مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه آیرونی و بررسی نقش آن در شکل گیری ادبیات نمایشی ایران
- پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
- ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
- در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
- براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
- راهنماي پرداخت آنلاين
- قيمت :130,000 ریال
- فرمت :Word
- ديدگاه :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه آیرونی و بررسی نقش آن در شکل گیری ادبیات نمایشی ایران
۱ – ۶ – سوابق و پیشینه پژوهش ………………………………………………………….. ۲۱
فصل دوم: آیرونی، تعاریف و پیشینه
الف) آیرونی(تعاریف و عناصر) …………………………………………………… ۲۳
۲- ۱- مفهوم آیرونی ……………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۲- تاریخچه آیرونی ……………………………………………………………………………… ۲۶
۲- ۳- عناصر ساختاری آیرونی ……………………………………………………………….. ۳۱
۲ – ۴ – انواع آیرونی
۲ – ۴ – ۱ – آیرونی کلامی …………………………………………………………. ۳۷
۲ – ۴ – ۲ – آیرونی سقراطی ……………………………………………………… ۳۸
۲ – ۴ – ۳ – آیرونی رادیکال ……………………………………………………….. ۳۸
۲ – ۴ – ۴ -آیرونی غیر شخصی …………………………………………………. ۳۹
۲ – ۴ – ۵ – آیرونی ساختاری …………………………………………………… ۳۹
۲ – ۴ – ۶ – آیرونی رمانتیک ………………………………………………………. ۴۱
۲ – ۴ -۷ – آیرونی موقعیت ………………………………………………………… ۴۳
۲ – ۴ – ۸ – آیرونی خودکاهی ……………………………………………………. ۴۴
۲ – ۴ – ۹ – آیرونی نقش ساده لوح ………………………………………….. ۴۵
۲ – ۴ – ۱۰ – آیرونی خودزنی …………………………………………………… ۴۵
۲ – ۴ – ۱۱ – آیرونی ناهمخوانی ساده ………………………………………. ۴۵
۲ – ۴ – ۱۲ – آیرونی عمومی نمایش ………………………………………… ۴۶
۲ –۳– ۱۳ – آیرونی نمایشی …………………………………………………… ۴۶
۲ – ۴ – ۱۴ – آیرونی تقدیر (سرنوشت) …………………………………….. ۴۷
۲ – ۴ – ۱۵ – آیرونی حادثه ……………………………………………………….. ۴۸
۲ – ۴ – ۱۶ – آیرونی کلی (عام، فلسفی) …………………………………… ۴۸
۲ – ۴ – ۱۷ – انواع آیرونی از نظر ناکس ……………………………………. ۵۰
۲ –۵– آیرونی و تئاتر و تشخیص آیرونی ……………………………………………… ۵۱
۲ – ۶ – نظریات پیرامون آیرونی
۲ – ۶ – ۱ – متیو آرنولد،تی. اس. الیوت …………………………………….. ۵۳
۲ – ۶ – ۲ – ریچاردز …………………………………………………………………….. ۵۴
۲ – ۶ – ۳ – پیروان نقد نو ………………………………………………………….. ۵۵
۲ – ۶ – ۴ – کیرکه گور ………………………………………………………………. ۵۹
۲ – ۶ -۵ – نورتروپ فرای …………………………………………………………… ۶۵
۲ – ۶ – ۶ – دی. سی. ماک ………………………………………………………….. ۶۸
۲ – ۶ – ۷ – فروید ……………………………………………………………………….. ۷۰
۲ – ۶ -۸ – باختین ……………………………………………………………………… ۷۱
۲ – ۶ – ۹ – پست مدرنیسم ………………………………………………………. ۷۱
۲-۷- پیشینه آیرونی در ادبیات کلاسیک ایران ……………………………………… ۷۳
۲ – ۷ – ۱ – آیرونی در شاهنامه …………………………………………………. ۷۴
۲ – ۷ – ۲ – آیرونی در آثار عبید زاکانی ……………………………………. ۷۷
۲ – ۷ – ۳ – آیرونی در مثنوی مولوی ………………………………………… ۷۸
ب) ادبیات نمایشی، نمایش ایرانی
۲-۸ – ادبیات نمایشی ……………………………………………………………………………. ۸۲
- ۹- نمایش درایران …………………………………………………………………………….. ۸۳
- ۱۰– پیدایش تئاتر معاصر درایران …………………………………………………… ۹۰
ج) آیرونی در نمایشهای ایرانی
۲ – ۱۱ – آیرونی در خیمه شب بازی …………………………………………. ۹۴
۲ – ۱۲ – آیرونی در شعبده بازی ………………………………………………. ۹۵
۲- ۱۳ – آیرونی در دلقک بازی (مسخره بازی) ………………………. ۹۶
۲ – ۱۴ – آیرونی در نمایشهای شبیه مضحک (تقلید)……………….. ۹۷
۲ – ۱۵ -آیرونی در لال بازی …………………………………………………… ۱۰۱
۲ – ۱۶ – آیرونی در بقال بازی ………………………………………………… ۱۰۱
۲ – ۱۷ – آیرونی درکچلک بازی ……………………………………………. ۱۰۳
۲ – ۱۸ – آیرونی در سیاه بازی ……………………………………………….. ۱۰۵
۲ – ۱۹ – آیرونی در نقالی ……………………………………………………….. ۱۱۰
۲ – ۲۰ – آیرونی در تعزیه و تعزیه مضحک …………………………….. ۱۱۱
…..
…..