جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان

توضیحات: ۲۴ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پروپوزال و پایان نامه

خلاصه ای از کار:

– آموزش کارکنان و اهمیت آن

آموزش معنای وسیع و گسترده ای دارد و تنها معنی کارآموزی، کارورزی و یا تمرین عملی در یک زمینه بخصوص را در بر نمی گیرد، بلکه دامنه آن به قدری وسیع می شود که از فراگیری یک حرفه و فن ساده شروع می شود و به احاطه کامل بر علوم و فنون بسیار پیچیده، ورزیدگی در امور سرپرستی و مدیریتی در سازمان های دولتی و صنعتی و بازرگانی و همچنین به چگونگی رفتار و برخوردهای مناسب در مقابل مسائل انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسط می یابد.

آموزش به فرآیند انتقال معلومات، نگرش ها و مهارت ها از فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختارهای شناختی، نگرشی و مهارتی آن ها گفته می شود. آموزش اصطلاحی است که دامنه آن طیف وسیعی از فعالیت ها را در بر می گیرد. منظور از آموزش کارکنان کلیه کوشش هایی است که در جهت بهبود سطح دانش و آگاهی، مهارت های فنی – حرفه ای و شغلی و همچنین ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان به عمل می آید و آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیت های شغلی خود کرده و حریم تخلفات را گوشزد می کند (صدری، ۱۳۸۳).

……………..

– الگوی انتقالی هالتون

تحقیق روی انتقال یادگیری بعد از کارهای بالدوین و فورد در سال ۱۹۸۸ رشد کرده است. تحقیق آن ها روی مولفه های موثر بر انتقال یادگیری شامل سه دسته عمده می شود: ویژگی های کارآموزان، محیط کار و مولفه های طراحی آموزش است. تحقیق روی ویژگی های کارآموزان روی این موضوع که یادگیری کسب شده کارآموزان از آموزش می تواند منجر به دستاورد یادگیری ببلند مدت شود، تمرکز دارد. همچنین آن ها با تمرکز تحقیقات بر روی عوامل طراحی آموزشی دریافتند که استراتژی های انتقال مانند ممانعت از بازگشت انتقال یا مشاهده منافع کاری محتوای آموزش، بر روی انتقال، تأثیر گذار است، همچنانکه تحقیق روی محیط کار کانند شرایط انتقال و فرصت عمل، نشان می دهد که آنها به طور قدرتمندی بر میزان انتقال یادگیری لثر می گذارند.

…………………

-مدیریت و آموزش کارکنان

یكی‌ از وظایف‌ مهم‌ مدیریت‌ كاركنان، توجه‌ به‌ آموزش‌ كاركنان‌ درعمل‌ و در ساختار شغل‌ است. امروزه‌ دیگر آموزش‌ و پرورش‌ كاركنان‌ وظیفه‌ یك‌ واحد سازمانی‌ به‌ نام‌ آموزشی‌ نیست‌ بلكه‌ بخش‌ عمده‌ای‌ از آموزشهای‌ عملی‌ و پرورشی‌ كاركنان، به‌عهده‌ مدیریت‌ كاركنان‌ است. مدیری‌ كه‌ با عده‌ای‌ كار می‌كند از نزدیك‌ با كار و تخصص، روحیات، رفتار، منش‌ و مجموعه‌ شخصیت‌ كاری‌ فرد آشنایی‌ كافی‌ و عمیقی‌ پیدا می‌كند و به‌طور واقعی‌ می‌تواند درمورد نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌ او اظهارنظر كند. تجربه‌ نگارنده‌ بیانگر این‌ است‌ كه‌ بخشی‌ از ریشه‌ تخلفات‌ كاركنان‌ ناشی‌ از ناآگاهی‌ از كار و شرح‌ وظیفه‌ و سیاستهای‌ سازمان‌ است‌ كه‌ در این‌ زمینه‌ مجموعه‌ مدیریت‌ به‌عنوان‌ یك‌ فرایند پرورش‌ اگر وقت‌ و حوصله‌ آموزشی‌ كاركنان‌ را ندارد بایستی‌ حداقل‌ دربرآورد و بیان‌ نیازهای‌ آموزشی‌ كاركنان‌ مدد برساند.

……………..

– اثربخشی آموزش کارکنان

در تمامي سازمانها دو نكته اساسي موردتوجه است: حفظ حيات و افزايش كارايي و اثربخشي. حيات سازمان تا حدودي بستگي به دانشها ومهارتهاي مختلف نيروي انساني دارد، هرچه زمينه ها بهنگام و بهينه باشد قابليت ســازگــاري سـازمان با محيط متغير نيز بيشتر مي شود. لذا آموزش و توسعه منابع انساني درنظام مديريت منابع انساني، نه تنها در ايجاد دانش و مهارت ويژه در كاركنان نقش بسزايي دارد بلكه باعث مي شود كه افراد در ارتقا سطح كارايي واثربخشي سازمان سهيم باشند و خود را با فشارهاي متغير محيطي وفق دهند. و از آنجايي كه حدود ۷۰ درصد ازمنابع و سرمايه سازمانها را منابع انساني تشكيل مي دهد لدا تامين اين سرمايه انساني مستلزم انجام فعاليتهاي آموزشي منظم و مستمر در تمامي سطوح سازماني است. چرا كه منابع انساني پس از كسب آموزشهاي لازم توسعه مي يابند و با اين توسعه و پرورش، مي توانند هدفهاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت را مشخص سازند و درنتيجه عملكرد يك سازمان را بهبود بخشند.

……………….

– آمادگی کارکنان

مسئولين واحدهاي سازماني، ناگزيرند به موقعيت و موفقيت سازمان خود بيانديشند و يكي از گزينه ها براي بالاتر بردن رشد علمي و آمادگی کارکنان سازمان حضور كاركنان در دوره هاي آموزشي ضمن خدمت است. سرپرستان معتقدند كه دوره هاي آموزشي ضمن خدمت مي تواند قابليت هاي دانشي و مهارتي و نگرش مناسبي را در كاركنان پرورش دهند. با اين همه، گاه عوامل زمينه ساز تغيير رفتار دركاركنان را مورد غفلت قرار مي دهند؛ كه چنين غفلتي تمام تلاشهاي آنان را در راستاي بهبود سازمان با ناكامي روبرو مي سازد.

فضاهای سازمانی مؤثر در تغییر رفتار و آمادگی کارکنان
محققان، پنج نوع فضای سازمانی یا جو روانی در محیط کار را برای ترغیب یا ممانعت از پیدایش تغییر در رفتار کارکنان در سازمان ها شناسایی کرده اند که عبارتند از: فضای مانع تراش، فضای رغبت زدا، فضای خنثی، فضای ترغیب کننده و فضای درخواست کننده. در ادامه به طور مختصر، ویژگی های هر یک از فضاهای بیان شده، ارائه می گردد و خود قضاوت کنید که در سازمان شما و یا بهتر بگویم در حوزه کاری شما کدامین فضا حاکم است:
……………

– جذب مشتریان

جذب مشتری در سازمان شامل ارائه خدمت و برقراری ارتباط با مشتری به گونه ای که مشتری احساس رضایت کرده و دوباره برای انجام خدمات مراجعه کند (باقرزاده و اردکانی، ۱۳۸۸). همه سازمان ها آگاهند که مشتریان حرف اول را در موفقیت آنها می زنند و همه بانکها در پی جذب و حفظ آنها در برابر رقبای خود هستند، ولی با این مشکل مواجه می شوند که مشتریان امروزی بسیار قدرتمند، باهوش و دست نیافتنی شده اند و در چنین شرایطی رقابت بین سازمان ها برای جلب این چنین مشتریانی بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود (رنجبریان و براری، ۱۳۸۸).

………………………

– عوامل موثر در جذب مشتریان

آگاهی مدیران سازمان ها از علل خاصی که مشتری به شرکت یا سازمان مراجعه نموده و بهره برداری مناسب از علایق مشتریان، موجب تسریع و تسهیل در جلب و جذب مراجعان و مشتریان خواهد شد که برخی از مهمترین علل آن عبارتند از :

……………….

منابع

ابیلی، خدایار ، «سیستم های توسعه منابع انسانی»، مجموعه مقالات اولین کنفرانس توسعه منابع انسانی، آبان ۱۳۸۲٫

آشتیانی، پ. ۱۳۸۸٫ همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری. ماهنامه تدبير-سال هجدم-شماره۱۸۱ انتشارات نشر اندیشه.

…………….

……………….

 

انجام پایان نامه مدیریت، دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی، دولتی، بحران، دانلود پروپوزال تکمیل شده مدیریت جهانگردی، انجام پروپوزال مدیریت، پرسشنامه تکمیل شده، مقاله با ترجمه آماده، ترجمه آماده مقاله، انجام مقاله آی اس آی، نوشتن پایان نامه مدیریت، مشاوره پایان نامه مدیریت، فصل دوم پایان نامه، پروپوزال و پایان نامه آماده روانشناسی، انجام پایان نامه دکتری، انجام پروپوزال ارشد، انجام پروپوزال دکتری، انجام پایان نامه ارشد

2019-03-04
كد : 6447
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss