جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: ارزیابی شبکه های توزیع آب با استفاده از روش آنتروپی اطلاعات بر پایه عدم قطعیت های مکانیکی و هیدرولیکی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : ارزیابی شبکه های توزیع آب با استفاده از روش آنتروپی اطلاعات بر پایه عدم قطعیت های مکانیکی و هیدرولیکی

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مهندسی عمران – زلزله

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تحقیق بر روی شبکه‌های توزیع آب در دهه‌های اخیر، کمّی نمودن میزان قابلیت اعتماد این شبکه‌ها در شرایط مختلف بوده است. یکی از روش‌های پذیرفته شده برای مطالعه میزان اطمینان به این شبکه‌ها، استفاده از تئوری آنتروپی اطلاعات و تعیین درجه افزونگی این شبکه­ها می‌باشد. کارهای انجام شده در ادبیات فنی بر روی قابلیت اعتماد شبکه­های توزیع آب معمولاً یا تنها به بررسی قابلیت اعتماد هیدرولیکی شبکه می­پردازد و یا به بررسی قابلیت اعتماد مکانیکی سیستم می­پردازد و به­طور همزمان پارامترهای هیدرولیکی و مکانیکی لحاظ نمی­شوند. بررسی همزمان پارامترهای هیدرولیکی و مکانیکی برای تعیین میزان ریسک شبکه بعد از وقوع حادثه­ای مانند زلزله حائز اهمیت می­باشد. بررسی قابلیت اعتماد هیدرولیکی یک شبکه بدون در نظر گرفتن این نکته که بعضی از خطوط بعد از حادثه از سرویس­دهی خارج می­شوند و همچنین مقداری از آب آن‌ها هدر می­رود، نمی­تواند تصویری جامع از وضعیت شبکه به ما بدهد. از سوی دیگر بررسی قابلیت اعتماد شبکه به صورت مکانیکی بدون در نظر گرفتن میزان تقاضای هیدرولیکی گره­ها که مشخصاً قبل، هنگام و بعد از حادثه متفاوت می­باشد، نمی­تواند دید مناسبی به تصمیم­گیرندگان برای مدیریت وضعیت بحرانی بدهد. تعیین قابلیت اعتماد شبکه با رویکرد مکانیکی- هیدرولیکی به ما این اجازه را می­دهد که قسمت‌های با ریسک بالا را در شبکه شناسایی و آنها را تقویت کنیم و در صورت نیاز حتی با اضافه کردن درجه افزونگی این نواحی از میزان ریسک شبکه برای حوادثی مانند زلزله بکاهیم.

از دستاوردهای مورد انتظار این پروژه می­توان به توسعه روشی جهت محاسبه قابلیت اعتماد شبکه توزیع آب با در نظر گرفتن اثرات پارامترهای هیدرولیکی و مکانیکی برای ارزیابی شبکه شهری تحت پوشش یک مخزن در وضعیت موجود و در وضعیت بعد از حادثه و همچنین استفاده از این روش جهت توسعه شبکه­های جدید اشاره نمود.

گزارشات ناشي از وقوع حوادث غيرمترقبه نشان مي‌دهند که شريان‌هاي حياتي در معرض مخاطرات ناشي از پديده‌هاي تحت‌الارضي و فوق‌الارضي قرار دارند. به علت گسترده بودن شريان‌هاي حياتي و تأثيرگذاري آنها به مجموعه شهري دو معيار اساسي ايمن بودن و قابل اعتماد بودن آنها در برابر حوادث غيرمترقبه از اهميت بسيار بالایي برخوردار است.

سيستم‌هاي شريان حياتي نه تنها بايد در برابر هر عاملي مقاوم باشند، بلكه در شرايط اضطراری مانند زمان بعد از زلزله كه وظيفه دسترسي و كمك‌رساني به آسيب‌ديدگان را نيز به عهده دارند بايد قابل بهره‌برداري باقي بمانند. به علت وابستگي بین شريانهاي حياتي، در صورت آسيب‌ديدگي يكي از آنها، ديگر شريان‌هاي حياتي وابسته و مرتبط نیز از كار افتاده و متعاقباً ممكن است باعث تشديد عوامل ديگر از قبيل قطع ارتباطات، اختلال در حمل و نقل، توسعه آتش‌سوزي‌ها و انفجارات و غيره گردد و در نتيجه فعاليت سيستم شهري مختل و فلج گردد. برای مثال در اثر خرابي سيستم حمل‌ و نقل، دسترسي به آسيب‌ديدگان و كمك‌رساني با مشكل جدي مواجه مي‌شود و يا در اثر آسيب‌ديدگي سيستم مخابرات، عدم اطلاع‌رساني و ارتباطات به موقع و يا در اثر خرابي سيستم‌هاي انتقال گاز، گسترش غير قابل كنترل آتش‌سوزي را در پي خواهد داشت.

كشورهاي مختلف و به ویژه کشورهای پیشرفته توجه زیادی به شریان‌های حیاتی و برگشت سريع جامعه به حالت عادي و كاهش خسارات جاني و مالي دارند. بعضي تيم‌هاي پژوهشي در فكر تهيه نرم‌افزاري هستند كه پس از وقوع زلزله، برگشت به حالت عادي از چه شرياني و با چه الويتي شروع شود تا عمليات بهينه باشد. البته در سال‌های اخیر با توجه به اهمیت شریان‌های حیاتی مسئولین کشور ما نیز به مفهومی مانند پدافند غیرعامل اهمیت زیادی می‌دهند و در حقیقت آن را جزء اولیت‌های کاری خود قرار داده‌اند.

در مهندسي كلان لازم است با شناخت كافي از وضعيت تمام شريان‌هاي حياتي هر شهر و میزان اهمیت هر کدام از آنها و وابستگي و ارتباطات و اثرات متقابل و اندركنشي آنها در مديريت شهري و به ویژه در سطح مديريت كلان استاني و كشوري، برنامه‌ريزي دقيقی صورت گيرد و قبل از وقوع حوادث تلخ و فاجعه‌بار آنها را مورد بررسی قرار داد. البته اين موضوع بايد بيشتر مورد توجه مسئولين كليدي کشور قرار گيرد.

در دنياي امروز با گسترش نظام اجتماعي شهري و گسترش شهرها، مناطق مدرن شهري بسيار بيشتر از سابق بر شريان‌هاي حياتي تكيه كرده‌اند وگسترش شريان‌هاي حياتي تنها راه بالا بردن كارايي فعاليت افراد جامعه در فضا و زمان مي‌باشد. تلاش‌هاي زياد براي بالا بردن ايمني ساختمان‌ها در برابر زلزله، مناطق شهري را نسبت به گذشته ايمن‌تر كرده است. حال اگر شريان‌هاي حياتي يك شهر از هم گسيخته شوند، خسارات قابل توجهي ايجاد مي‌كنند و فعاليت شهري با سازه‌هاي ايمن را فلج مي‌نمايند. خرابي شريان‌هاي حياتي در هنگام زلزله بحران‌هاي زيادي از جمله عدم دسترسي به آسيب‌ديدگان و كمك‌رساني به آنها (خرابي سيستم حمل ‌و نقل)، عدم اطلاع‌رساني و ارتباطات به موقع و درست (خرابي مخابرات)، همه‌گير شدن بيماري‌هاي واگيردار (خرابي سيستم‌هاي جمع‌آوري فاضلاب)، گسترش غير قابل كنترل آتش‌سوزي (خرابي سيستم‌هاي آب) و عدم تأمين انرژي لازم براي خدمات مختلف (خرابي سيستم‌هاي تأمين انرژي) را باعث مي‌شود. خرابي بعضي از شريان‌هاي حياتي مانند خطوط انتقال گاز و نفت علاوه بر قطع خدمات‌رساني در موقع نياز، باعث ايجاد آتش‌سوزي‌هاي وسيع مي‌شود، به طوري كه گاهي خسارات ناشي از اين آتش‌سوزي‌ها چندين برابر خسارت ابتدایي زلزله مي‌گردد.

بازگرداندن هر چه سریع‌تر شریان‌های حیاتی به حالت عادی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. برنامه‌ریزی دقيق در شرايط بحراني مستلزم شناخت كافي از وضعيت سيستم، تحليل سيستم، پارامترهای سالم و آسیب دیده اجزا سيستم است. از گام‌هاي اساسي در سیستم‌ها، تعيين اولویت‌هاست  و این کار فقط زمانی محقق می‌شود که امتیاز فوریت کلیه سیستم‌ها مشخص شده و به ترتیب امتیاز بالاتر آنها اولویت‌بندی شوند. تحلیل سیستم در وضعیت بحرانی نيز مهم‌ترین مرحله عملیات است. تحلیل سیستم با مشخص کردن اولویت‌ها، بطور چشم‌گیری از هدر رفتن زمان، بی‌نظمی و هزینه‌های اضافی در انجام عملیات بازسازی جلوگیری می‌کند. تعمیرات و بازسازی بر مبناي نتايج حاصل از تحلیل جامع سیستم و با رعایت اولویت‌ها مي‌تواند انجام گیرد که در بازگشت سریع جامعه به حالت عادی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

از این رو تعیین وضعیت کنونی شریان‌های حیاتی و بیان آن به صورت قابل لمس برای تصمیم‌گیرندگان کلان کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا آنها بتوانند تصمیمی صحیح، سریع و اقتصادی بگیرند. بدون شک شاخص قابلیت اعتماد یکی از بهترین ابزارها برای این منظور می‌باشد. اما همان‌طور که می‌دانیم، با توجه به زیاد بودن تعداد متغیرها و پیچیدگی ساختار کلی شبکه­ها، محاسبه قابلیت اعتماد سیستم‌های بزرگ مقیاس مانند شریان‌های حیاتی حتی با در دست داشتن اطلاعات کافی و فرض خطی بودن تابع عملکرد کاری بسیار دشوار است بطوری که بسیاری از پژوهشگران به دنبال یافتن راهی برای ساده کردن این مسئله می‌باشند. گزارشات ناشی از وقوع حوادث غیر مترقبه نشان می‌دهند که شریان‌های حیاتی در معرض مخاطرات ناشی از  پدیده‌های تحت‌الارضی و فوق‌الارضی قرار دارند. به علت گسترده بودن شریان‌های حیاتی و تأثیرگذاری آنها به مجموعه شهری دو معیار اساسی ایمن بودن و قابل اعتماد بودن آنها در برابر حوادث غیر مترقبه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-10
كد : 21745
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss