جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



اثر کودوز بر فتکتورهای بیوشیمیایی و آسیب بیضه ای در رت های نر دیابتی شده با استرپتوزوتوسین

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: اثر کودوز بر فتکتورهای بیوشیمیایی و آسیب بیضه ای در رت های نر دیابتی شده با استرپتوزوتوسین

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

زیست شناسی گرایش تکوین

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

دیابت به عنوان یکی از بیماری های رو به افزایش در قرن حاضر بسیار مورد توجه محققان و پزشکان قرار گرفته است.گرچه این بیماری از دیرباز به عنوان یکی از مشکلات فراگیر در جوامع انسانی مطرح بوده وراه های درمانی متعددی برای آن پیشنهاد می شده است،اما شمار رو به افزایش مبتلایان به دیابت این روزها حتی دولتمردان در سراسر جهان را به فکر یافتن راه هایی برای مقابله،درمان وپیشگیری از عوارض مخرب این بیماری انداخته است.

گزارش ها حاکی از آن است که بیش از ۶درصد جمعیت زیر بیست سال ایران مبتلا به دیابت می باشند.این آمارها سبب تلاش محققان برای یافتن راه های مقابله با این معضل جهانی می باشد.

دیابت عوارض حادومزمن بسیاری بر روی ارگان های مختلف بدن­ داردوزمینه ساز مشکلاتی چون نوروپاتی،نفروپاتی ورتینوپاتی می باشد.یکی از مشکلات دیابت عوارض ناشی از آن بر رفتارهای جنسی وبافت تولیدمثلی می باشد،چنانکه دیابت سبب کاهش میل جنسی در بیماران می گردد.این اثرات در بافت تولیدمثلی جنس نر بصورت کاهش در تعداد اسپرم،کیفیت پایین مایع سمینال،کاهش هورمون تستوسترون،کاهش سلول های رده اسپرم ساز وبسیاری مشکلات دیگر بروز می کند. ديابت در روزگار باستان شناخته شده بودو برخي پزشكان دوران باستان نشانه هاي آن را به خوبي توصيف و راه‌هايي براي درمان آن پيشنهاد كرده بودند. اولين سند به دست آمده درباره­ی ديابت ، پاپيروسي مربوط به ۱۵۵۲ سال پيش از ميلاد است كه در سال ۱۸۶۲ ميلادي در شهر باستانی تِبِس در مصر بدست آمده است دراين پاپيروس، پزشكي مصري به شرح بيماري مرموزي پرداخته است كه بيماران مبتلا به آن زياد آب مي‌نوشندو بيش از حد ادرار مي‌كنند وآب بدنشان كم مي‌شود و زودتر از بقيه مردم مي‌ميرند (۵). اريتيوس(۳۰-۹۰ پس از ميلاد)، پزشك يوناني ،در كنار پرادراري نشانه­هاي ديگري از اين بيماري از جمله تشنگي هميشگي و كاهش وزن را برشمرد. همچنين نام ديابت را كه به معناي « گذر كردن» يا« جريان پيدا كردن» است براي اين بيماري برگزيد. وي ديابت را پيامد آب شدن گوشت دست و پا و وادار شدن آن به ادرار مي‌دانست. جالينوس(۲۰۱-۱۳۱ ميلادي) پزشك سرشناس ارتش روم، براين باور بود كه اين بيماري راز آلود از نارسايي كليه ها پديد مي آيد تا نزديك به دو هزار سال همه پزشكان چنين نظري را درست مي‌دانتسند. دو پزشك بسيار حاذق و مشهور هندي در قرن پنجم ميلادي، با چشيدن ادرار بيماران، به شيرین بودن آن پي بردند. مشهور است كه آنها براي تشخيص بيماران به دستشويي ها توجه مي‌كردند و اگر مورچه‌ها در آنجا جمع مي‌شدند مي‌فهميدند كه بيماري که در آن خانه زندگي مي‌كند به ديابت مبتلا است. آنها براي اولين بارتشخيص دادند كه بيماران ديابتي دو دسته‌اند، دسته­ای  از آنها چاق و دسته اي لاغرند. همچنين دريافتند كه كودكان مبتلا به ديابت عموما لاغر هستند. در قانون ابن سينا نيز به شيرين بودن ادرار بيماران ديابتي اشاره شده است . ابن سينا اولين پزشكي بود كه به دو عارضه بسيار مشهور بيماري ديابت يعني ناتواني جنسي و گانگرن يا قانقاريا اشاره كرده و استفاده از گياهان مختلف موثر در كاهش شدت بيماري ديابت را پيشنهاد نموده است. نوشته هاي ابن سينا تا صد ها سال بدون تغيير دردانشكده هاي پزشكي مغرب زمين تدريس مي‌شد (۸).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-09
كد : 21271
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss