جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسي تاثير عوامل یادگیری روي اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسي تاثير عوامل یادگیری روي اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

تحقیقات و پیاده سازی مدیریت دانش[۱]، که به برجستگی در شرکت های خصوصی دست یافته است، در حال دست یابی به شهرت و برجستگی در بخش عمومي نیز می باشد. این موضوع به خوبی از تعداد تحقیقات مرتبط با مدیریت دانش که بر روی بخش عمومي تمرکز کرده است مشهود است (مانند بنت و همکاران، ۲۰۱۰؛ چانگ و همکاران، ۲۰۱۱؛ صالح و همکاران، ۲۰۱۲؛ نوردین و همکاران، ۲۰۰۹؛ فیلپ و مارتین، ۲۰۰۹؛ سید – اخسان و رولاند ، ۲۰۰۴؛ سید – اخسان ، ۲۰۰۶).

……

مرور منابع:

کالثوم و همکاران[۲] (۲۰۱۳) میزان تاثير عوامل یادگیری روي اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه یک مدل متشکل از شش عامل یادگیری و روابط بین آنها با اشتراك گذاري دانش ضمنی از مرور و مطالعه ادبیات مشتق شده است. یک پرسشنامه محقق ساخته طراحی شده و برای جمع آوری داده ها از ۲۰۳ حسابدار از گروه حسابداری کل (AGD) در مالزی به کار رفته است. نتایج نشان داد که عوامل یادگیری مانند فرصت های آموزش و یادگیری دارای تاثیری قوی بر روی اشتراك گذاري دانش ضمنی می باشند، در حالیکه بازخورد بر روی ارزیابی عملکرد و دانش فنی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و مهارت ها دارای تاثیری متوسط می باشد. چرخش کاری هیچ تاثیری قابل توجهی را از خود روی اشتراك گذاري دانش نشان نداده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه ۱: رابطه ای مثبت و معنی دار بین دانش و مهارت های ضمنی ICT و اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

فرضیه ۲: رابطه ای مثبت و معنی دار بین برنامه های آموزش شغلی و اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

فرضیه ۳: رابطه ای مثبت و معنی دار بین برنامه های چرخش کاری و اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

فرضیه ۴: رابطه ای مثبت و معنی دار بین بازخورد در خصوص ارزیابی عملکرد و اشتراك گذاري دانش ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

فرضیه ۵: رابطه ای مثبت و معنی دار بین فرصت های یادگیری و اشتراك گذاري دانش ضمنی میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

فرضیه ۶: رابطه ای مثبت و معنی دار میان فرصت های دستیابی به اطلاعات و اشتراك گذاري اطلاعات ضمنی در میان حسابداران بخش عمومي وجود دارد.

………….

 

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

[۱] – Knowledge Management

[۲] – Kalsom et al.

2019-02-24
كد : 2212
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss