جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی اثر استفاده از فناوری های جدید در توسعه نوآوری های باز در شرکت (مطالعه موردی: شرکت خدمات اول (TCT)).

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی اثر استفاده از فناوری های جدید در توسعه نوآوری های باز در شرکت (مطالعه موردی: شرکت خدمات اول (TCT)).

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

در نتیجه بحران های اقتصادی و مشکلات موجود در بازار، محیط های تجاری برای رقابت شرکت ها تنگ تر و سخت تر شده است. در یک چنین محیطی شرکت ها با ایجاد نوآوری هایی مثل توسعه محصولات و خدمات جدید، یافتن بازارهای جدید و بهبود راندمان فرآیندهای تجاری با مشکلات موجود مبارزه می کنند. از موارد موفق نوآوری ها در محیط های تجاری امروز به نظر می رسد که نوآوری های باز باشد که بوسیله شرکت های اروپایی و آمریکایی آغاز شده است. نوآوری باز الگویی مبتنی بر این فرض است که اگر شرکت ها به دنبال ارتقاء فناوری خود هستند، می توانند و می بایست از ایده های خارجی همانند ایده های داخلی بهره برده و از راه های داخلی و خارجی متنوع به سمت و سوی بازار استفاده کنند (چزبراو، ۲۰۰۶).

……

مرور منابع:

آیدوتا و همکاران[۱] (۲۰۱۰) اثر استفاده از ابزارهای ICT بر موفقیت نوآوری های باز را در شرکت های ژاپنی مورد بررسی قرار دادند. روش تحقیق به صورت پیمایشی و از طریق فرستادن ایمیل به شرکت های کوچک و متوسط در ژاپن صورت گرفت. نتایج مطالعه نشان داد که شرکت هایی که نوآوری های باز بیشتری را تجربه می کنند، این نوآوری های را با همکاری و تبادل اطلاعات با سایر شرکت ها از طریق ابزارهای ICT توسعه داده و تشویق می کنند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- استفاده از فناوری های جدید بر توسعه نوآوری های باز در شرکت خدمات اول اثرگذار است.

فرضیه های فرعی:

۲- استفاده از فناوری های جدید بر کشف نوآوری های باز در شرکت خدمات اول اثرگذار است.

۳- استفاده از فناوری های جدید بر دریافت نوآوری های باز در شرکت خدمات اول اثرگذار است.

۴- استفاده از از فناوری های جدید بر توسعه نوآوری های باز در شرکت خدمات اول اثرگذار است.

۵- استفاده از از فناوری های جدید بر انتشار نوآوری های باز در شرکت خدمات اول اثرگذار است.

………….

 

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

 

[۱]– Idota et al.

2019-02-24
كد : 2194
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss