جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



همیشه می توان پروپوزال خرید ولی آماده برنده شدن بود!

همیشه می توان پروپوزال خرید ولی آماده برنده شدن بود!

بحث در مورد انجام دادن کار پروپوزال برای روش تحقیق در بین دانشجویان رشته های مختلف تحصیلات تکمیلی همیشه داغ بوده. اینکه آماده کردن پروپوزال توسط خود دانشجو انجام گیرد و یا خرید یا دانلود آن از سایت های مختلف انجام گیرد می تواند حالت های مختلفی برای دانشجو ایجاد کند. بعضی همیشه دوست دارند که خودشان طرح پیشنهادی را آماده کنند و از پروپوزالهای موجود در سایت های مختلف برای کمک استفاده کنند. این روش مورد قبول بسیاری از اساتید هم می باشد چرا که در این روش دانشجو دروس روش تحقیق را یاد می گیرد و مثلا می تواند خودش یک بیان مسأله خوب در رشته ای مانند مدیریت یا روانشناسی و حتی حسابداری و کامپیوتر بنویسد.

در بعضی رشته ها مانند پزشکی اول باید موضوع را خوب انتخاب کرد و بعد برای آماده کردن پروپوزال و پایان نامه اقدام کرد. مشخص است که مقطع دکتری کمی سخت تر است و اساتید انتظار بیشتری دارند تا کارشناسی ارشد و حتی کارشناسی و پروپوزال مفضل تری را باید تحویل داد و بنابراین استفاده از نمونه های آماده باید در دستور کار قرار بگیرد. در اینجاست که داشتن الگوی خوب می تواند راه را هموار کند.

2019-09-28
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss