جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه گام اول یک تحقیق علمی

محقق برای به دست آوردن آمار دقیق برای استفاده از آن در یک تحقیق علمی نیازمند آن است تا بتواند محتوای آماری خود را بر اساس فکت هایی که دارد طراحی و تدوین کند. پرسشنامه این امکان را به پژوهشگر می‌دهد تا وی بتواند با استفاده از آن دایره آماری خود را تکمیل کرده و در طول تحقیق خود با استناد به آن‌ها فرضیه خود را رد یا تایید کند.

انجام فعالیت های علمی برای تحقیق و توسعه در کشور از اولویت‌های مهم به شمار می‌رود به همین دلیل باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در این حوزه انجام گیرد تا یک پژوهش خاص به نتیجه برسد.

 یکی از انواع پژوهش های علمی پژوهش های میدانی است که پژوهشگر برای دست یافتن به یک سری از آمار و اطلاعات باید به بدنه جامعه مراجعه کنند که بیشتر در حوزه علوم انسانی این اتفاق می افتد برای انجام این کار پژوهشی نیاز به طراحی پرسشنامه است پرسشنامه‌ای که بتواند سوالات و فرضیه های پژوهش علمی را پاسخ داده و داده های متنی را در اختیار پژوهشگر قرار دهد تا به وسیله آن پژوهشگر بتواند فعالیت پژوهشی خود را انجام داده و توسط یک جامعه آماری نتیجه گیری درستی داشته باشد

طراحی  پرسشنامه به چند صورت انجام می گیرد پرسشنامه‌ای که به صورت سوال انجام گرفته و یا توضیحاتی را از مخاطب نسبت به یک موضوع بخواهد به همین دلیل پرسشنامه به صورت روایی یا پایانی نوشته می شود که بتواند موضوع را مشخص کرده و در پایان کار نتیجه گیری پژوهشگر را به صورت متقن ارائه دهد.

انواع پرسشنامه؛ روایی یا پایانی

پرسشنامه ها با در نظر گرفتن وضعیت محتوایی تحقیق نوشته می شوند اهمیت پرسشنامه، روایی و پایانی بودن آن و سوالاتی که در آن مطرح می شود از این رو  بالا است که تمام محتوای پژوهشگر بر اساس این پرسشنامه انجام می گیرد به عبارتی پژوهشگر با طراحی پرسشنامه و ارائه آن به جامعه آماری باعث به وجود آمدن داده‌هایی میشود که فرضیه پژوهشگر را رد یا تایید می‌کند.

کمک کردن به نوشتن پرسشنامه نیز می تواند کار پژوهشگر را به مراتب آسان‌تر کرده و در به نتیجه رسیدن یک کار علمی سهم بسزایی داشته باشد چراکه پژوهشگر در این صورت می‌تواند زمان مصرف شده برای طراحی و تدوین پرسشنامه را در اختیار فعالیت پژوهشی خود قرار دهد تا بتواند نگاه علمی خود را در آن تحقیق افزایش دهد.

2019-02-18
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss