مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی عناصر داستانی در رمان
- پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
- ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
- در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
- براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
- راهنماي پرداخت آنلاين
- قيمت :130,000 ریال
- فرمت :Word
- ديدگاه :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی عناصر داستانی در رمان
-۳٫ پژوهشهاي علمي انجام شده قبلي در ارتباط با پاياننامه (بطور مختصر):……………………۳
فصل دوم : چارچوب نظري تحقيق …………………………………………………۵
۲-۱٫ بخش اول : چگونگي پيدايش داستان …………………………………………………………………۶
۲ -۱-۱٫ تعريف داستان ………………………………………………………………………………………۷
۲-۱-۲٫ انواع داستان ………………………………………………………………………………………….۸
۲-۱-۲-۱٫ قصه …………………………………………………………………………………………….۸
۲-۱-۲-۲٫ رمانس ………………………………………………………………………………………….۸
۲-۱-۲-۳٫ داستان كوتاه ………………………………………………………………………………….۸
۲-۱-۲-۴٫ رمان …………………………………………………………………………………………….۹
۲-۱-۳ . مهمترين وجوه اشتراك داستان كوتاه و رمان ……………………………………………….۹
۲-۱- ۴ .تفاوت داستان كوتاه و رمان ……………………………………………………………………..۹
۲-۱- ۵ . تفاوت رمانس و رمان …………………………………………………………………………..۱۰
۲-۱- ۶ . پيشينه ي تاريخي رمان …………………………………………………………………………۱۱
۲-۱-۶-۱ . ورود رمان به مرحله جديد ……………………………………………………………۱۱
۲-۱-۶-۲ . تعريف رمان ………………………………………………………………………………۱۲
۲-۱- ۶-۳ . انواع رمان …………………………………………………………………………………۱۳
۲-۱-۶-۴ . هدف رمان ………………………………………………………………………………..۱۴
۲-۲ . بخش دوم : عناصر داستان ………………………………………………………………………….۱۵
۲-۲-۱ . پيرنگ ………………………………………………………………………………………………..۱۵
۲-۲-۱-۱ . عناصر ساختاري پيرنگ ……………………………………………………………………..۱۶
۲-۲-۱-۱-۱ . گره افكني ………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۲-۱-۱-۲ . كشمكش ………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۲-۱-۱-۳ . دروايي / هول و ولا / حالت تعليق ………………………………………………..۱۸
۲-۲-۱-۱-۴ . بحران …………………………………………………………………………………….۱۸
۲-۲-۱-۱-۵ . نقطه ي اوج يا بزنگاه ………………………………………………………………..۱۹
۲-۲-۱-۱-۶ . گره گشايي ……………………………………………………………………………..۱۹
۲-۲-۲ . شخصيت و شخصيت پردازي …………………………………………………………………۲۰
۲-۲-۲-۱ . شخصيت ……………………………………………………………………………………۲۰
۲-۲-۲-۲ . انواع شخصيت …………………………………………………………………………….۲۱
۲-۲-۲-۲-۱ .شخصيت ساده ……………………………………………………………………..۲۲
۲-۲-۲-۲-۲ . شخصيت جامع ……………………………………………………………………۲۲
۲-۲-۲-۲-۳ . شخصيت اصلي …………………………………………………………………..۲۲
۲-۲-۲-۲-۴ . شخصيت مخالف…………………………………………………………………۲۲
۲-۲-۲-۲-۵ . شخصيت مقابل …………………………………………………………………..۲۳
۲-۲-۲-۲-۶ . شخصيت همراز……………………………………………………………………۲۳
۲-۲-۲-۲-۷ . شخصيت ايستا …………………………………………………………………….۲۳
۲-۲-۲-۲-۸ . شخصيت پويا …………………………………………………………………….۲۳
۲-۲-۲-۲-۹ . شخصيت قالبي ……………………………………………………………………۲۳
۲-۲-۲-۲-۱۰ . شخصيت قراردادي …………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۲-۲-۱۱ . شخصيت نوعي ………………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۲-۲-۱۲ . شخصيت تمثيلي …………………………………………………………………۲۴
۲-۲-۲-۲-۱۳ . شخصيت هم جانبه ……………………………………………………………..۲۴
۲-۲-۲-۳ . شخصيت پردازي………………………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۳ .درون مايه ………………………………………………………………………………………….۲۶
۲-۲-۴ . موضوع …………………………………………………………………………………………….۲۷
۲-۲-۵ . گفت و گو ………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۲-۶ . زاويه ي ديد ………………………………………………………………………………………۲۹
۲- ۲-۶-۱ . زاويه ديد دروني ……………………………………………………………………….۳۰
۲-۲-۶-۲ . زاويه ديد بيروني ……………………………………………………………………….۳۰
۲-۲-۷٫ حقيقت مانندي …………………………………………………………………………………..۳۱
۲-۲-۸ . صحنه و صحنه پردازي ……………………………………………………………………….۳۲
۲-۲-۸-۱٫ انواع صحنه ……………………………………………………………………………….۳۲
۲-۲-۸-۲ . اجزاي صحنه ……………………………………………………………………………۳۲
۲-۲-۸-۳ . وظايف صحنه …………………………………………………………………………..۳۳
۲-۲-۹ . فضا و رنگ ………………………………………………………………………………………۳۳
۲-۲-۱۰ . لحن ………………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۲-۱۱٫ توصیف…………………………………………………………………………………………..۳۵
فصل سوم : شرح احوال و آثار علي محمد افغاني……………..………...…..۳۷
۳-۱ . زندگي نامه(از تولد تا اشتغال)……………………………………………………………………۳۸
۳-۲ . فعاليت سياسي…………………………………………………………………………………………۳۹
۳-۳ . آثار……………………………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۴ . خصائص آثار…………………………………………………………………………………………۴۲
…..
…..