مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی متن سیاحتنامهی ابراهیم بیک از دیدگاه سبکشناسی نقشگرا م
- پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
- ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
- در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
- براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
- راهنماي پرداخت آنلاين
- قيمت :130,000 ریال
- فرمت :Word
- ديدگاه :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی متن سیاحتنامهی ابراهیم بیک از دیدگاه سبکشناسی نقشگرا م
فصل اول : مبانی نظری پژوهش
بخش یکم : مطالعات ادبی زبانشناختی …………………………………………………………………………۱۲ ۱-۱-۱٫ زبانشناسی مطالعهی علمی زبان ……………………………………………………………………………۱۲ ۱-۱-۲٫ مطالعات ادبی زبانشناختی در غرب ………………………………………………………………………۱۳ ۱-۱-۳٫ مطالعات ادبی زبانشناختی در ایران ………………………………………………………………………۱۶ ۱-۱-۴٫ نقشهای زبان …………………………………………………………………………………………………. ۱۹ ۱-۱-۴-۱٫ نقش عاطفی ……………………………………………………………………………………………. ۱۹ ۱-۱-۴-۲٫ نقش ترغیبی ……………………………………………………………………………………………. ۲۰ ۱-۱-۴-۳٫ نقش ارجاعی ………………………………………………………………………………………….. ۲۰ ۱-۱-۴-۴٫ نقش فرا زبانی …………………………………………………………………………………………. ۲۰ ۱-۱-۴-۵٫ نقش همدلی ……………………………………………………………………………………………. ۲۱ ۱-۱-۴-۶٫ نقش ادبی ……………………………………………………………………………………………….. ۲۱ ۱-۱-۵٫ تاریخچه فرمالیسم روس ………………………………………………………………………………………۲۲ ۱-۱-۶٫ فرمالیسم روسی ………………………………………………………………………………………………….۲۵ ۱-۱-۷٫ زبان ادب ………………………………………………………………………………………………………….۲۶ ۱-۱-۸ . برجسته سازی ادبی ………………………………………………………………………………………….. ۲۷ ۱-۱-۸-۱٫ هنجارگریزی ……………………………………………………………………………………………۲۸ ۱-۱-۸-۲٫ قاعده افزایی ……………………………………………………………………………………………..۳۴ ۱-۱-۸-۳٫ قاعده کاهی ……………………………………………………………………………………………..۳۵ ۱-۱-۸-۴٫ وجه غالب ……………………………………………………………………………………………….۳۵ |
۱-۱-۹٫ زبانشناسی جدید ………………………………………………………………………………………………۳۶
۱-۱-۱۰٫ برخی از مکاتب مهم ادبی …………………………………………………………………………………۳۹
۱-۱-۱۰-۱٫ مکتب کپنهاگ ……………………………………………………………………………………….۳۹
۱-۱-۱۰-۲٫ محفل زبانشناسی پراگ ……………………………………………………………………………۴۰
۱-۱-۱۰-۳٫ مکتب آمریکایی …………………………………………………………………………………….۴۲
۱-۱-۱۱٫ سبکشناسی زبانشناختی ………………………………………………………………………………….۴۲
۱-۱-۱۲٫ سبکشناسی نقشگرا………………………………………………………………………………………..۴۴
۱-۱-۱۳٫ پسا ساختگرایی ……………………………………………………………………………………………..۴۷
۱-۱-۱۴٫ پست مدرنیسم………………………………………………………………………………………………….۴۸
بخش دوم : مبانی نظری زبانشناسی سیستمی نقشی ………………………………………………………۵۰
۱-۲-۱٫ رویکردی سیستمی ـ نقشگرا به گفتمان شعری ……………………………………………………….۵۰
۱-۲-۲٫ پیدایی زبانشناسی سیستمی ـ نقشی ………………………………………………………………………..۵۴
۱-۲-۳٫ زبانشناسی نو ـ فرثی هلیدی ………………………………………………………………………………..۵۵
۱-۲-۴٫ زبان در دیدگاه نقشگرا ……………………………………………………………………………………..۵۷
۱-۲-۵٫ مفاهیم بنیادی نگرهی سیستمی ـ نقشی ……………………………………………………………………۵۹
۱-۲-۵-۱٫ سیستم………………………………………………………………………………………………………..۵۹
۱-۲-۵-۲٫ بافت ……………………………………………………………………………………………………….۶۱
۱-۲-۵-۳٫ ساختار ……………………………………………………………………………………………………۶۳
۱-۲-۵-۴٫ متن …………………………………………………………………………………………………………۶۴
۱-۲-۵-۵٫ نقش ……………………………………………………………………………………………………….۶۴
۱-۲-۵-۶٫ فرانقشهای زبان ……………………………………………………………………………………….۶۵
۱-۲-۵-۷٫ بند به مثابهی باز نمود واقعیت ……………………………………………………………………….۶۶
۱-۲-۵-۸٫ بند به مثابهی کنش متقابل ……………………………………………………………………………۷۲
۱-۲-۵-۹٫ بند به مثابهی پیام ……………………………………………………………………………………….۷۸
۱-۲-۵-۹-۱٫ ساخت مبتدا ـ خبری …………………………………………………………………………..۷۹
۱-۲-۵-۹-۲٫ ساخت اطلاعاتی ………………………………………………………………………………..۸۸
۱-۲-۵-۹-۳٫ انسجام ……………………………………………………………………………………………..۸۹
بخش سوم : دستور نقشگرا ………………………………………………………………………………………۹۲
۱-۳-۱٫ دستور طبیعی …………………………………………………………………………………………………۹۲
۱-۳-۲٫ معنا و دستور ………………………………………………………………………………………………….۹۲
۱-۳-۳٫ روشهای تحلیل دستوری ………………………………………………………………………………..۹۴
۱-۳-۴٫ اهداف تحلیل و اهمیت دستور ………………………………………………………………………….۹۴
….
….