جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پروپوزال خوب معماری و تربیت بدنی و کامپیوتر جهت تکمیل پروژه کاملا رایگان!

یه پروپوزال خوب معماری و تربیت بدنی و کامپیوتر جهت آماده کردن و تکمیل پروژه اصلی به صورت رایگان!

در بسیاری از تحقیقات و پروپوزال ها و پایان نامه های نوشته شده توسط دانشجویان و اساتید رشته های مختلف، می توان اشکالاتی را مشاهده کرد و این اشکالات برمی گردد به درک نادست این افراد از نحوه نوشتن و اصول و روش تحقیق. شاید در رشته ای مانند معماری یک پروپوزال تکمیل شده با رشته تربیت بدنی تفاوت های عمده ای نداشته باشد و اصول همان است ولی نکات ریزی وجود دارد که دقت نکردن به آنها می تواند باعث افت کیفی در کارهای تحقیقاتی بشود. مثلا برای یک بیان مسأله خوب در رشته کامپیوتر در مورد پاندول های وارونه:

پاندول وارونه موضوع تحقیقات زیادی در کنترل خودکار در سالهای اخیر بوده است. در این مقاله ، ساخت طرحی برگرفته از ربات معروف segway توصیف می شود. به این نوع رباتها ، اخیرا توجه زیادی شده است. این امر ناشی از این واقعیت است که فرضتهای خوبی برای طراحی کنترل ، پردازش سیگنال ، سیستمهای کنترل توزیع شده ، و بررسی موانع زمان واقعی برای پیاده سازی بدست آمده است. یک نمونه اولیه ابزار دو تایری با  پردازنده سیگنال دیجیتال ، بنام JOE بر اساس پاندول وارونه با وزنه های متصل به سیستم بمنظور شبیه سازی راننده (انسان) در مرجع شماره ۲ توصیف شده است. یک کنترلر وضعیت-فضای  خطی با استفاده از اطلاعات سنسور از ژیروسکوپ و آنکدر موتور برای پایداری سیستم استفاده شده است. با واگن (کالسکه – چرخ) های کوچک بکاربرنده این تکنولوژی ، انسان می تواند بجای استفاده از ماشین که آلوده کنندگی بیشتری دارد ، فواصل کوتاه را در فضاهای کوچک کارخانه ها با این واگن ها طی نماید .

کنترل مسیر این نوع رباتها بطور موفقیت آمیز در دو بعد در مرجع شماره ۴ انجام شده است. الگوریتم کنترل مسیر می تواند باعث حرکت مستقل (خودکار) ربات شود البته خیلی آهسته. این کار در مرجع شماره ۵ توسعه داده شده و فرض شده که ربات ورودی های مشابهی را در هر دو تایر دریافت کرده و مدلسازی ریاضی در یک سیستم مسطح یک بعدی ارائه شده است. بر اساس نتایج موفقیت آمیز مرجع شماره ۵
، کارهای مشابهی با استفاده از کنترلر LOR انجام شده است. مدل پویای پاندل دو تایری از نظر قابلیت کنترل و دیدگاه فیدبک خطی توسط مرجع شماره ۷  مورد تحلیل قرار گرفته است. شرایط دستیابی قوی بررسی شده و حداکثر درجه نسبی سیستم بدست آمده است. بک بحث عمومی در زمینه کنترل حرکت T-WIP توسط مرجع شماره ۸ انجام شده است.

کشف نگرش در این زمینه با استفاده ساده از سیگنالهای دریافتی از سنسورها مشکل است. انتگرالگیری سیگنال ژئوسکوپ مشکل تراکم را بهمراه داشته است. مشکل با استفاده از یک مشاهده گر پویا یی های داخلی سیستم حل شده است. الگوریتم تخمین و کنترل حرکات با استفاده از مشاهده گر وقفی توسط مرجع شماره ۱۰ پیشنهاد شده است. الگوریتم ارائه شده حرکات را در دو بعد صفحه در نظر نگرفته و ربات دارای حرکت مستقل (خودکار) نیست و با کابلهای به کامپیوتر متصل است. یک کنترلرل با ساختار متغیر نیز توسط مرجع ۱۱ برای ردیابی مسیرهای مورد نیاز پیشنهاد شد ه است. با این حال کار جاری ، فرض نموده که ربات دارای چرخهای کوچک (caster) برای پشتیبانی آن از افتادن می باشد.از  دیدگاه کنترل کجی به بالا (tilt up) ، مرجع شماره ۱۲ تحقیقاتی در زمینه پایداری  ژیروسکوپی ربات انجام داده و مرجع ۱۳ سیستم وارونه را بررسی کرده است. هنوز جای تحقیق برای توسعه کنترلرلهای جدید باز است. یک راه حل عمومی برای حل مسئله پایداری و اعمال آن به حرکات انسان توسط مرجع ۱۴ پیشنهاد شده است. با این حال مشخصات تقریبی ، قطعی نیستند.

ادامه مقاله جاری بصورت زیر می باشد: بخش II به طراحی سخت افزار و مخصوصا  سنسورها  و الگوریتمهای مرتبط با آنها می پردازد. بخش IV طراحی کنترلر و نتایج شبیه سازی آن را معرفی می نماید. بخش V پیکربندی رابط مطلب را ارائه می دهد. و درآخر پیاده سازی زمان واقعی کنترلر با استفاده بطور تجربی نشان داده شد ه است.نتایج پیاده سازی زمان واقعی بهمراه جزئیات نشان داده خواهد شد.

می بینیم که موضوع کاملا در مورد پاندول ها توضیح داده شده و اصول و موارد مربوطه گفته شده است. یا یک مقدمه در مورد آلاینده ها:

آب تاثیر گسترده ای بر تمامی جنبه های زندگی انسان دارد شامل سلامت و بهداشت ، غذا ، انرژی و اقتصاد ؛ که البته تاثیر آب فقط به این موارد محدود نمی شود . علاوه بر اثرات محیطی ، اقتصادی ، اجتماعی و بهداشتی منابع ناچیز آب [۱-۴]، تامین آب سالم برای سلامت کودکان و افراد بی بضاعت ، امری ضروری است [۵-۶] . تخمین زده شده است که سالانه ۲۰-۱۰ میلیون نفر در اثر بیماری های آب آورده ، جان خود را از دست می دهند همچنین عفونت های غیر کشنده سالانه موجب مرگ بیش از ۲۰۰ میلیون انسان می شود [۷] . روزانه ، تقریبا ۶۰۰۰-۵۰۰۰ کودک ، در اثر اسهال مرتبط با آب ، جان خود را از دست می دهند [۸,۹] . در حال حاضر ، عدم دسترسی بیش از ۰٫۷۸ ملیارد انسان به منابع آب سالم در سراسر جهان [۱۰]، منجر به بروز مشکلات عمدۀ سلامت می شود . تخمین زده شده است که بیش از یک میلیارد انسان در جهان در دسترسی به آب سالم با کمبود مواجه هستند و ظرف دو دهه ، منابع فعلی آب تا یک سوم کاهش خواهد یافت .

بخشی از کل آب جاری که متشکل از جریان پایدار آب است بعنوان منبع آب سالم در نظر گرفته می شود که زندگی انسان ها بدان وابسته است . این جریان پایدار آب سالم ، ۱۲۵۰۰-۱۵۰۰۰ km3 در سال ، تخمین زده شده است [۱۱,۱۲] . که از این مقدار، کل آب سالم برای آبیاری ، صنعت و اهداف خانگی ، ۴۰۰۰ km3 در سال برآورد شده است [۱۳] . پیش بینی شده است که این میزان برای سال ۲۰۲۵ ، به محدودۀ ۴۳۰۰-۵۰۰۰ km3 در سال ، افزایش یابد [۱۴-۱۶] . متناوباً ، قابلیت دسترسی به آب سالم تنها ۰٫۵% از ۱٫۴ میلیارد کیلومتر مکعب آب جهان است که بعلاوه بصورت ناکافی در سراسر جهان توزیع شده است [۱۷] .

بدلیل تقاضای رقابت کنندۀ جمعیت فزاینده در سراسر جهان ، امکان افزایش منابع آب سالم ، محدود است ؛ همچنین انتظار می رود بدلیل تغییرات آب و هوایی و رشد جمعیت ظرف دو دهۀ آتی ، مشکلات مرتبط با آب ، بیشتر افزایش یابد [۱۸] . تخمین زده شده است جمعیت سراسرجهان از حالا تا سال ۲۰۵۰ ، تقریبا تا ۲٫۹ میلیارد انسان افزایش یابد ( بر طبق پیش بینی های متوسط سازمان ملل ) [۱۵] . کمبود منابع آب سالم همچنین نتیجۀ سوءاستفاده ( بهره کشی ) از منابع آبی برای اهداف خانگی ، صنعتی و آبیاری در بسیاری از بخش های جهان است [۱۹] . فشار بر منابع آب سالم که ناشی از تقاضای روز افزون جهان برای غذا ، انرژی و غیره است [۲۰,۲۱] بدلیل رشد جمعیت و تهدیدات تغییر آب و هوا ، بیشتر و بیشتر افزایش می یابد . آلوده نمودن منابع آب سطحی/زیرزمینی از دیگر دلالیل کاهش منابع آب سالم است [۲۲-۲۴] . سفره های آب در سراسر جهان بدلیل مشکلات چندگانۀ پیشروی آب شور ، فرسایش خاک ، بهداشت ناکافی ، آلودگی آب های سطحی/زیر زمینی توسط رشد جلبکی ، دترجنت ها ، کودهای شیمیایی ، آفت کش ها ، مواد شیمیایی ، فلزات سنگین و غیره ، در حال کاهش یافتن و آلوده شدن است [۲۵-۲۸] .

بروز میکرو آلاینده های نوظهور در آب های آلوده /فاضلاب ها ( مانند ترکیبات متلاشی کنندۀ اِندورسین ( (EDCs ) ، واحدهای سنتی تصفیۀ آب/فاضلاب را در برآورده نمودن استانداردهای محیطی را ناکارامد نموده است . تخلیۀ این ترکیبات در محیط های آبی ، بر روی تمامی ارگانیسم های زنده ، تاثیر گذاشته است . مواد و تکنولوژی های سنتی تصفیه نظیر کربن فعال شده ، اکسیداسیون ، لجن فعال شده ، نانوفیلتراسیون (NF ) و غشاهای اسمز معکوس ( RO ) در تصفیۀ آب هایی که بطور پیچیده و مختلط آلوده شده اند و محتوی داروها ، محصولات مراقبت فردی ، سورفکتانت ها ، افزودنی های گوناگون صنعتی و مواد شیمیایی بیشمار هستند کارامد نمی باشند . فرآیندهای سنتی تصفیه به اندازۀ کافی قادر نیستند طیف وسیعی از مواد شیمیایی سمی و میکروارگانیسم های بیماری زا را از آب خام حذف نمایند .

این ها همه مثال هایی از اجزای مختلف پروپوزال و پایان نامه در رشته هایی مانند مدیریت، کامپیوتر و معماری و تکمیل شده و پر شده و البته غیررایگان و با کیفیت بالا برای ارشد و دکتری تربیت بدنی و رشته های دیگر می باشد.

پروپوزال خوب معماری و تربیت بدنی و کامپیوتر جهت تکمیل پروژه کاملا رایگان!

پروپوزال خوب معماری و تربیت بدنی و کامپیوتر جهت تکمیل پروژه کاملا رایگان!

2017-01-17
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss