مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی کتابهای دروس کارگاهی وسرفصل های ارائه شده برای رشته ی گرافیک رایانه ای
- پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
- ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
- در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
- براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
- راهنماي پرداخت آنلاين
- قيمت :130,000 ریال
- فرمت :Word
- ديدگاه :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی کتابهای دروس کارگاهی وسرفصل های ارائه شده برای رشته ی گرافیک رایانه ای
فصل اول (مروری بر آموزش هنر)
(۱-۱)تعریف آموزش…………………………………………………………………………………………………………………….۶
(۱-۲)تعریف هنر………………………………………………………………………………………………………………………….۷
(۱-۳)آموزش هنر چیست…………………………………………………………………………………………………………۱۴
(۱-۴)آموزش هنر و درونی سازی ارزش ها………………………………………………………………………………۱۵
(۱-۵)آیا مهارت بدون نگرش معنا دارد…………………………………………………………………………………….۱۸
(۱-۶)آیا هنرمند نیاز به آموزش دارد………………………………………………………………………………………..۱۹
(۱-۷)معنویت در هنر………………………………………………………………………………………………………………..۲۳
(۱-۸)رابطه آموزش و مبحث کیفی هنر……………………………………………………………………………………۲۸
(۱-۹)آزاد اندیشی و خلاقیت در هنر………………………………………………………………………………………..۳۱
(۱-۱۰)هنر و فرهنگ بصری……………………………………………………………………………………………………..۳۴
(۱-۱۱)فرهنگ و زمینه سازی فرهنگ……………………………………………………………………………………..۳۸
(۱-۱۲)طرح هویت و تفسیر آثار هنری…………………………………………………………………………………….۴۱
(۱-۱۳)تفکر در فرآیند برنامه ریزی………………………………………………………………………………………….۴۲
فصل دوم(بررسی محتوای دروس گرافیک رایانه ای)
(۲-۱)تعریف گرافیک…………………………………………………………………………………………………………………۴۸
(۲-۲)جایگاه گرافیک در ایران…………………………………………………………………………………………………..۵۴
(۲-۳)گرافیست کیست و دارای چه مهارتهایی می باشد؟ ………………………………………………………۵۸
(۲-۴)شاخصه های موثر در انتخاب هنر جو برای رشته گرافیک رایانه ای……………………………..۶۰
(۲-۵)معرفی رشته گرافیک رایانه ای ………………………………………………………………………………………۶۴
(۲-۶)مهارتهای ارائه شده در رشته گرافیک رایانه ای ……………………………………………………………..۶۷
(۲-۷)بررسی برنامه آموزشی و محتوی درسی گرافیک رایانه ای…………………………………………….۶۹
(۲-۷-۱)ضرورت شناخت هنرجویان نسبت به موضوع تصویر و نوشتار ………………………………….۷۱
(۲-۷-۲)آشنایی با تاریخ هنر در گرافیک رایانه ای………………………………………………………………….۷۶
(۲-۷-۳)جایگاه عکاسی در گرافیک و گرافیک رایانه ای………………………………………………………….۷۸
(۲-۷-۴)-خط و تایپوگرافی در گرافیک و گرافیک رایانه ای……………………………………………………۸۲
(۲-۷-۵)صفحه آرایی در گرافیک و گرافیک رایانه ای……………………………………………………………..۸۴
(۲-۷-۶)چاپ در گرافیک و گرافیک رایانه ای ……………………………………………………………………….۸۵
(۲-۷-۷)ارتباط هنرجویان با بازار کار ………………………………………………………………………………………۸۶
(۲-۸)بررسی منابع کنکور و دروس کاردانش……………………………………………………………………………۹۲
….
….