جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



برد و باخت، خلق و خوی ورزشکاران، ترشح هورمون ها

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: برد و باخت، خلق و خوی ورزشکاران، ترشح هورمون ها

توضیحات: ۱۷ صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

– برد و باخت و ترشح هورمون ها

امروزه در جهان ورزش برنده ها و بازنده ها اغلب با دهم هایی از ثانیه یا فقط یک شوت و یا یک خطای بحرانی از یکدیگر جدا می شوند و در سطوح بالای رقابتی سطح مهارت اغلب برابر و یکسان است. در نتیجه آنچه که سبب تمایز ورزشکاران موفق از کمتر موفق می شود، مهارت های روانشناختی است (گیل، ۲۰۰۰). تاکنون متغیرهای روانشناختی بسیاری شناسایی شده اند که بر موفقیت و شکست ورزشکاران اثرگذار بوده‌اند و یکی از متغیرهایی که در تحقیقات روانشناسی ورزشی توجه ویژه به آن شده است، حالات خلقی است. حالات خلقی در روانشناسی ورزش به عنوان یک عامل اثرگذار در اجرای ورزشی تلقی شده است و در راستای پیش بینی هر چه بهتر و دقیق تر عملکرد ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد (بیدای و همکاران[۱]، ۲۰۰۰).

خلق یک استعداد عاطفی است که آکنده از گرایش های هیجانی و غریزی است و به حالت های روانی ما جنبه مطبوع یا نامطبوع می دهد و بین دو قطب لذت و درد نوسان دارد و به طور کلی حالات خلقی پاسخ روانی به یک محرک محیطی و دوره ای است که فرد تلاش می کند با نیازهای محیطی سازگار شود (استیرلینگ و کر[۲]، ۲۰۰۶). ………

– مکانيزم فعال شدن سلول‌هاي قشر فوق کليوي

مطالعات متعددي بروي زنان و مردان نشان داده است که عوامل رواني و جنس نسبت به عوامل بيولوژيکي در رابطه با پاسخ به فشارهاي رواني از اهميت بيشتري برخوردارند. پاسخ به استرس براي بقاء انسان و حيوان به منظور تضمين دستگاه حفاظتي بدن لازم است. در اثر استرس فيزيکي و رواني کاتکولامين‌ها بلافاصله از بخش مرکزي غدد فوق کليوي ترشح و باعث افزايش ضربان قلب وگاهی منجربه سکته قلبي مي‌شوند (اولف[۳]، ۲۰۰۴)………..

– ريتم شبانه روزي ترشح گلوکوکورتيکوئيدها

…..

كورتيزول

کورتيزول که به عنوان يک تنظيم کننده پاسخ‌ايمني بدن شناخته شده است هورموني است که توسط بخش قشري غدد فوق کليه ترشح مي‌شود. ‌اين هورمون قوي با نام‌هاي، گلوکوکورتيکوئيد[۴] و هيدروکورتيزول[۵] و نام ساده کورتيزول شناخته شده است. مهمترين عمل کورتيزول اعمال متابوليک آن است (لاک و برتون[۶]، ۲۰۰۰). ……

– کورتيزول آزاد در بزاق و اندازه گیری آن

کورتيزول آزادبزاقی[۷] يا غير متصل به پروتئين ناقل نشانه شکل فعال بيولوژيکي هورمون در گردش است و غلظت آن عملا ًمستقل از تغييرات پروتئين‌هاي ناقل است. روش‌هاي گوناگوني براي تخمين بخش آزاد هورمون در سرم به کار مي‌رود، اما ‌اين روش‌ها مشگل و گران قيمت است و بطور وسيع مورد استفاده قرار نمي‌گيرد. اندازه‌گيري کورتيزول بزاقي يک روش بسيار علمي، راحت، و بي زحمت براي اندازه‌گيري بخش آزاد هورمون مي‌باشد…….

 

– اثر ‌ايمونولوژيک کورتيزول

…….

– اثر کورتيزول بر سلول‌هاي خوني

…….

مطالعات داخلی و خارجی

آگویلار و همکاران (۲۰۱۳) به بررسی تستسترون ،کورتیزول و اضطراب در بازیکنان هاکی پرداخته است. هدف این مطالعه دسترسی به تغییر در سطوح تستسترون و کورتیزول پس از پیروزی و شکست در بازیکنان مرد هاکی در طول یک تورنمنت مهم می باشد. همانگونه که انتظار می رفت کورتیزول افراد شکست خورده به شدت کاهش یافت و کورتیزول افراد پیروز به تدریج افزایش یافت. ……….

منابع:

………………..

 

 

دانلود پروپوزال آماده مدیریت، دانلود پروپوزال آماده حسابداری، دانلود پروپوزال آماده روانشناسی، دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی، دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی، دانلود پروپوزال آماده حقوق، دانلود پروپوزال آماده کشاورزی، دانلود پروپوزال آماده پزشکی، دانلود پروپوزال آماده پرستاری، دانلود پروپوزال آماده فناوری اطلاعات، دانلود پروپوزال آماده دکتری، دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد، دانلود پروپوزال آماده معماری، دانلود پروپوزال آماده اقتصاد، دانلود پروپوزال آماده زبان انگلیسی، دانلود پروپوزال آماده ادبیات فارسی، دانلود پروپوزال آماده فقه، حقوق و علوم قرآنی، دانلود پروپوزال آماده کامپیوتر، دانلود پروپوزال آماده علوم سیاسی، دانلود پروپوزال آماده جامعه شناسی، دانلود پروپوزال آماده تاریخ، دانلود پروپوزال آماده جغرافیا، دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی،  دانلود پروپوزال آماده کارآفرینی

[۲] – Stirling and Kerr

[۳] – Ulf

[۴]– Glococorticoide

[۵]– Hydrocortisol

[۶] – Lac and Berthon

[۷] – Salivary cortisol

2019-02-25
كد : 3492
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss