جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرپوزال آماده:قوی شروع کنید!

پرپوزال آماده:قوی شروع کنید!

همیشه قدم های ابتدایی مهمترین قسمت یک پروژه را تشکیل میدهند. به نوعی شخصیت تحقیق شما با پرپوزال شناخته میشود. هدف از ارایه پرپوزال معرفی کوتاه ، علمی و روان برای دستیابی به نتایج تحقیق است. اصلا پرپوزال را دست کم نگیرید. یک معرفی پر آب و تاب و حرفه ای میتواند بیانگر توانایی شما در انجام یک تحقیق گسترده مثل پایان نامه باشد.

پرپوزال از بخش های مختلفی تشکیل میشود و کلیت آن کم حجم و در حدود چند صفحه می باشد، که میتوانید آنرا به صورت آماده از سایت های علمی پیدا کنید.

اگر بخواهیم توضیح مختصری در رابطه با کلیت پرپوزال ارایه دهیم باید گفت: پرپوزال معرفی نامه کتبی ، به همراه منابع معتبر ، برای دسته ای خاص از افراد استفاده کننده و بیانگر پیشینه تحقیق رساله شماست. توضیحات پرپوزال باید شامل سوالات ، هدف ها و فرضیه های مرتبط با هم باشند. ارتباط و پیوستگی در پرپوزال اهمیت قابل توجهی دارند . توجه داشته باشید با ارایه  پرپوزال شما میزان توانایی خود در انجام پروژه را به نمایش گذاشته و این تماما به سوالات و اهداف مطرح شده توسط شما بستگی دارد.

موارد گفته شده خواسته های عمومی پرپوزال است. توجه داشته باشید شما به عنوان نگارش گر نمیتوانید در اکثر بخش های پرپوزال از زبان خود سخن گفته و تمامی مطالب را با تجربه شخصی کامل کنید. برای مثال در قسمت پیشینه تحقیق عملا شما حرفی برای گفتن ندارید و تنها منابع هستند که مشخص کننده مطالعات انجام شده  مرتبط با تحقیق شما تا به امروز هستند.  حداقل نیاز به ده منبع معتبر است تا شما به عنوان نگارش گر قوی شناخته شوید. این منابع میتوانند هم فارسی و هم انگلیسی باشند. مسلما برای درج منابع انگلیسی باید مهارت ترجمه را داشته باشید. تکلیف منابع فارسی هم مشخص است. شما باید آنها را با دقت مطالعه کرده و بخش های مورد نیاز تحقیق را جدا کرده و در مطلب بیاورید (ذکر منبع الزامیست)

در برخی موارد دانشجویان به دلیل نداشتن زمان کافی ، تسلط نداشتن به ترجمه ، یافتن منابع و استفاده درست از آنها قادر به ارایه پرپوزال قوی نیستند. حتی برخی از دانشجویان نمیدانند که در تحقیق به دنبال چه هستند. به دلیل حجم زیاد مقاله های موجود و عدم تسلط برخی دانشجویان به استفاده صحیح از آنها  پیشنهاد میشود از پرپوزال های آماده و معتبر استفاده کنند.

از مزیت های پرپوزال آماده صرفه جویی در وقت ، اطمینان به علمی بودن و عدم نیاز به جستجو در منابع است. این پرپوزال ها بر اساس موضوع درخواستی شما دسته بندی شده اند و به لحاظ علمی اعتبار کافی را دارا میباشند.

2019-05-26
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss