جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسي تاثير احساس محروميت نسبي بر هويت قومي(مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه کردستان)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: بررسي تاثير احساس محروميت نسبي بر هويت قومي(مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه کردستان)

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

جامعه شناسي گرايش جامعه شناسي محض

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

امروزه توسعه پايدار يکي از محورهاي اساسي پيشرفت در کشورهاي در حال توسعه مي­باشد. از آنجايي که توسعه پايدار يک فرآيند همه جانبه و تحولي کيفي است نيازمند نوعي انسجام، يکپارچگي و همسازي دروني است که بايد در نظام اجتماعي کل به وجود بيايد، تا برنامه­هاي توسعه محور در طول زمان اجرا شوند اين يکپارچگي در قالب هويت ملي مطرح مي­باشد که به اجراي اين سياست ها کمک مي­نمايد. اما بيشتر کشورهاي در حال توسعه از نوعي بافت فرهنگي و قوميتي چند گانه اي برخوردارند اين قوميت ها در قالب يک چارچوب فرهنگي، اجتماعي و سياسي با عنوان دولت ملي به حيات خود ادامه مي­دهند. ايران نيز به عنوان يک کشور در حال توسعه، از اين قاعده مستثني نيست و در داخل کشور قوميت ها و فرهنگ هايي با پيشينه­اي متفاوت در کنار هم همزيستي دارند. با شکل گيري دولت ملي و برنامه هاي توسعه اي در سده اخير و توسعه نامتوازن داخلي، ما شاهد تقويت هويت­هاي قومي هستيم که گاهاً به تضادها و تقابل هايي با هويت ملي منجر شده است که تأثير زيادي بر روند اجراي برنامه ها و سياست­هاي توسعه محور در داخل کشور داشته و دارد.

گفته مي­شود که وسيع­ترين سطح مشارکت مردم در زندگي، در شکل و هيئت يک جامعه ملي ظهور مي­يابد و شکل­گيري چنين جامعه­اي هم شرط توسعه اجتماعي و هم هدف آن است و ديگر اينکه توسعه درون­زا و انسجام دروني هنگامي عملي مي­شود که مردم در سطوح تصميم­گيري به ويژه در سطح ملي و اجراي طرح هاي توسعه شرکت کنند و جريان توسعه را به سود خود بدانند. (توصيه فام، ۱۳۸۱: ۷۶)

براساس بررسي هايي که انجام شده است هويت در دو سطح فردي و جمعي مطرح مي­باشد در سطح جمعي مي توان سطوح متفاوتي از جمله هويت قومي، هويت ملي، هويت جهاني را نام برد براساس اين تقسيم بندي هويت ملي در سطحي بالاتر از هويت قومي قرار مي­گيرد. حال اين سوال پيش مي­آيد که رابطه سطوح هويت با يکديگر چگونه است و محروميت نسبي چه تأثيراتي را مي­تواند بر اين سطوح هويتي بگذارد.

از ديدگاه فکوهي سه فرآيند همزمان يعني پديد امدن دولت هاي ملي، مهاجرت گسترده و جهاني شدن همچون پيش زمينه هاي اساسي در گسترش علاقه به مطالعات قومي در سالهاي اخير عمل کرده اند(فکوهي دربرتون، ۲۳۲،۱۳۸۰).

۱- دولت هاي ملي: دولت ملي شکل جديدي از دولت است که با انقلاب هاي دموکراتيک اواخر قرن ۱۸و۱۹ مانند انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹ ظاهر گشتند و مفهومي جديد تحت عنوان ملت پديد آوردند. دولت­هاي ملي مشروعيت خود را از مردم اخذ مي­کنند و نه همچون گذشته از طريق خداوند و ا شرافيت خوني.

«تشکيل دولت­هاي ملي در چندين موج پي در پي به انجام رسيد انچه با ظهور امواج پي در پي تشکيل دولت­هاي ملي مشاهده مي­کنيم . عدم انطباق و ناهماهنگي فزاينده ميان واقعيت هاي قومي و خط کشي هاي ملي است که سبب افزايش پتانسيل­هاي تعارض و کنش درون دولت­هاي ملي مي شود… (همان،۲۲۹-۳۰).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-08
كد : 19885
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss