جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com)

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران با هدف رفع نیازهای علمی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام تحقیقات علمی، پایان نامه ها و رساله ایجاد شده است. این مرکز با داشتن نیروهای علمی متخصص کشور در رشته های مختلف اقدام به کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نموده است.

برخی از خدمات این مرکز شامل:

مقاله بیس پایان نامه : ارائه مقاله بیس پایان نامه های رشته های مختلف مانند مدیریت، حسابداری، روانشناسی، علوم تربیتی و به طور کلی همه رشته ها می باشد. دانشجویان در همه رشته ها می توانند با مراجعه به سایت آسان داک مقالات بیس با موضوع های جدید و تاریخ کاملا به روز را که همگی از سایت های معتبر برای مقاله بیس استخراج شده و دارای ترجمه موضوع مقاله می باشد را دانلود کنند. دانشجویانی که به دنبال مقاله بیس با موضوع خاصی هستند می توانند با زدن ایمیل موضوع خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت چند مقاله بیس خوب از موضوع مربوطه برای آنها در سایت قرار داده شود. همچنین در برخی موارد این مرکز اقدام به ترجمه کامل مقاله بیس نموده است که دانشجویان می توانند از منوی مقاله بیس با ترجمه آنها را دریافت کنند.

پروپوزال آماده : برای بسیاری از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی و در رشته های مختلف نوشتن پروپوزال در صورتی که قبل از آن هیچ آشنایی با پروپوزال نویسی ندارند بسیار مشکل می باشد. وجود چند پروپوزال آماده که دانشجو بتواند آنها را مطالعه کرده و با روش و اصول نوشتن بخش های مختلف پروپوزال مانند بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف، فرضیه و سوالات و روش تحقیق آشنا شود می تواند در این زمینه راهگشا و مفید واقع شود. برای مثال یک دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری مدیریت با داشتن چند نمونه پروپوزال در زمینه های مختلف رفتار سازمانی، منابع انسانی و یا پروپوزال مدیریت مالی می تواند با بخش های مختلف پروپوزال آشنا شده و پروپوزال پایان نامه خود را بنویسد. سایت آسان داک با ارائه پروپوزال های رشته های مختلف از جمله مدیریت، حسابداری، کارآفرینی، روانشناسی و علوم تربیتی و به طور کلی پروپوزال برای همه رشته ها توانسته دانشجویان را اندکی با نوشتن پروپوزال آشنا کند و در این زمینه بازخوردهای خوبی ارائه شده است.

در واقع مهم ترین خدماتی که آسان داک ارائه می دهد همین نمونه های طرح های پیشنهادی (پروپوزال) آماده می باشد که از کیفیت بالایی هم برخوردارند و در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری با وجود درسی به اسم روش تحقیق ، اهمیت داشتن چند نمونه طرح پیشنهادی پر شده و تکمیل شده بسیار مهم است و می تواند راهگشای مشکل بوده و فرد از بخش های مختلف پروژه یک آشنایی مختصری پیدا کند و همین می تواند انگیزه ای برای عدم برون سپاری کار و انجام دادن آن توسط خود فرد باشد. برای تکمیل کار هم دانشجو می تواند به جزوات پروپوزال نویسی و اصول آن مراجعه و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کند.

تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه : تمامی پایان نامه ها در رشته های مختلف از متغیرهای گوناگون تشکیل شده اند. سایت آسان داک برای متغیرهای مختلف پایان نامه مطالبی دارای منبع معتبر آماده که برای دانشجویان در سطح کارشناسی ارشد و دکتری برای فصول دوم پایان نامه بسیار مفید بوده و دیگر نیازی به جستجو برای جنبه های مختلف متغیرها برای فصل دوم نمی باشد. تمامی تحقیقات در این زمینه با رفرنس های معتبر بوده و تمامی رفرنس ها به صورت کامل در انتهای تحقیق آمده است.

پرسشنامه : پرسشنامه ابزاری جدا نشدنی برای تحقیقات در رشته های مختلف می باشد. در برخی مطالعات پرسشنامه های استاندارد و دارای روایی و پایایی وجود داشته و دانشجویان با استفاده از آنها تحقیق خود را انجام می دهند. در برخی موارد دیگر دانشجویان باید بر اساس متغیرهای خود پرسشنامه ای محقق ساخته تهیه کرده و روایی و پایایی آن را بگیرند و هنجاریابی کنند. مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) با ارائه پرسشنامه های استاندارد و محقق ساخته برای متغیرهای مختلف در رشته های مدیریت، روانشناسی، حسابداری، علوم تربیتی و سایر رشته ها یکی از مراکز اصلی ارائه پرسشنامه های علمی می باشد.

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران

2015-11-18
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss