جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: اندازه¬گيری پویایی کسب و کار بين بنگاه¬های موجود در صنعت، مطالعه¬ی موردی: بنگاه¬های منتخب پذیرفته¬شده در بورس اوراق بهادار تهران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : اندازه­گيری پویایی کسب و کار بين بنگاه­های موجود در صنعت،

مطالعه­ی موردی: بنگاه­های منتخب پذیرفته­شده در بورس اوراق بهادار تهران

  فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

علوم  اقتصادی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

در یک تقسیم­بندی کلی بازارها به چهار دسته رقابت کامل، انحصار کامل، رقابت انحصاری، انحصار چند جانبه تقسیم می­شوند. بازار رقابت کامل شاخصی است، که بر اساس آن سازمان (ساختار) بازارهای مختلف را می­توان ارزیابی نمود. هر چه یک بازار به شرایط رقابتی نزدیک­تر باشد، کارکرد آن بازار جهت کارایی مناسب­تر خواهد بود. در نظریه نئوکلاسیک، رقابت بر اساس کوچک بودن اندازه بنگاه­ها نسبت به کل بازار تعریف می­شود ( پورعبادالهان و محمدی،۱۳۹۲: ۷۲). در عمل بازارهای واقعی کمتر با بازار رقابت کامل انطباق دارند، لذا برای شناسایی ماهیت و سازمان بازارهای واقعی به معیارهای دیگری به جز آنچه در نظریه رقابت نئوکلاسیک اشاره شده است، نیاز می­باشد. متغیرهای مربوط به هر بازار به سه دسته متغیرهای ساختاری، متغیرهای رفتاری و متغیرهای عملکردی تقسیم می­شوند که بسته به ماهیت و نحوه ارتباط این عناصر با یکدیگر، شکل و نوع سازمان بازار مشخص می­گردد. ساختار یکی از مهم­ترین ویژگی­های هر صنعت برای تحلیل وضعیت آن به شمار می­رود. شناخت مشخصات عمده سازمان بازار را ساختار بازار می­نامند(خدادکاشی،۱۳۸۸: ۲۷). به منظور بررسی ساختار صنایع، روش­های گوناگونی وجود دارد. در نگاه ایستا به صنعت تحلیل تمرکز بازار زمینه مناسبی برای درک بهتر ساختار بازار ارائه می­کند و با بررسی بازارها از این روش، بهتر می­توان علل بروز رفتارهای رقابتی یا غیر رقابتی را تشخیص داد. در نگاه پویا به صنعت نیز بررسی و تحلیل شاخص­های تحرک[۱]و آشفتگی[۲] روش­های مناسبی برای تعیی رقابت نسبی بین صنایع یا بین بنگاه­ها می­باشد.

پویایی صنعت و دوره­ي حيات بنگاه­ها را مي توان از دو ديدگاه بررسی کرد. بررسي دور­ه­ي حيات بنگاه­هاي موجود و نيز بررسي دوره­ي حيات بنگاه­های جديدالورود در هر سال و به عبارتي بنگاه­هايي كه به صورت هم زمان در هر فعاليت اقتصادي وارد مي شوند را مورد مطالعه قرار داد. هر دو نگاه در جاي خود ارزشمند است. اگر چه ايجاد بنگاه هاي جديد، به عنوان يكي از اساسي ترين سياست­هاي ايجاد اشتغال و رشد توليد از ديرباز مورد توجه قرار گرفته، اما علاوه بر ايجاد بنگاه، طول دوره­ي حيات آن نيز از موضوعات اساسي است كه تنها در دهه­هاي اخير و با امكان دست­يابي به داده­هاي خرد، مطالعه­ي آن در جهان ممكن شده است. به بیان بهتر با وجود اینکه بنگاه­های بسیاری در یک دوره به صنعت وارد می­شوند و بنگاه­های زیادی نیز خارج می­گردند، آنچه اهمیت دارد، این است که بنگاهی در دوره مورد بررسی در صنعت و کسب وکار باقی بماند و رشد کند؛ دوره­ي حيات معقول و مورد انتظار، زمينه را براي امكان استفاده از سرمايه­گذاري­هاي انجام گرفته در شكل­گيري يك بنگاه فراهم كرده و بستر تكامل چرخه­ي توليد و هم چنين كالاي توليدي را ممكن مي كند. اين در حالي است كه در سوي ديگر، دوره­ي حيات كوتاه­مدت مي تواند سياست­هاي كلان اقتصادي چون ايجاد اشتغال يا رشد توليد را تحت تأثير قرار داده و زمينه را براي نابساماني­هاي اجتماعي نيز فراهم كند( فیض­پور وخدازاده،۱۳۹۲: ۱۵۲). بر اين اساس، اگر چه تحليل دوره­ي حيات بنگاه در سال­هاي اخير دوچندان اهميت يافته، اما با اين وجود، بيش­تر مطالعات اين حوزه در كشورهاي توسعه يافته انجام گرفته و به ندرت مطالعه­اي از اين دست را مي توان در كشورهاي در حال توسعه مشاهده كرد. در ايران نيز بررسي دوره­ي حيات بنگاه­هاي جديدالورود و عوامل مؤثر بر آن حوزه­اي است كه براساس جستجوهای انجام گرفته در این مطالعه، مورد توجه قرار نگرفته و اين نيز به طور عمده به دليل داده­هاي مورد نياز براي انجام چنين مطالعاتي است.

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

[۱] Mobility

[۲] Turbulence

2019-03-10
كد : 22374
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss