جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی اثرات محلول¬پاشی اسید¬سالیسیلیک و تاریخ کاشت بر روی ارقام ذرت علوفه ای در آب و هوای دامغان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی اثرات محلول­پاشی اسید­سالیسیلیک و تاریخ کاشت بر روی ارقام ذرت علوفه ای در  آب و هوای دامغان

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

دانشكده كشاورزي – گروه باغباني

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

ذرت يكي از مهمترين غلات جهان مي باشد كه به منظور مصرف انسان و دام وطيور كشت مي شود. ذرت با نام Zea mays و نام انگليسي Corn و Maize با سطح كشت جهاني ۱۴۰ ميليون هكتار و توليد بيش از ۶۰۰ ميليون تن در سال و عملكرد ۴۲۹۶ كيلوگرم در هكتار در سال ۲۰۰۱ يكي از منابع اصلي تأمين غذايي انسان، دام و مصارف صنعتي مي باشد (بنايي، ۱۳۸۳). تعيين تاريخ كاشت يكي از اولويت­هاي تحقيقاتي در كشت هر محصول مي­باشد. اين عامل اهميت ويژه اي در موفقيت كاشت ذرت دارد و عملكرد كمي و كيفي علوفه را تحت تأثير قرار مي­دهد. زمان كاشت بر سرعت رويش، شاخص سطح برگ، وزن برگ و ساقه و عملكرد نهايي علوفه تأثير مي گذارد (محمدي و آقاعليخاني، ۱۳۸۶). كوتاه شدن دوره رشد در تاريخ كاشت دير هنگام باعث افزايش درصد پروتئين شده است. معمولا عوامل محيطي مختلف مانند رطوبت، درجه حرارت، طول روز و مواد غذايي به خصوص نيتروژن باعث تغيير درميزان پروتئين مي­شود (صادقي، ۱۳۸۵). اسيد ساليسيليك يكي از تركيبات فنولي است كه در گياهان توليد مي­شود. تركيبات اين گروه مي­توانند به عنوان تنظيم كننده رشد عمل كنند (عزیزی یگانه ،۱۳۸۹). اين ماده در گياهان در مقادير كم )ميلي­گرم برگرم وزن تر يا كمتر) وجود دارد (Raskin, 1992)، كه هم به فرم آزاد و هم به فرم گليكوزيل مي­باشد (liu et al, 2003).سالیسیلیک اسید یا اورتو هیدروکسی بنزوئیک اسید به گروهی از ترکیبات های فنلی تعلق دارد که به عنوان یک مولکول مهم برای تعدیل پاسخ­های گیاه به تنش های محیطی شناخته شده است (Senaratna at al, 2000). اسید سالیسیلیک باعث تولید فنولیک در دیواره سلولی به عنوان یک مانع در برابر هدر رفتن رطوبت عمل کرده و مانع از انتشار بیشتر بیماری می­شود (Burguieres at al, 2007). فنولیک ها به طور ذاتی در گیاهان نقش آنتی اکسیدانت عمل کرده و باعث به دام انداختن رادیکال های آزاد تولید شده توسط فرایند اکسیدایون می­شوند (Burguieres at al, 2007).

 

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-10
كد : 24059
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss