جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: افزایش دقت شناسایی چهره با انتخاب زیر مجموعه بهینه از ویژگی¬های چهره با بکارگیری الگوریتم فاخته

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : افزایش دقت شناسایی چهره با انتخاب زیر مجموعه بهینه از ویژگی¬های چهره با بکارگیری الگوریتم فاخته

فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
علوم کامپیوتر
قسمت هایی از پروپوزال:
۱- بیان مسأله:
در طی سال¬های اخیر، تقاضای ایجاد امنیت از طریق روش¬های زیست‎سنجی به شدت رواج پیدا کرده است. استفاده از داده‏های زیستی مختلف همچون اثر انگشت، دست‎ خط، چهره و عنبیه ارائه شده است. در میان روش¬های زیست‎سنجی مختلف، استفاده از تصاویر چهره به دلیل داشتن ماهیت غیر دخالت¬کنندگی نسبت به سایر روش¬ها از سهولت تصویر برداری بیشتری برخوردار است و لذا گستردگی فراوان¬تری نسبت به بقیه روش¬ها دارد. براي سيستم¬های تشخیص چهره بهتر نياز به ذخيره تصاوير افراد با زوایای مختلف در بانك اطلاعاتي مي¬باشد لذا با افزايش تصاوير در بانک اطلاعاتی، سرعت پردازش آنها كاسته و محل ذخيره نيز كاهش مي¬يابد. از طرفی، تشخیص چهره یکی از مهمترین برنامه¬های کاربردی از دیدگاه کامپیوتری، به ویژه بمنظور نظارت است. به این معنی که تشخيص چهره و اجزاي تشکيل دهندۀ آن يکي از مهمترين رويکردهاي تسهيل¬کنندۀ ارتباط ميان انسان و ماشين و حيطه¬هاي فعال در حوزۀ علم بينايي ماشين است.
نخستين گام در سيستم تشخيص چهره، شناسايي چهره مي¬باشد به همين دليل براي عمل شناسائي و استخراج منطقه چهره از غير چهره ابتدا بايد ويژگي¬هاي چهره و غير چهره استخراج و در نهايت تشخيص چهره صورت گيرد. به این ترتیب که، عملکرد روش¬های شناسایی برمبنای تصاویر دو بعدی چهره تحت تاثیر شرایط محیط است و مواردی مانند تغییر شدت روشنایی محیط، تغییر زاویه تابش نور، تغییر زاویه چهره، حالت چهره، تغییر سن و غیره عملکرد این روشها را تحت تاثیر قرار می‎دهد. بنابراین مسئله شناسايي چهره سالها مورد بررسي محققان قرار گرفته و الگوريتم هاي طبقه¬بندی بسیاری نيز براي آن پيشنهاد شده است. در واقع هدف نهايي يك الگوریتم طبقه¬بندی شده رسیدن به یک سیستم شناسایی الگو و رسيدن به بالاترين نرخ طبقه بندي ممكن براي مساله مورد نظر است. دور از ذهن نیست که هيچ يك از اين روش¬ها به تنهايي قادر به حل اين مساله نيست و هر طبقه¬بندي داراي نقاط ضعف و قوت خاص خودش است.
در سیستم¬های تشخیص چهره با افزایش بانک اطلاعاتی تصاویر چهره مشکل کاهش سرعت و کمبود حافظه موجود است. که برای رفع این مشکلات می¬توان از الگوریتم جستجوی فاخته تغییر یافته در انتخاب ویژگی استفاده کرد.
تشخیص چهره معمولا تحت الگوی یادگیری تحت نظارت مورد استفاده قرار می¬گیرد که در آن سیستم آموزش دیده تا با استفاده از مجموعه¬ای از مثال¬های آموزشی، عملیات تشخیص را انجام دهد. پس از طی دوره آموزش، به منظور انجام عملیات شناسایی چهره جدید به سیستم عرضه می شود تا بر اساس الگوهای موجود مورد شناسایی قرار گیرد.
منظور از انتخاب ویژگی کاهش اندازه مسئله و کاهش فضای جستجوی نتایج برای الگوریتم¬های یادگیری است. انتخاب بهینه يک زيرمجموعه M عنصري از ميان N ويژگي F=[f1,f2,f3,……..fn] ، به¬طوريکه M < N باشد و نسبت به ساير زيرمجموعه¬هاي هم¬اندازه ديگر بهينه باشد و در عین حال باعث افزايش دقت پيشگوئي شود. در طراحی طبقه بندی برای شناسایی الگو، انتخاب ویژگی می¬تواند دقت و سرعت طبقه بندی کننده را افزایش دهد. از این روی در سال¬های اخیر تحقیقات مختلفی در زمینه انتخاب ویژگی پیشنهاد شده¬اند، الگوریتم¬های جستجوی فاخته(COA)، الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچه¬ها(ACO)، الگوریتم ژنتیک(GA)، الگوریتم بهینه سازی گروه ذرات(PSO) و الگوریتم رقابت استعماری(ICA) بیشتر مورد توجه قرار گرفته¬اند. این الگوریتم¬ها برای رسیدن به جواب بهینه از تکرارهای زیاد و از تجربیات تکرارهای قبلی استفاده می¬کنند. به غیر از روش¬هایی که در بالا برای انتخاب ویژگی¬ها مطرح شد و عمدتا به روش های مبتنی بر یادگیر (wrapper) معروف هستند، دسته¬ی دیگری از روش¬ها وجود دارند که به روش¬های فیلتری معروف هستند. در اين روش، برای ارزیابی زیرمجموعه های انتخاب شده از هيچ تابع دسته بندي استفاده نمي شود. به عبارت ديگر از هيچ فيدبكي از الگوريتم يادگيري اعمال شده استفاده نخواهد شد. اين يك روش از پيش انتخاب شده¬اي است كه مستقل از الگوريتم يادگيري ماشين اعمال شده مي¬باشد

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:
……………………………

۳- پیشینه تحقیق:
……………………………

۴- اهداف تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۶- مدل تحقیق
…………………………
……………………………..
۷- سوالات تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
…………………………………….
…………………………………..
۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
………………………….
…………………………….
۱۰- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):
………………………….
…………………………….
ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
…………………………………….
…………………………………..
ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :
…………………………………….
…………………………………..
د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
…………………………………….
…………………………………..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
…………………………………….
…………………………………..
ز- ابزار تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:
…………………………………….
…………………………………..
منابع :
…………………………………….
…………………………………..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-03-10
كد : 22112
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss