جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی اثر عدم قطعیت وظیفه، تمرکززدایی و خصوصیات سیستم اطلاعات حسابداری بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد سیستم اطلاعات حسابداری.

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید
  • عنوان پروپوزال: بررسی اثر عدم قطعیت وظیفه، تمرکززدایی و خصوصیات سیستم اطلاعات حسابداری بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد سیستم اطلاعات حسابداری. 

 

  1. قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

اتخاذ تصمیم مستلزم در خدمت گرفتن اطلاعات مناسب ، بهنگام ، قابل اتکا و.. خواهد بود که خود استفاده از سیستم های پیچیده مالی و غیر مالی را الزام می نماید ، یکی از مهم ترین سیستم های که موثر در تصمیمات می باشد سیستم اطلاعات حسابداری می باشد مثل راه اندازی سایت تولید یک قطعه خاص در یک شرکت تولیدی ، خرید سهام یک شرکت ، تولید یک محصول جدید که تماما این موضوعات از دید مالی و عملیاتی بررسی می گردد ، دریافت اطلاعات مالی به جهت انتفاع رسانی به یک واحد تجاری تاثیر بسزایی بر اتخاذ تصمیمات درست دارد . این تحقیق نشان دهنده اثر ویژگی های ذکر شده در بالا بر سیستم اطلاعات حسابداری خواهد بود  تا بتواند سیستم ، اطلاعاتی را تهیه نماید که سیستم اطلاعات ( IS ) منسجم و قابل اتکای وجود داشته باشد . بارنی (۱۹۹۱) پیشنهاد کرد که پردازش اطلاعات موثر می تواند کمک کند تا جریان اطلاعات خیلی راحت تر به سمت تصمیم گیرندگان جریان یابد و بدان وسیله به سازمان یک مزیت رقابتی مهم می دهد. اما گالبریت[۱] (۱۹۷۳) در مورد بار زیاد اطلاعاتی و پیچیدگی آن که حتی می تواند از سیستم های اطلاعاتی خیلی خوب ایجاد شود اظهار نگرانی کرد. همین امر دلیل این موضوع است که چرا بسیاری از مطالعات در مورد اهمیت انطباق بین کار و تکنولوژی تأکید کردند (مائولدین[۲]، ۱۹۹۹). منطبق کردن فناوری اطلاعات با کارهای تجاری و نیازهای کاربرمی تواند به مقدار زیادی عملکرد مدیریتی و رضایت کاربران را ارتقا بخشد (گودهیو[۳]، ۱۹۹۵).

محققان AIS در ابتدا نگران سیستم اطلاعاتی سازمان[۴] درون زمینه محیطی و ساختاری آن هستند. بر این اساس، سیستم های اطلاعاتی به عنوان تسهیل کننده های تصمیم گیری درون سازمان بوده و باید متناسب با محیط سازمان، نیازمندی های کاری و ساختار آن تدارک دیده شوند (چوی، ۱۹۹۸). به خاطر اینکه AIS شرکت بخشی از IS شرکت می باشد، باید فعالیت های عملکردی آن را به دقت منعکس کند.

 

……

مرور منابع:

خواجوی و اعتمادی (۱۳۸۹) عوامل موثر بر پياده سازي موفق سيستم هاي اطلاعاتي حسابداري در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را مورد مطالعه قرار دادند. عوامل تاثير گذار در قالب سه فرضيه اهمِ “منابع انساني”، “مشخصات فني سيستم هاي اطلاعات حسابداري” و “استراتژي هاي مديريتي” طبقه بندي گرديده اند. براي آزمون فرضيه ها از آزمونهاي دو جمله اي و تحليل واريانس استفاده شده است. در راستاي بررسي عوامل موثر در پياده سازي موفق سيستم هاي اطلاعاتي حسابداري و تعيين ميزان تاثير هر كدام و اولويت بندي آنها از پرسشنامه كتبي استفاده شده است. يافته هاي پژوهش نشان داد كه تمام عوامل مطرح شده در اين تحقيق، به عنوان عوامل تاثير گذار در پياده سازي موفق سيستم هاي اطلاعات حسابداري هستند و در اين ميان، منابع انساني، استراتژي هاي مديريتي و مشخصات فني سيستم هاي اطلاعات حسابداري به ترتيب داراي بيشترين تاثير هستند. از ميان عوامل فرعي مطرح شده نيز دانش و درك كاربران از سيستم هاي اطلاعات حسابداري، تجربه قبلي پرسنل، مشاركت كاربران، تعهد و التزام مديريت ، مديريت پروژه، مقاومت كاربران در برابر تغيير ، كيفيت آموزش ، بودجه زماني ، انعطاف پذيري سيستم با نيازهاي سازمان و زيرساخت مناسب سخت افزاري، به ترتيب داراي بيشترين تاثير در پياده سازي موفق سيستم هاي اطلاعات حسابداري بودند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه های اصلی:

۱- هنگامی که تنوع وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات با دامنه وسیع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۲- هنگامی که تنوع وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات به موقع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۳- هنگامی که تنوع وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات جمع آوری شده را مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۴- هنگامی که تحلیل پذیری وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات با دامنه وسیع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۵- هنگامی که تحلیل پذیری وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات به موقع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۶- هنگامی که تحلیل پذیری وظیفه بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات جمع آوری شده مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۷- هنگامی که تمرکززدایی بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات با دامنه وسیع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۸- هنگامی که تمرکززدایی بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات به موقع مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

۹- هنگامی که تمرکززدایی بالاست، سیستم های اطلاعات حسابداری که اطلاعات جمع آوری شده مهیا می کنند دارای اثر مثبت بر رضایت مدیران مالی و عملیاتی از عملکرد AIS می باشند.

………….

 

 

[۱]– Galbraith

[۲]– Mauldin

[۳]– Goodhue

[۴]– Information System (IS)

2019-02-26
كد : 2954
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss