدل های کسب و کار، از طریق سایت آسان داک اقدام کنید. دسترسی به یک طرح توجیهی آماده می تواند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که در ابتدای ورود به دنیای کسب و کار هستند.

2019-02-18
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss