جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسي تاثيرخستگی روانی ناشی از کارمعلمان برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع پيش دانشگاهي مدارس شهر تهران در سال تحصيلي۹۱-۹۰

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسي تاثيرخستگی روانی ناشی از کارمعلمان برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع پيش دانشگاهي مدارس شهر تهران در سال تحصيلي۹۱-۹۰

 

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

در دهه اخیر پیشرفت فناوری و صنعت موجی از استرس را به ارمغان آورده است که سبب کاهش سلامت جامعه شده است. استرس بر فعالیت های انسان در زمینه های گوناگون همچون : روانشناختی، جسمانی ، خانوادگی تاثیر سوء می گذارد . کاهش تولید ، نارضایتی های حرفه ای ، افزایش تصادف ها ، و خطاها و کاهش سلامت عمومی افراد، از جمله نشانه های استرس اند . هر چند بسیاری از مشاغل همراه با فشار روانی هستند ، اما افراد شاغل در این حرفه ها می دانند که چگونه باوجود محرکها و فشارهای تنش زا که با آن مواجه اند مقابله کنند و روشهای اجتناب از آثار زیانبار این محرک ها را می دانند   اما بعضی از افراد تا این حد توانایی و امکان لازم را برای مقابله یا فرار از محرک های تنش زا ندارند و همواره در معرض محرک های تنش زا هستند ( خدایی،۱۳۸۸) .

……

مرور منابع:

لوری و همکاران (۱۳۸۸) رابطه بین خستگی روانی ناشی از کار و عملکرد را در بین پزشکان عمومی مورد مطالعه قرار داد. در این مطالعه ۹۰ نفر از پزشکان عمومی مورد مصاحبه قرار گرفته و همچنین پرسشنامه محقق ساخته را پر کردند. نتایج آنها نشان داد که بیش از ۴۰ درصد پزشکان عمومی تحت مطالعه دارای خستگی روانی ناشی از کار می باشند همچنین گزارش شد که بین خستگی روانی ناشی از کار و عملکرد رابطه معنی دار وجود دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- خستگی روانی ناشی از کار معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثير معني دار دارد

۲-افت انگیزه معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثيرمعني دار دارد

۳- فرسایش روانی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثيرمعني دار دارد

۴- خستگی مفرط معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثيرمعني دار دارد

۵-افت انگيزه بيشترين تاثير را دربين مولفه هاي خستگي رواني بیشترین تأثیر را بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارد

………….

 

 

2019-02-26
كد : 2966
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss