جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



“یک نمونه پروپوزال تکمیل شده بخون” بعدش خودت بشین کارت رو آماده کن!

“یک نمونه پروپوزال تکمیل شده بخون” بعدش خودت بشین کارت رو آماده کن!

بعضی کارها تمام شدنی نیست و انگار تا ابد می خواد مشکلاتش ادامه پیدا کنه. همین بحث پروپوزال و پایان نامه منظورمه. در هر مقطعی چه کارشناسی ارشد و چه دکتری، همیشه مشکلات تز وجود داره و همیشه هم دانشجو باید تمامی مسائل رو به تنهایی حل کنه. اساتید راهنما هم که فقط برای اشکال گیری هستن (بجز عده اندکی). پس باید چیکار کرد؟ آیا راه حلی وجود داره که بشه از این مخمصه خلاص شد؟ چاره کار کجاست؟ کسب تجربه می تونه یکی از این راه ها باشه. خب لابد می پرسین چه جوری؟ کاری نداره با خوندن چند نمونه پروپوزال آماده تکمیل شده. وقتی پروپوزالی پر می شه دیگه کار انجام شده و می شه از اون برای نمونه های بعدی حداقل در همون رشته استفاده کرد و از اون برای طرح اصلی خودتون کمک بگیرید. این کار برای بیشتر بخش های پروپوزال صدق می کنه. حالا تنها مسئله ای که می مونه اینه که همه پروپوزال ها برای این کار مناسب نیسند بلکه باید موردی رو دانلود کرد که با قیمت مناسب دارای کیفیت خوبی مثلا در رشته حقوق باشه. البته منظور فقط این رشته نیست و در رشته های دیگه مثل حسابداری یا روانشناسی و رشته های فنی مانند الکترونیک، برق، صنایع، عمران، معماری، رسانه، تربیت بدنی و سایر رشته ها هم این پروپوزال های آماده بکار می آیند.

نحوه استفاده از این موارد پر شده و تکمیل شده هم قلق خاص خودش رو داره و از هر پروپوزال باید به نحو مطلبو که برای آماده سازی کار بدرد می خوره استفاده کرد. به خاطر اختلاف بین متغیرها شاید خوندن بیان مسأله فقط فرم و شیوه تبیین مسأله را به دانشجو بدهد و اهمیت و ضرورت هم به همین ترتیب ولی در روش کار اگر تحقیق و پژوهش گرفته شده از یک رشته باشد ممکن است عینا مورد استفاده قرار بگیرد. شیوه نگارش پروپوزال برای دانشگاه های مختلف در شهرهای گوناگون یکی است و پروپوزالی که در تهران آماده می شود با فرم پروپوزال فردوسی مشهد یا اصفهان یا دانشگاه تبریز یکی است. به طور کلی فرم های خام به صورت یکسان طراحی شده و دانشگاه آزاد یا دولتی خیلی مطرح نیست. اما برای مقطع ارشد و دکتری از نظر مفصل بودن کار فرق می کند.

از قدیم گفتن کار رو باید به دست کاردون بسپاری. برای مشاوره رایگان پروپوزال و پایان نامه هم یک کاردون واقعی در کشور هست. یه آقای دکتری که سرش برای انجام پروپوزال و پایان نامه و آماده کردن اون درد می کنه و به همه مسائل روش تحقیق و نرم افزارها وارده و خلاصه اینکه با سن نه چندان زیادش ته قضیست. سوالی رو اگه نتونست جواب بده و به روشی تسلط نداشت من شخصا این نوشته رو بر می دارم!!! زیاد ازش تعریف نمی کنم که تبلیغات نشه! چه جوری می تونی باهاش تماس بگیری؟ کاری نداره! این شمارشه: ۰۹۱۹۶۳۵۷۶۶۰  دکتر نوایی . بخصوص دانشجویان دکتری هر چی دوست داشتن می تونن ازش بپرسن و مشاوره بگیرن. امیدوارم بدردتون بخوره. ما که خیلی ازش استفاده کردیم و عالی بود.

سوال اینجاست که ما یک نمونه پروپوزال آماده ارشد خوندیم و هنوز نتونستیم چیزی بنویسیم. حالا تکلیف چیه؟ اتفاق خاصی نمی افته فقط کمی به معلومات شما افزوده شده و این می تواند همیشه کمک کننده باشد. حتی تکلیف داده شده هم می تواند با نگاه کردن بخش به بخش طرح پژوهشی از بیان مسأله و اهمیت و ضرورت تحقیق گرفته تا فرضیه و اهداف و جنبه نوآوری و منابع از چند مورد نمونه نوشته شود. حتی بسیاری از طرح های رایگان یا فرم خای تکمیل شده غیر پولی هم می تواند برای فقط کسب تجربه مفید باشد.

2018-11-28
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss