جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: افزایش درون شیشه ای گیاه انار شیطان (Tecomella undulata (Roxb.) Seem.)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : افزایش درون شیشه ای گیاه انار شیطان (Tecomella undulata (Roxb.) Seem.)

  فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مهندسی کشاورزی علوم باغبانی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

گیاهان بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان از زمان های بسیار قدیم بوده و نقش بسیار مهمی در گوناگونی زیستی داشته اند. به طوری که ۹۰% انرژی و ۸۸% پروتئین مورد نیاز انسان را تامین     می کنند (گیری[۱] و همکاران، ۲۰۰۴). گل و گلکاری از زمان­های قدیم تا به امروز با خون ایرانی آمیخته و هنوز هم آثار این عشق و علاقه در فرهنگ ایران زمین پایدار باقی مانده است. پادشاهان پیشدادی (به ویژه منوچهرشاه) که علاقه وافری به­گل و گیاه داشتند، در هنگام کوچ، بذورر گیاهان وحشی یا بوته های آن ها را جمع آوری می­کردند و وقتی که در فلات ایران اسکان یافتند، خود طراحی باغ کرده و بوته گل­ها یا بذور آن­ها را با ذوق و سلیقه خاص خود در آن مکان کشت می­نمودند (حکمتی، ۱۳۸۷). اگرچه در آن دوران هنوز گل­ها به صورت امروزی بهنژادی نشده بودند و حالت وحشی و خودرو داشتند، ولی با ترکیب و هماهنگی رنگ خود، به محیط زندگی، زیبایی خاصی می بخشیدند. فرهنگ پرورش گل از همان دوران قدیم مرسوم و تا امروز ادامه یافته و موجب علاقمندی ایرانیان به گل و گیاهان شده است (حکمتی، ۱۳۸۷). امروزه از گیاهان یا محصولات به دست آمده از آن ها برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. يك ­چهارم داروهاي توليد شده، حاوي عصاره­هاي گياهي يا تركيب­هایی هستند كه از مواد گياهي به دست آمده­اند يا بر اساس تركيب های گياهي، مدل­سازي شده­اند (تریپاتی و تریپاتی[۲]،۲۰۰۳، وایت[۳]، ۱۹۳۴). نياز بشر به فرآورده هاي طبيعي گياهان روزافزون شده ­است، چرا كه توليد آزمايشگاهي برخي از اين فرآورده­ها به علت پيچيدگي ساختار آنها بسيار مشكل است (جابلونسکی[۴]، ۱۹۵۴).

انتخاب شعار سال ۲۰۱۱ با عنوان «گوناگونی زیستی و جنگل‌ها» نشان می دهد که جنگل ها به عنوان یک اکوسیستم و در برگیرنده هزاران گونه جانوری و گیاهی (مجموعه ای از گوناگونی زیستی) چه جایگاه مهمی را در تداوم حیات و رفاه انسان بر عهده دارند و از سویی در وضعیت مناسب حفاظتی قرار ندارند و لازم است در سراسر جهان به این مقوله بیشتر توجه شود (http://www.unep.org). درختان جنگلی منابع تجدیدپذیر غذا، علوفه، سوخت، الوار و دیگر تولیدهای ارزشمند می باشند. به دلیل افزایش جمعیت و خواسته های بشر شاهد کاهش پوشش گیاهی و جنگل ها در سطح کره زمین هستیم و این زنگ خطری است به دلیل اینکه بیشتر فتوسنتز کره زمین را گیاهان و به ویژه گونه های جنگلی انجام می دهند (گیری و همکاران، ۲۰۰۴). از زمان ابداع عملیات کشاورزی امروزی و بهنژادی گیاهان زراعی فعلی زمان زیادی نمی گذرد. گیاهان امروزی به روش های مختلف دستخوش تغییرهایی شده اند به طوری که هم اکنون شباهت بسیار اندکی با اجداد وحشی خود دارند (چاولا[۵]، ۲۰۰۰). جنگل های دنیا در حال کاهش می باشند در حالی که تقاضا برای تولیدهای به دست آمده از درخت از قبیل خمیر کاغذ سازی، کاغذ صنعتی، چوب برای ساختمان سازی، سوخت و دیگر نیازمندی ها در حال افزایش می باشد (گیری و همکاران[۶]، ۲۰۰۴). متخصصان جنگل محاسبه نموده اند که ۹/۳ بیلیون هکتار جنگل های دنیا (گارتلند و همکاران[۷]، ۲۰۰۲)

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

  1. Giri et al.

[۲]. Tripathi and Tripathi

[۳]. White

[۴]. Jablonski

  1. ۲٫ Chawla
  2. ۱٫ Giri et al.
  3. ۲٫ Gartland et al.
2019-03-10
كد : 22109
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss