جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی میزان بروز خشونت نسبت به پرستاران شاغل و عوامل مرتبط از دیدگاه آنان (جهانی و همکاران۱۳۹۱)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی میزان بروز خشونت نسبت به پرستاران شاغل و عوامل مرتبط از دیدگاه آنان  (جهانی و همکاران۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

ابزار این تحقیق پرسشنامه ای محقق ساخته )جهانی و همکاران(۱۳۹۱  بود که خود شامل دو بخش اصلی می باشد. بخش اول پرسشنامه اطلاعات فردی – اجتماعی را مورد پرسش قرار می داد و شامل پرسش در مورد جنس، سن،بخش فعلی محل خدمت، وضعیت تاهل، وضعیت اشتغال، سطح تحصیلات،رتبه شغلی،سابقه کار،سابقه کار در بخش فعلی،وضعیت کار کردن و تماس مستقیم با بیمار دارد ، بود.

بخش دوم ابزار خود شامل دو قسمت می باشد.در قسمت اول مواجهه با خشونت فیزیکی و کلامی مورد پرسش قرار گرفته است و پس از آن در بخش دوم عوامل فردی مربوط به پرستار،عوامل فردی مربوط به بیمار،عوامل فردی مربوط به همراه بیمار و عوامل سازمانی ،مرتبط با خشونت از دیدگاه پرستاران مورد پرسش قرار گرفت. این بخش از ابزار برگرفته از ابزارهای تعیین عوامل مرتبط با خشونت طراحی شده توسط  اوشا۱،رحمانی،ناکرینگر می باشد که پس از کسب رضایت از نویسندگان مورد استفاده قرار گرفت و شامل ۱۱ سوال در بخش عوامل فردی پرستار از دیدگاه پرستار(سن، جنس، سطح تحصیلات، تاهل، سابقه کار، رتبه شغلی، خستگی ، ضعف در برقراری ارتباط، داشتن سابقه قبلی

۱)Osha

رویارویی با خشونت،مصرف داروی موثر بر اعصاب، سابقه گذراندن دوره کنترل بحران)،۱۱ سوال در بخش عوامل فردی بیمار از دیدگاه پرستار(جنس، سن، سطح تحصیلات، محل سکونت (شهر-روستا)، مصرف دارو و الکل، نوع بستری (اورژانس-الکتیو)، علت بستری(داخلی-جراحی)، بخش محل بستری (ویژه-غیرویژه)، طول مدت بستری، عدم امکان ملاقات با بیمار، بستری بودن در تخت اکسترا) و ۵ سوال در بخش عوامل مرتبط با همراه بیمار از دیدگاه پرستار(سن ، جنس، تعداد همراهان، در اختیار داشتن امکانات رفاهی(صندلی برای نشستن،اتاق استراحت)، امکان دسترسی همراه بیمار به پزشک) و ۱۷ سوال در بخش عوامل سازمانی از دیدگاه پرستار(نوع نوبت کاری، تعداد نوبت کاری در هر  ماه، میانگین تعداد پرسنل همکار در هر نوبت کاری،اقدامات مافوق در حمایت از پرستار، در دسترس بودن پرسنل نگهبانی و حراست، در دسترس بودن پزشک برای بیمار، فاصله زمانی بین زمان بستری شدن تا اولین ویزیت توسط پزشک، در دسترس بودن تجهیزات پزشکی و لوازم و داروی مورد نیاز بیمار در بیمارستان، در دسترس بودن امکانات رفاهی برای بیمار، وجود خط تلفن مسقیم در دسترس، وجود خط تلفن غیرمسقیم در دسترس،وجود پروتکل مواجهه با شرا یط بحرانی در بخش، وجود اتاق استراحت با کلید، در دسترس بودن سیستم زنگ اخبار برای هر بیمار، وجود کلید یا دگمه خطر در بخش، وجود دوربین مداربسته در بخش، برگزاری دوره های  آموزش مدیریت و کنترل خشونت)بوده است. پاسخ ها در قسمت عوامل مرتبط با بروز خشونت در دامنه پاسخ لایکرت بین  همیشه تا اصلا قرار داشتند.

2017-06-18
كد : 52446
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss