جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسي رابطه بین شايستگي مديريتي و تحول سازماني(موردمطالعه:بانك كشاورزي استان يزد)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسي رابطه بین شايستگي مديريتي و تحول سازماني(موردمطالعه:بانك كشاورزي استان يزد)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

نقش نظام اداري در ساختارهاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي و تأثير آن در تحقق اهداف نظام هاي كلان جامعه به اندازه اي تعيين كننده است كه بدون داشتن نظام اداري كارآمد و اثربخش، دست يافتن به اهداف فوق عملي نيست. از اين رو كشورهاي مختلف، اصلاح نظام اداري و بهبود قابليت هاي مديريتي را به عنوان پيش نياز اصلي توسعه و يك هدف اساسي پيگيري مي نمايند. در جهان متلاطم امروز آنچه كه مي تواند حيات بالنده و رو به رشد سازمانها و حكومت ها را تضمين نمايد، وجود نظام مديريتي مقتدر و كارآمد است. براي داشتن نظام مديريتي موثر و كارآمد نيز بايستي مديراني مقتدر و شايسته تربيت نمود (طبیبی و همکاران، ۱۳۸۹).

……

مرور منابع:

لونسون (۲۰۱۱) رابطه بین شایستگی مدیریتی و عملکرد را در سازمان مورد بررسی قرار داد. این تحقیق به صورت پیمایشی و با پرسشنامه بر روی ۱۸۰ نفر از مدیران در استکهلم سوئد انجام شد. یافته های وی نشان داد که بین میزان شایستگی های مدیران در کار تیمی و مهارت های فردی با عملکرد سازمانی رابطه معنی داری وجود داشت.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- شایستگی مدیران با تحول سازمانی رابطه دارد.

فرضیه های فرعی:

۲- شایستگی های رفتاری مدیران با تحول سازمانی رابطه دارد.

۳- شایستگی های عملکرد در پست های مدیریتی با تحول سازمانی رابطه دارد.

۴- شایستگی های موقعیتی مدیران با تحول سازمانی رابطه دارد.

۵- شایستگی نتیجه گرایی با تحول سازمانی رابطه دارد.

………….

 

 

2019-02-25
كد : 2556
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss