جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی ارتباط بین آمادگی کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی ارتباط بین آمادگی کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

در سالهای اخیر، بکارگیری فن آوری های جدید در زمینه های مختلف زندگی به امری روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. مفاهیمی نظیر فناوری های دیجیتال، یادگیری الکترونیکی، دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر برای اکثر مردم شناخته شده هستند. با اینکه هنوز بسیاری از موارد فوق در کشور ما به درستی تعریف و به تعبیری بومی سازی نشده اند، اما دیر یا زود ناچاریم با این واژه ها آشنا شویم و آنها را بکار گیریم. (صفری مهر و آل بدوی، ۱۳۸۷).

مفهوم بانکداری الکترونیکی و کارایی های آن، برای بسیاری از افراد هنوز به طور کامل شناخته شده نیست و به همین دلیل هم بهره برداری بهینه ای از سرمایه گذاری های انجام شده برای توسعه‌ آن صورت نمی گیرد. از سوی دیگر چالش مدیریت همیشه بهره برداری از نظام ها و فناوری های نو را با مشکلات و مسایل مختلفی رو به رو ساخته است. (رحمانپور و آتانی، ۱۳۹۰)…….

مرور منابع:

پورزرندی و نجفی (۱۳۹۱) تاثير کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي بر رضايتمندي مشتريان را مورد بررسی قرار دادند. بر اساس مرور ادبيات نظري تحقيق پنج بعد کيفيت براي بررسي کيفيت خدمات بانکداري اينترنتي؛ پنج بعد کيفيت براي بررسي کيفيت خدمات دستگاه هاي خودپرداز و چهار بعد کيفيت براي بررسي کيفيت خدمات پايانه هاي فروش جهت تعيين رضايتمندي مشتريان از خدمات مذکور با استفاده از روش تحقيق توصيفي از طريق پرسشنامه پنج گزينه اي ليکرت مورد بررسي قرار گرفت. نتایج نشان داد که ترويج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي با اطلاع رساني و تشويق مشتريان به استفاده از اين خدمات، رفع مشکلات و مسائل مربوط به زير ساخت هاي ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي جهت افزايش سرعت ارائه خدمات بدون اشکال، القا مسئوليت پذيري بانک در ارائه خدمت بانکداري اينترنتي به مشتريان، تسهيل دسترسي مشتريان استفاده از خدمات دستگاه هاي خود پرداز و خدمات پايانه هاي فروش و جلب اعتماد مشتريان به خدمات بانکداري الکترونيکي بر رضایتمندی کشتریان اثرگذار است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- بین میزان آموزش کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی دار وجود دارد.

۲- بین مسئولیت پذیری کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی دار وجود دارد.

۳- بین آمادگی تئوری کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی دار وجود دارد.

۴- بین آمادگی عملی کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان رابطه معنی دار وجود دارد.

………….

 

2019-02-24
كد : 2309
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss