جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان،

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان،

توضیحات: ۳۷ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

– مقدمه

در سال ۱۹۹۰ میلادی تحقیق در خصوص آموزش کارآفرینی همچون یک رشته جدید مورد توجه قرار گرفت و مواردی همچون توسعه روشهای تحقیق برای سنجش اثربخشی آموزش کارآفرینی ، محتوا و روشهای آموزش کارآفرینی ، قابلیت افرادی که در زمینه آموزش کارآفرینی، آموزش می بینند، قبول آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها و نه درفعالیتها، وجود و توسعه یک چارچوب علمی مشترک در زمینه کارآفرینی، اثربخشی دیگر شیوه های آموزشی و نیازهای آموزشی کارآفرین تعلیم یافته در طول چرخه عمر شرکت، مورد توجه قرار گرفت  (تقی پور، ۱۳۸۴).

………………………

مفهوم و اهمیت کارآفرینی

عصر جدید، عرصه رقابت بر سر منابع و سرمایه هاست، كشورهای بزرگ صنعتی كه فاتحان این عرصه اند بهره وری از منابع و سرمایه ها را در سرلوحه كار خود قرار داده اند و در پرتو وجود افراد تحصیلكرده و متخصص، چرخ های رشد و توسعه را به حركت در آورده اند و به ابداعات و نوآوری هایی دست یافته اند .دسترسی به این نوآوری ها كه اقتصاد كشورهای توسعه یافته را از نو زنده كرده است منوط به كارآفرینی است. (شان،۲۰۰۳) كارآفرینی را به این دلیل كه جامعه را به سمت تغییرات تكنیكی و مبتكرانه سوق داده و باعث رشد اقتصادی می‌شود و همچنین چون كارآفرینی دانش جدید را به خدمات و محصولات جدید تبدیل می كند حایز اهمیت است. سالازار(۱۳۸۳) نیز بر این اعتقاد است كه كارآفرینی علاوه بر ایجاد اشتغال، موجب بالا رفتن كیفیت زندگی، توزیع مناسب درآمد، كاهش اضطراب های اجتماعی و بهره وری از منابع ملی می‌شود. كارآفرینی پدیده فنی- اقتصادی جدیدی است كه در دو دهه اخیر جهان اقتصاد و صنعت را با پیامدهای شگفت خود متحول ساخته است. در حال حاضر كه اقتصاد كشور ما گرفتار نارسایی ها، كمبودها، و سوء مدیریت هایی است كه منجر به وضعیت ناهنجار بیكاری، كمبود تولید ناخالص داخلی، كاهش قدرت سرمایه گذاری دولت، ضعف در صادرات غیر نفتی و بیماریهایی از این قبیل شده است، نیم نگاهی به وضعیت جهانی اقتصاد ما را به سوی این باور می كشاند كه رشد كارآفرینی و فرهنگ كارآفرینانه به شرطی كه هنرمندانه، با فرهنگ، امكانات، تواناییها و سلیقه ایرانی آمیخته شود تنها راه بهبود بیماری امروز اقتصاد كشور و پیشگیری از وخامت حال فرداست (دهقانپور، ۱۳۸۱).

…………..

دولت و  بهبود فضای کارآفرینی

اکنون که برنامه پنجم توسعه به قانون و نقشه راه پنج‌ ساله توسعه کشور تبدیل شده است، ضرورت دارد تا به این پرسش، جدی تر اندیشیده شود که تأثیر سیاست‌های کلان اقتصادی بر فضای کسب و کار چیست و چگونه می ‌توان با شفاف ‌سازی‌ و ثبات سیاست‌های اقتصادی راه را برای نقش ‌آفرینی کارآفرینان هموارتر و بستر کسب و کار را برای فعالان اقتصادی مهیا تر ساخت؟

……………

– اشتغال و بهره‌وری نیروی انسانی

حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید به ‌عنوان ۲ دغدغه اصلی دولت‌ها برای مقابله با نرخ بیکاری همواره باعث شده تا سیاست‌های مختلف و گاه متفاوتی برای تحقق اهداف یادشده در پیش گرفته شود؛ بی‌آنکه درنگی دقیق و کارشناسی درباره موانع واقعی پیش‌ روی رونق کسب و کار صورت پذیرد.

………….

آسیب شناسی فضای کارآفرینی ایران

از دیدگاه موسسه اطلاعات اکونومیست، افزایش ریسک بازارهای مالی و افزایش حمایت از تولیدات داخلی طی پنج سال آینده، حتی به محیط کسب و کار بزرگترین اقتصاد جهان آسیب خواهد رساند.
جذابیت محیط کسب وکار در ایالات متحده طی پنج سال آینده، به دلیل ریسک های اقتصادی و مالی، افزایش حمایت از تولیدات داخلی، نگرانی از رکود اقتصادی و مسایل امنیتی در روابط بین الملل، آغاز سقوط به یک سراشیبی را نشان میدهد. رتبه بندی واحد اطلاعات اکونومیست برای محیط کسب و کار طی……………

اهمیت و ضرورت آموزش کارآفرینی

تحقيقات نشان مي دهد كه كارآفريني امري آموزش پذير، تقويت پذير و پرورش پذير است. اولين كشورهايي كه در زمينه آموزش كارآفريني فعاليت هايي را انجام دادند، كشورهاي آلمان، انگليس، امريكا و ژاپن بودند(فیض، ۱۳۸۶). امروزه آموزش کارآفرینی به یکی از مهمترین و گسترده ترین فعالیت های دانشگاهی تبدیل شده است. طی دهه ۱۹۸۰، دانشگاه‌ها بر حسب ویژگی گروه های تحت آموزش و نیازهای…………….

ضرورت كار آفريني برای فارغ التحصیلان دانشگاهی

ضرورت پرداختن به مبحث کارآفرینی در مراکز آموزشی به هدف اصلی تأسیس این مراکز معطوف می‌گردد. هدف اصلی از ایجاد مراکز، تربیت افرادی است که ضمن آموختن علوم بتوانند دانسته‌های خود را در صحنه‌ی کسب‌وکار به‌کار بندند. همچنین این مراکز ویژگی‌هایی دارند که ضرورت پرداختن به آموزش کارآفرینی را بیشتر می‌کند. تعدادی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

…………..

آموزش های مناسب و کارآفرینی

در نظریه هاي غیراقتصادي از چهار جنبه مختلف، متغیرهاي مربوط به کارآفرین و کارآفرینی مورد مطالعه قرار می گیرند که عبارتند از:

– نگرش شخصیتی : در این نگرش، فردي نمودن یا نسبت دادن تمامی فعالیت هاي حوزه کارآفرینی به شخص می باشد. به عبارت دیگر هدف شناسایی افرادي است که قادر به تأسیس شرکت هاي جدید و موفق باشند . در تحقیقات مختلف سعی می شود تا ویژگی مشترك بین کارآفرینان و شرکت هاي آنها شناسایی شود.

…………

 

فضا و امکانات و کارآفرینی

براي ایجاد فضاي کارآفری نیاز چهار مؤلفه پیشنیاز نام برده می شود:

– نظام ارزشی و اعتقادي حاکم بر جامعه : اولین مؤلفه قابل توجه این است که ارزش هاي حاکم در آن جامعه چگونه است و نحوه برخورد آن با نظام علمی به چه نحو است . بحث دانشگاه، مدرسه و تعلیم و تربیت در این حوزه قرار دارد.

……………….

ویژگی های شخصیتی و کارآفرینی

یکی از روشهاي گسترش قابلیت کار و فعالیت مؤثر دانشآموختگان ایجاد روحیه و توانایی کارآفرینی دانشجویان می باشد. در حقیقت آنها باید بتوانند فرصت هاي موجود و آینده را شناسایی و براي بهره برداري از آنها با استفاده از دانش و تخصص خود درآمد کسب نمایند . از ویژگی هاي اصلی فعالیت هاي کارآفرینی، خلاقیت و نوآوري است . کارآفرینان می توانند خود را با محیط هماهنگ نموده، از فرصت ها بهره برداري و

……………

کارآفرینی برای فارغ التحصیلان

تعاریف و مفاهیم کارآفرینی در بخش‌های مختلف (کشاورزی، صنعت و خدمات) از نظر اصول و بنیاد یکی هستند. اگرچه کارآفرینی در کشاورزی در اصل و ماهیت خود تفاوتی با کارآفرینی در نواحی شهری و یا سایر بخش‌های اقتصادی ندارد، اما در واقع درون‌دادهای مورد نیاز جهت توسعة کارآفرینی نظیر سرمایه، مدیریت، آموزش، تکنولوژی، مؤسسات و نهادها، زیرساخت‌های حمل‌ونقل، دسترسی به بازار، شبکه توزیع……………..

…………..

منابع

احمد پور دارياني، محمود و مقيمي، سيد محمد، ۱۳۸۵، مباني کارآفريني، نشر فرا انديش، تهران، ص ۱۶٫

احمدپور دارياني، محمود و مقيمي محمد، ۱۳۸۰، نقش آموزش كارآفريني در بهبود دانش صاحبان كسب و كار كوچك»، تدبير شماره ۱۱۳٫ صص ۱۴-۱۹٫

………………

………………….

 

2019-03-04
كد : 6784
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss