جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پیشینه و مبانی نظری مناسب برای فصل دوم پایان نامه

به طور کلی در ابتدای کار از فرم تحقیق شروع بکنیم می بینیم که در آنجا هم یک مقدار پیشینه و مبانی نظری لازم داریم در مورد موضوع تحقیق و متغیرها ، آنجا پیشینه شاید موارد کمتری ، ۵-۴ تا پیشینه داخلی و ۵-۴ تا خارجی در مورد تحقیقات انجام شده دراین زمینه و تحقیقات داخلی و خارجی مناسب باشد . ولی برای انجام پایان نامه در رشته ای مثل: حسابداری ، کشاورزی ، حقوق ، مدیریت و روانشناسی و حتی تربیت بدنی و سایر رشته ها و گرایش ها می بینیم که مبانی نظری و پیشینه لازم را حتما می خواهیم . در این زمینه مبانی نظری باید بسیار بسیار با کیفیت نوشته بشود ، باید در قلمرو تحقیق باشد . لازم است دانشجویان ازتجربه ی آموزشی و پژوهشی خود تاکنون استفاده کنند ، از استاد راهنما و مشاور کمک های بسیاری بگیرند ، بتوانند از تخصص آنها استفاده کنند می توانند پیشینه را در فصل دوم پایان نامه خیلی راحت تر بنویسند و بنابراین انتخاب استاد خیلی مهم است . لازم است دانشجویان در مورد موضوع های مورد علاقهای که دارند در رشته خودشان با استاد صحبت لازم را بکنند از قبل توصیه می شود که یک مقدار مبانی نظری و Base نظری و تعریف متغیرها ، این ها توسط دانشجو قبل از انتخاب نهایی موضوع جستجو بشود و پیشینه تحقیق و تحقیق های داخلی و خارجی کاملا مورد بررسی قرار بگیرد که ببینیم آیا اصلا پیشینه دارد ؟ مبانی نظری آن به چه صورتی هست ؟ بعدا بتوانیم برای تکمیل فرم تحقیق و همچنین پایان نامه اقدام بکنیم .
در تنظیم فصل دوم پایان نامه باید خیلی نکات خوبی را درنظر بگیریم . اول باید حتما یک مقدمه ی خیلی کوتاه در این فصل نوشته بشود ، قبل از اینکه مبانی نظری و اولین متغیر که معمولا متغیر وابسته است را شروع به تعریف وتشریح کنیم . درمورد فونت و فاصله بین خطوط و این ها هر دانشگاهی قوانین خاص خودش را دارد که دانشجو می تواند با مراجعه به سایت آن قوانین را بگیرد ، سپس بعد از نوشتن بررسی های لازم را انجام بدهد ، تصحیحات لازم را بکند ازنظر غلط املایی و تصحیح انجام بدهد و بعد به تایید استادان برساند . حتما استاد راهنما در مورد این فصل نظر خواهد داد و حتما می گوید که در جاهایی که دانشجو شاید به بی راهه رفته و از خود متغیرها دور شده حتما تذکرات لازم را می دهد . در مورد کمیت فصل حتما اساتید دوست دارند که مطالب بیشتری نوشته بشود ، خیلی با نظم نوشته شود ، شماره گذاری ها درست باشد ، شماره صفحه و در پایان حتما جمع بندی خوبی ارائه بشود تا بتوانیم در مورد فصول بعدی یک راه کوچکی را پیش پای خواننده بگذارد . پیش برد مناسب اهداف دراین فصل اشاره میکند که چارچوب های مناسبی را برای تحقیق دراین فصل دانشجو انتخاب کند ، طراحی فصل و روش هایی که به کار می برد برای نوشتن آن خیلی می تواند خلاقانه باشد ، اما متغیرها باید درارتباط تنگاتنگ باهم باشند و موضوع را تبیین بکنند . نکته ی خیلی خاص دیگری درمورد این فصل ندارد و چون دانشجو می تواند با توجه به نزدیکی موضوع با بسیاری از پایان نامه ها بسیاری از مقالات داخلی و خارجی از تعریف آنها استفاده کند و مبانی نظری و پیشینه را به صورت آماده برای پایان نامه خودش انتخاب بکند .

پیشینه و مبانی نظری مناسب برای فصل دوم پایان نامه

2017-09-05
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss