جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



اثرات آنتی اکسیدانی اسانس رزماری تغذیه شده در جیره های خروس بر فراسنجه های کیفی اسپرم

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: اثرات آنتی اکسیدانی اسانس رزماری تغذیه شده در جیره های خروس بر فراسنجه های کیفی اسپرم

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

تمامی موجودات زنده هوازي به اکسیژن نیاز داشته و از سویی با وجود ضروري بودن اکسیژن، متابولیتهاي آن همانند رادیکال هیدروکسیل (OH) آنیون سوپراکسید (O-2) و یا هیدروژن پراکسید (H2O2) بر عملکرد و ساختار سلولها تأثیر منفی نهاده و بقاء موجود زنده را در معرض خطر قرار میدهد. مجموعه مشتقات اکسیژن موسوم به انواع اکسیژن فعال بوده که بعنوان یکی از عوامل ایجاد ناباروري در پستانداران شناخته میشوند (دواساگایام و همکاران، ۲۰۰۴)[۱]. اکسیژن فعال داراي اثري دوگانه بر عمل و ساختار سلولهاي اسپرم بوده، از یکطرف جهت انجام برخی روندهاي طبیعی همانند واکنش آکروزومی در این سلولها ضروري بوده و از طرفی در غلظت زیاد در محیط باعث تنش اکسیداتیو میشود که موجب مهار قدرت تحرك و تغییر در شکل ظاهري سلولها شده و بدین ترتیب درصدی از ناباروري را ایجاد خواهند نمود. یکی از علائم مهم تنش اکسیداتیو در سلولها، پراکسیداسیون چربیهاي غشاء است. روند پراکسیداسیون چربی موجب تخریب ساختار غشاء، کاهش قدرت تحرك، مهار فعالیتهاي آنزیمی، وایجاد شکستگی در DNA سلولهاي اسپرم شده، که منجر به کاهش توان باروري اسپرم میشود (روزنستراخ و فریدلندر، ۲۰۰۷)[۲].

……

مرور منابع:

مالو و همکاران[۳] (۲۰۱۰) نشان دادند که اسپرم منجمد شده خوک می تواند تحت تاثیر عصاره رزماری بهبود پیدا کند. اگر چه در این مطالعه غلظت دقیق این عصاره مشخص نگردیده است اما اثرات مثبت و حفاظتی آن در طی آزمایش نشان داده شده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه H0: وجود رزماری در جیره خروس، نمی­تواند باعث تغییر در فراسنجه­های کیفی اسپرم شود.

فرضیه H1: وجود رزماری در جیره خروس، می­تواند باعث تغییر در فراسنجه­های کیفی اسپرم شود.

………….

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

 

[۱]– Devasagayam et al., 2004

[۲]– Rosenstrauch and Friedlander , 2007

[۳]– Malo et al., 2010

2019-02-25
كد : 2772
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss