جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت و حسابداری کیلویی چند؟! رایگان؟!

پروپوزال آماده کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت و حسابداری کیلویی چند ؟!

سخن آغازین:

بله درست می بینید فروش کیلویی! چیزی که امروزه در برخی سایت ها می بینیم. واقعا سوال اینجاست که آیا پروپوزال کیلویی وجود دارد؟ پاسخ این است که اگر کیفیت را فدا کنیم بله وجود دارد خوب هم وجود دارد. چیز بدون کیفیت ارزشی نخواهد داشت و فروش آن به هر صورتی ممکن و برای اینگونه سایت های سطح پایین درآمدزاست. بسیاری از دانشجویان در مقطع دکتری به راحتی و با دیدن خلاصه ای از این پروپوزال ها و پایان نامه های تکمیل شده مدیریت و حسابداری پی می برند که این گونه کارهای آماده چندان کیفیتی نداشته و سریعا از این سایت ها خارج می گردند. هر گونه پروپوزال رایگان در هر رشته ای هم اگر درست دیده شود فقط گمراه کردن دانشجو را در پی دارد.

درک مطلب:

مطالبی در برخی پروپوزال های آماده وجود دارند که در رشته هایی مثل روانشناسی و مدیریت دیده می شوند. مثلا در مورد اعتماد شغلی در یکی از پروپوزال ها مطلب زیر را دیدم:

به کرات مشاهده شده است که اعتماد به بسیاری عواقب نگرشی و رفتار کار از جمله تعهد سازمانی ، رضایت شغلی، و عملکرد مربوط باشد (دیرکس و فررین، ۲۰۰۲).  روابط اعتماد، اعتماد و احساس اعتماد اغلب بسیار مرتبط هستند اما لزوما معادل همدیگر نمی باشند (براور، لیستر، کورس گارد، و دینن ،۲۰۰۹: اسکورمن، مایر،  و دیویس، ۲۰۰۷). کارکنانی که احساس می کنند مورد اعتماد واقع شده اند فکر می کنند که فرد مقابل تمایل به ریسک کردن با آنها را دارد (لاو و الم، ۲۰۰۸): یعنی، با  اینفرض که کارکنان بدون نظارت بر اعمال آنها به صورت مثبت عمل خواهند کرد، طرف دیگر به این اعمال آسیب پذیر می شود. وقتیکه طرف دیگر به این آسیب پذیری تمایل نشان می دهد، احساس اعتماد به طرف مورد اعتماد منتقل می کند که آنها متعهد و مسئول هستند و آسیب پذیری پیش آمده را استفاده نخواهند کرد(لیستر و براور، ۲۰۰۳: سالامون و رابینسون،۲۰۰۸). به عقیده ما احساس اعتماد،که تحقق انتظارات مثبت دیگران و آسیب پذیری پیش آمده است، در ادبیات اعتماد نسبتا ناشناخته مانده است و اینکه درک دیدگاه های اعتماد شوندگان در مورد اینکه آیا آنها توسط دیگران مورد اعتماد واقع شده اند یا نه، دانش ما را در مورد مکانیسم اعتماد بین فردی افزایش خواهد داد. ادبیانت اعتماد برای توضیح اثرات اعتماد بر دو مکانیسم اصلی تکیه کرده است: مکانیسم تبادل اجتماعی، بر اساس هنجار روابط متقابل(گلدنر،۱۹۶۰: کنوسکی و پاف،۱۹۹۴)، و مکانیسم شناختی، بر اساس نیاز کم اعتماد کننده برای مقاومت در برابر توانایی و آسیب احتمالی جهت تمرکز در کار(مایر و گاوین،۲۰۰۵). این دو مکانیسم اعتماد را در هر دو نقش الزامی یا واکنشی  به تصویر می کشد. به نظر ما آنها به طور کامل اثرات اعتماد را در بر نمی گیرند و اینکه اثرات اعتماد می تواند بسیار فعال تر و خودکارتر انجام شود ، انطور که نقل قول ابتدای مقاله نشان می دهد.

جایگاه مطلب در بیان مسأله هیچ ربطی به موضوع مورد مطالعه نداشت. همینطور در ادامه آمده بود:

هدف ما از طرح دیدگاه خود ارزیابی نشان دادن ماهیت جدید اعتماد می باشد(گکاس،۱۹۸۲: جاسم،سوفین، براون، لی، و کول هپ، ۱۹۹۲: شراگر و اسکونمان،۱۹۹۹).افراد اغلب اهمیت، ارزش و شایستگی خود را به عنوان بخشی از خود پندتره ارزیابی می کنند(گکاس، ۱۹۸۲). ما معتقدیم که وقتی کارکنان احساس می کنند که ناظران  به آنها اعتماد دارند، ارزیابی مرتبط با اعتماد نظارتی درک شده ی عزت  نفس مبتی بر سازمان کارکنان را افزایش می دهد(OBSE)، گراننده ی  مهم و مداوم عملکرد ،(باولینق،اسکلمان، وانگ، کیرکندال، و الارکن،۲۰۱۰: پی ارس و گاردنر، ۲۰۰۴: پی ارس، گاردنر، کامینگز، و دانهام،۱۹۸۹).

هرچند که مطالعات نشان داده اند که اعتماد در هر دو مورد چگونه عمل می کند(دیرکس و فررین،۲۰۰۲) ،ما در باره ی اینکه چگونه احساس اعتماد رفتار و عملکرد کارکنان را تحت تاثیر قرار می دهد، اطلاعات نسبتا کمی داریم. تنها تعداد کمی از مطالعات اخیر  به مفهوم احساس اعتماد پرداخته اند از جمله احساس اعتماد به عنوان متغییر مستقل (لاو،لیو، و فو،۲۰۰۷)، به عنوان ساختار مشترک (مفهوم مشترک)(سالامون و رابینسون،۲۰۰۸)، و عواقب اعتماد نظارتی مانند عملکرد کاری تابع و رفتار شهروندیسازمانی(OCB)  (OCB: براور و همکاران،۲۰۰۹: لیستر و براور،۲۰۰۳)، رضایت شغلی (لیستر و براور،۲۰۰۳)، قصد ترک(براور و همکاران،۲۰۰۹)، و رفتار شهروندی تیمی(لاو و لام،۲۰۰۸). اگر چه این مطالعات اهمیت احساس اعتماد در محل کار را به ما نشان می دهند، اما هنوز بسیاری شکاف ها باقی می ماند، مانند اثر احساس اعتماد بر عملکرد کاری کارکنان و مکانیسم اساسی نظری آن (براور و همکاران،۲۰۰۹). هدف مطالعه ی اخیر بررسی این مسائل است.

مطالعه ی حاضر با گسترش درک ما فراتر از دیدگاه اجباری فعلی درباره ی اعتماد بین فردی، به ادبیات اعتماد کمک می کند. علاوه بر توضیحات تناسب هنجاری (سالامون و رابینسون، ۲۰۰۸) و مباحث تبادل اجتماعی (لیستر و براور،۲۰۰۳)، ما دیدگاه خود ارزیابی را نیز معرفی می کنیم، روشی جدید و کامل کننده برای توضیح اثرات احساس اعتماد. دوما، ما از آنچه که بر رابطه ی بین اعتماد و عملکرد کارکنان تاثیر می گذارد، بینش بیشتری پیدا می کنیم( دی جونگ و الفرینق،۲۰۱۰). علیرغم وجود مقدار زیاد کار تجربی در مورد اعتماد و عملکرد،بسیاری از محققان اعتماد ، فقدان تحقیق در مورد اثر اعتماد بر عملکرد را تشخیص داده اند (دی جونگ و الفرین،۲۰۱۰: مایر و گاوین، ۲۰۰۵).

نتیجه:

اینگونه پر کردن فضا برای پروپوزال های بی کیفیت آماده رایگان و کیلویی در رشته های مدیریت و روانشناسی ارشد و دکتری هیچ ارزشی از نظر علمی نمی تواند داشته باشد و دانشجو مثلا برای درس روش تحقیق می خواهد که مطالب ارزنده ای ارائه کند و کار مورد تصحیح واقع می گردد. تنها سایتی که در کشور کارها و پروژه های تحقیقاتی خوب ارائه می کند سایت جامع آسان داک می باشد.

پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت و حسابداری کیلویی چند؟! رایگان؟!

پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت و حسابداری کیلویی چند؟! رایگان؟!

2017-01-17
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss