جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



منم می تونم پروپوزال بنویسم؟ چه جوری؟ واقعا؟ چند %؟چه خوب! آماده ای؟ بدو بریم!

منم می تونم پروپوزال بنویسم؟ چه جوری؟ واقعا؟ چند %؟چه خوب! آماده ای؟ بدو بریم!

اگر کسی به شما بگوید که می توانید به عنوان یک دانشجوی حتی متوسط پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری را خودتان آماده کرده و تکمیل کنید، عکس العمل شما چیست؟ آیا وی را جدی می گیرید؟ یا هنوز در افکار خودتان راجع به سخت بودن کار نوشتن پروپوزال و پایان نامه پافشاری می کنید. اصلا چقدر میل دارید که این کار را خودتان انجام داده و به اتمام برسانید؟ اگر هنوز علاقه ای برای انجام اینگونه کارهای پژوهشی در شما وجود دارد، پس با آسان داک همراه شوید تا کمی شما را روشن سازیم:

– از کجا شروع کنیم؟

این سوال که از کجا شروع کنیم خیلی مهم است. اول باید دید که چه مقدار اطلاعات روش تحقیق، آمار و کارهای پژوهشی و روش انجام آن در شما است. اگر حدس می زنید که احتیاج به مطالعه بیشتری دارید و یا اینکه اصلا اطلاعات کارهای پژوهشی شما در حد صفر است، می توانید از همین نوشته برای شروع استفاده کنید و به خودتان ایمان داشته باشید، چرا که کسانی که هم اکنون در موسسات مشاوره پروپوزال و پایان نامه مشغول کار هستند هم زمانی حتی قادر به نوشتن پروپوزال ساده نبودند.

– انتخاب موضوع رساله یا پایان نامه

اینکه چه موضوعی انتخاب می کنیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول باید تعیین کنیم که موضوع چالش برانگیز و سخت می خواهیم کار کنیم یا اینکه موضوع ساده تر. به همین منظور باید همت خودمان و وقتی که می خواهیم برای انجام بگذاریم را ببینیم. شاید بهتر باشد که موضوع را هوشمندانه انتخاب کنیم یعنی در عین زیاد سخت نبودن، موضوع دارای نوآوری باشد و جذاب بوده باشد. از اساتید برجسته در این زمینه کمک بگیرید و حتی از تجربیات دوستان دانشجوی خود استفاده کنید. این کار می تواند منجر به عدم برگشت چندین باره به خانه اول شود.

– با استفاده از نمونه ها شروع به نوشتن کنید!

شما می توانید چند پروپوزال آماده در رشته هایی همچون معماری، پزشکی، علوم تربیتی، کارآفرینی، بهداشت، علوم انتظامی، حسابداری و روانشناسی و حقوق و سایر رشته ها برای خود دانلود کرده و در هر بخش پروپوزال از آنها کمک بگیرید. یادتان باشد که نوع روش تحقیق در موضوع ها و رشته های مختلف و ابزار آنها تفاوت دارد. اشکالات خود را یادداشت کنید تا در موقع مناسب از فرد آگاه و خبره مانند مشاور یا استاد راهنما بپرسید. هرگز با استاد خود تعارف نکنید و خجالت را کنار بگذارید. معمولا اساتید از دانشجویانی که پیگیر هستند و دنبال پژوهش هستند خوششان می آید. در پایان کار خواهید دید که کار از آنچه فکر می کردید بهتر شده و فقط به کمی تصحیح نیاز دارد و برای اولین تجربه بد هم نبوده است.

از قدیم گفتن کار رو باید به دست کاردون بسپاری. برای مشاوره رایگان پروپوزال و پایان نامه هم یک کاردون واقعی در کشور هست. یه آقای دکتری که سرش برای انجام پروپوزال و پایان نامه و آماده کردن اون درد می کنه و به همه مسائل روش تحقیق و نرم افزارها وارده و خلاصه اینکه با سن نه چندان زیادش ته قضیست. سوالی رو اگه نتونست جواب بده و به روشی تسلط نداشت من شخصا این نوشته رو بر می دارم!!! زیاد ازش تعریف نمی کنم که تبلیغات نشه! چه جوری می تونی باهاش تماس بگیری؟ کاری نداره! این شمارشه: ۰۹۱۹۶۳۵۷۶۶۰  دکتر نوایی . بخصوص دانشجویان دکتری هر چی دوست داشتن می تونن ازش بپرسن و مشاوره بگیرن. امیدوارم بدردتون بخوره. ما که خیلی ازش استفاده کردیم و عالی بود.

یک نکته مهم که باید می گفتم این هستش که در چند پروپوزال اول که احتمالا برای ارشد یا دکتری آماده می کنین شاید همیشه نقص هایی دیده بشه و استاد راهنما از اون ها ایراداتی بگیره که خیلی طبیعی هستش و کسی نمی تونه در دفعه اول فرم خام طرح پژوهشی رو به صورت بی نقص و متکی به اصول روش تحقیق پر کنه. در رشته های مختلف مدیریتی و گرایش های بازرگانی، ام بی ای، دولتی و صنعتی و کارآفرینی و فناوری اطلاعات همیشه نکاتی هست که دانشجویان به مرور از آنها خبردار شده و به تجربیات آنها برای کارهای پژوهشی افزوده می شود.

2018-11-27
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss