جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



انرژي هاي پاك

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید
  •  انرژي هاي پاك ا(۱۸صفحه ورد)

منبع انرژی های نو و تجدید شونده از جمله باد، آب، زیست توده (بیوماس) و انرژی خورشیدی، امتیازهای فراوانی دارند:

اول: مصرف این گونه انرژی ها گاز آلاینده دی اکسیدکربن تولید نمی کند؛

دوم: کاهش وابستگی صنایع به سوخت های وارداتی را به همراه دارد؛

سوم: سبب پیدایش مشاغل جدید در کشور می شود؛

چهارم: خروج کمتر ارز از کشورها را به دنبال دارد؛

پنجم: ایجاد محیط زیستی پاک برای نسل های آینده را نوید می بخشد.

  • آیا انرژی های نو خیلی گران نیستند؟

با توجه به این که سرانجام همه کشورهای دنیا مجبور به استفاده از انرژی نو می شوند، بحث درباره گرانی آن چندان ضروری نیست و در ضمن انرژی های فسیلی هم چندان ارزان نیستند. سالیان طولانی است که از منابع فسیلی تأمین کننده انرژی استفاده می شود و برای به دست آوردن این گونه منابع انرژی و استفاده از آن، میزان بسیار بالایی سرمایه گذاری شده است. درباره انرژی هسته ای نیز به ویژه در آغاز کشف آن، به ویژه ارتش ها در توسعه و گسترش صنعت انرژی هسته ای، سرمایه گذاری های عظیمی کرده اند.اگر قیمت انرژی ها را با هم مقایسه کنیم و خطرها و فجایع طبیعی ناشی از استفاده از سوخت های فسیلی و انرژی هسته ای را در نظر بگیریم، درخواهیم یافت که ادامه استفاده از این نوع انرژی ها بسیار گران تر از حد تصور ما خواهد بود.با مروری کوتاه بر منابع انرژی های نو و مقایسه هزینه بهره گیری از آنها نسبت به منابع فسیلی تأمین کننده انرژی، موارد زیر را به روشنی ملاحظه خواهیم کرد:

– نیروگاه های بادی ارزان تر از نیروگاه هسته ای هستند و جالب توجه این است که این نیروگاه ها به طور معمول بدون کمک دولتی ساخته می شوند.

– نیروگاه های آبی یکی از اقتصادی ترین مدل تولید انرژی هستند.

– انرژی خورشیدی ممکن است نخست گران به نظر بیاید، اما در بلند مدت بسیار اقتصادی است.

– سامانه استفاده از انرژی فتوولتاییک برای مناطق دور افتاده که به برق شهری دسترسی ندارند، بسیار اقتصادی است.

▪ اصلی ترین مزیت استفاده از انرژي هاي نو  حفظ محيط است. دیگر این كه صرفه جویی قابل توجهی در سوخت فسیلی خواهد شد. مزیت دیگر ورود گسترده بخش خصوصی در این زمینه است زیرا آفتاب و باد را كه لوله كشی نمی كنند و همیشه وجود دارد و متعلق به همه است. بنابراین با سرمایه های كم و كوچك هم قابل تولیداند و نیاز به شبكه های بزرگ و عمده ندارند. نكته دیگر این كه بازار كار خوبی ایجاد می كنند. هم اكنون در آلمان ۱۷۰ هزار نفر در این رابطه مشغول به كارند، حال این كه در كشور ما حدود ۲ تا ۳ هزار نفر مشغول به كارند. می شود با سرمایه گذاری در این بخش بازارهای خوبی به دست آورد. بنابراین توصیه می كنیم «قانون انرژی های تجدیدپذیر» در كشور مورد مطالعه مجدد قرار بگیرد و به بهترین وجهی اصلاح بشود تا قیمت پایه اش درست گردد. با اصلاح قیمت پایه، بخش خصوصی رقابت بیشتری به حضور و سرمایه گذاری در این بخش خواهد داشت………………………………….

…………………………………………..

2019-03-13
كد : 27566
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss