جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



ارزیابی تطبیقی عوامل مرتبط با هویت سازمانی کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی شهرستان سیرجان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: ارزیابی تطبیقی عوامل مرتبط با هویت سازمانی کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی شهرستان سیرجان

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

از دیدگاه جورج هربرت مید ؛ هرفرد، هویت یا خویشتن خودرا از طریق ساماندهی نگرش های فردی دیگران در قالب نگرش های سازمان یافته اجتماعی یا گروهی شکل می دهد . تاجفل بااتکا به این رهیافت ، هویت اجتماعی را با عضویت گروهی پیوند می زند و عضویت گروهی را متشکل از سه عنصر می داند ؛ عنصر شناختی ، عنصر ارزشی و عنصر احساسی .

براین اساس ، هویت اجتماعی عبارت است از آن بخش از برداشت فرد از خود که از آگاهی اونسبت به عضویت در گروه(گروه های ) اجتماعی سرچشمه می گیرد .بنابراین هویت اجتماعی را می توان نوعی خود شناسی فرد از خودش دربرابر دیگران دانست (گل محمدی ،۱۳۸۳: ۴۵ ).

……

مرور منابع:

آغاز و امیرخانی (۱۳۸۷) در تحقیقی تحت عنوان هویت سازمانی پس از ادغام ” مطالعه موردی در وزارت جهادکشاورزی به این نتیجه دست یافتند که دراین وزراتخانه نوعی هویت دوجنبه ای حاکم است بدین معنا که کارکنان برخی از جنبه های سازمان خودرا دوست داشته و ازبرخی ناخرسندند همچنین میان هویت پیش از ادغام و هویت پس از ادغام تفاوت معناداری وجوددارد به نحویکه هویت نسبت به سازمان قبلی (جهادسازندگی یا وزارت کشاورزی ) درقیاس با هویت نسبت به سازمان فعلی ( وزارت جهاد کشاورزی ) از وضعیت مطلوبتری یرخورداراست این امر براهمیت درایت در مرحله پیش از ادغام و توجه به تفاوتهای فرهنگی و ارزشهای سازمانهایی که قرار است با یکدیگر ادغام شوند صحه می گذارد …………

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه۱ :  بین رفتار (عملکرد )سازمان  و هویت سازمانی رابطه وجودارد .

فرضیه۲ :  بین ارتباطات و هویت سازمانی رابطه وجودارد .

فرضیه۳ :  بین نمادگرایی و هویت سازمانی رابطه وجودارد .

فرضیه۴ : بین شخصیت سازمان و هویت سازمانی رابطه وجوددارد .

فرضیه ۵ : اولویت چهار مولفه رفتار سازمان، ارتباطات ،نمادگرایی و شخصیت سازمان در بانکهای دولتی و خصوصی متفاوت میباشد .

………….

 

 

2019-02-26
كد : 3006
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss