جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقدمه ای بر طرح توجیهی آماده

مقدمه ای بر طرح توجیهی آماده

آمده ایم تا از طرح توجیهی آماده (Feasibility Study Report) سخن بگوییم.

باید اقرار کنیم برنامه ریزی جزء لاینفک دنیای امروز است.

همیشه برنامه ریزی به سادگی کشیدن جدولی ۲*۲ و پر کردن دو ثانیه ای آن نیست، گاهی باید طرحی بچینیم وسیع با جزئیات عدید که چشم انداز کسب و کاری را روایت می کند و آینده یک تجارت را به تصویر می کشد.

در چنین مواقعی ضرورت استفاده از بهترین طرح توجیهی آماده انکارناپذیر می گردد. با ما همراه باشید.آن زمان که این عبارت را از پشتِ عینک وسواس نظاره می کنیم متوجه می شویم مهم ترین واژه ای که با آن دست به یقه هستیم لفظِ “توجیه” است. در زندگی روزانه بار ها با این واژه گلاویز می شویم، این بار هم گویا کارمان با “توجیه کردن” گره خورده و هدفمان توجیه طرحی است آماده.

نخست بپردازیم به این که چه نوع طرحی قرار است توجیه شود؟

پاسخش به شما بر می گردد، هر طرحی می تواند موضوع مقاله ما باشد. می توانید مدیری باشید مدبر که طرح موفقیت سازمانش را منظم چیده یا صاحب کسب و کاری باشید بزرگ که طرح تولید محصولی جدید را خلاقانه رقم زده.

حال به موضوعِ خود برگردیم، توجیه کردن!

قرار است چنین طرحی را توجیه کنیم به نوعی از آن دفاع نماییم که قابلیت اجرا کردن دارد و از هر نظر انجامش نتیجه ای می آفریند درخشان.

بهترین طرح توجیهی آماده، راهی برای توجیه طرح

آن زمان که طرحی به ذهنمان می رسد خلاق و ایده ای در مغزمان شکل می گیرد جذاب، پیش از آن که در عمل آستین بالا بزنیم و دست به کار شویم باید پای حساب و کتاب بنشینیم، به دو دو تا چهار تای ساده بپردازیم و برآوردی جامع داشته باشیم تا پاسخ دهیم به این سؤال که “آیا اجرای چنین طرحی ممکن است و شدنی است؟”

آیا اجرای این طرح با بودجه مالی شرکت همخوانی دارد؟ آیا اجرایش اثربخش خواهد بود؟ لازمه اجرایش چه تعداد نیروی انسانی و چه حجم از زمان است؟ ورودی کار چیست و خروجی کدام است؟ در این میان فاکتور های تعدیلگر کدامند؟

زمانی که از طرح توجیهی آماده صحبت به میان می آید مقصومان طرحی است آماده و قابل دانلود که آن را خریداری می کنید، آنگاه به تکمیل فیلد هایش می پردازد.

دانلود طرح توجیهی آماده، مدیریت امور را تسریع می بخشد و نظمی به کار تزریق می کند ستودنی.

مقاله را با این جمله به پایان می بریم: با خرید طرح توجیهی آماده، همه گزینه ها روی میز قرار می گیرند، تصمیم گیری ساده می شود و کنترل آسان.

2019-01-19
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss