جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی اثر کیفیت سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان در جهت جذب مشتریان جدید (مطالعه موردی : شرکت بازرگانی شاهد)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی اثر کیفیت سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان در جهت جذب مشتریان جدید (مطالعه موردی : شرکت بازرگانی شاهد)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

آموزش به فرایند انتقال معلومات، نگرش ها و مهارت ها از فرد یا گروهی به فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختارهای شناختی، نگرشی و مهارتی آنها گفته می شود. آموزش طیف وسیعی از فعالیت ها را در بر می گیرد. منظور از سیستم آموزش کارکنان کلیه کوشش هایی است که در جهت بهبود سطح دانش و آگاهی، مهات های فنی و حرفه ای و شغلی و همچنین ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان به عمل می آید و آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیت های شغلی خود کرده و حریم تخلفات را گوشزد می کند (صدری، ۱۳۸۳)…….

مرور منابع:

نادری و همکاران (۱۳۸۷) توانمند سازی کارکنان از طریق آموزش را مورد مطالعه قرار دادند. آنها در این مقاله به بررسی دیدگاه های مدیران و سرپرستان شرکت پالایش نفت اصفهان درباره افزایش توانمندی های شغلی کارکنان از طریق آموزش های بدو و ضمن خدمت پرداختند. نتایج نشان داد از دیدگاه مدیران افزایش توانمندی های کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت تنها در مؤلفه های مسؤولیت پذیری، رضایت مشتری، سازگاری، رقابت و یادگیری صورت پذیرفته و در سایر مؤلفه ها این افزایش کمتر از حدّ متوسط بوده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه های اصلی تحقیق:

۱- کیفیت سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان تأثیر دارد.

۲- کیفیت سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر جذب مشتریان جدید تأثیر دارد.

فرضیه های فرعی تحقیق:

۱- عوامل فردی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان تأثیر دارد.

۲- عوامل سازمانی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان تأثیر دارد.

۳- عوامل آموزشی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان تأثیر دارد.

۴- عوامل فردی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان جذب مشتریان جدید تأثیر دارد.

۵- عوامل سازمانی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان جذب مشتریان جدید تأثیر دارد.

۶- عوامل آموزشی سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان جذب مشتریان جدید تأثیر دارد.

………….

 

 

2019-02-25
كد : 2598
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss