جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

چند دهه آتي عصر مجازي به واسطه تكنولوژي ارتباطات، همانند چتري تمام فعاليت هاي روزمره انسان را در هر زمان و مكاني تحت پوشش قرار خواهد داد. چرا كه دانش اساس محوريت تمامي جنبه هاي تحول و پيشرفت قرار گرفته و فناوري اطلاعات به عنوان كاربردي ترين شكل دانش ابزاري توانمند كننده در جهت تسهيل پيشبرد اهداف اقتصادي، اجتماعي و سياسي بشر در آمده است. در اين ميان به واسطه تاثيري كه اينترنت بر تجارت گذاشته، آگاهي و استفاده از آن براي همه شركت ها و سازمان هايي كه سعي در پاسخ گويي به هنگام نيازهاي مشتريانشان در جهت رقابت پذيري جهاني دارند، امري ضروري به نظر مي رسد  (نیکوکار و همکاران، ۱۳۸۸).

اتوماسیون سامانه های بانکی در کنار آموزش مناسب کارکنان و مشریان به بانک ها این فرصت را داد که ضمن ارایه خدمات مطلوب تر، اعتماد مشتریان را به استفاده از سامانه های الکترونیکی بانکداری افزایش دهد. جریان فناوری گرایانه در بانک ها حاکی از دغدغه، توجه و نگاه تازه ای در زمینه مسایل اقتصادی و تجاری و به تبع آن مسایل بانکی می باشد. نباید این مساله را از ذهن دور ساخت که تحولات معاصر جهانی به خصوص در عرصه اقتصاد حاصل همگرایی جریان ها و مسایل گوناگونی است و در این بین بانکداری نیز از تحولاتی همچون انقلاب اطلاعات، جریان سرمایه، تحولات فناوری و تحولات سازمانی بی تاثیر نبوده است. بانکداری الکترونیکی به عنوان یک مفهوم عام در توسعه دیجیتالی خدمات بانکداری به شمار می رود و به همین دلیل ممکن است در شناخت آن جزنگری ها و استنباط های شخصی تاثیر گذار باشد (حسنی و همکاران، ۱۳۸۷).

……

مرور منابع:

ریتا و همکاران (۲۰۰۳) رابطه بین استراتژی های بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات الکترونیک و عملکرد بازاریابی و تأثیر آن بر مشتری را مورد مطالعه قرار داده و رابطه ۴ استراتژی طراحی وب، تبلیغات در وب، ارائه حدمات تحت اینترنت و مدیریت روابط مشتری تحت وب را با عملکرد و تأثیر آن بر مشتری مورد بررسی قرار دادند، درحالیکه اثر نیروهای درونی و بیرونی را هم در نظر گرفتند. نیروهای درونی در نظر گرفته شده در این مطالعه شامل نوآوری سازمانی، بوروکراسی سازمانی، تمرکز، رسمی سازی، ابتکار، فرهنگ سازمانی نوآور، جهت گیری بازار، تجربه یادگیری و قابلیت دسترسی منابع بود. همچنین نیروهای بیرونی شامل آشفتگی بازار، آشفتگی محیطی، آشفتگی تکنولوژیکی و شدت رقابت بوده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- مدیریت موثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه موثر می باشد.

فرضیه های فرعی:

۲- طراحی وب بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۳- تبلیغات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۴- ارائه خدمات الکترونیکی بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

۵- مدیریت روابط مشتری تحت وب بر جذب و حفظ مشتری در بانک سپه اثر معنی دار دارد.

………….

 

2019-02-24
كد : 2354
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss